Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. מגיע אם זה קרית גת ואם זה באר שבע אני אישית מעדיף באר שבע...
  2. הקפצה... קומפ' מעולה במצב מצוין!!!
  3. שלום למכירה סט מורל דוטק MK2 במצב מצוין היו בשימוש כחצי שנה אם האריזה והחוברת 600 שקל גמיש לרצינים ובבקשה לא להשאיר הודעות פרטיות אני פשוט לא יראה אותם כי אני בקושי ניכנס לפורום, מי שמעונין שיפנה אלי רק בפלאפון למספר: 054-2169789.
  4. אני יגיע גם אם המערכת שחוץ מהרדיו דיסק הכול שודרג (סאב SHIBA ומורל היבריד) רק אני צריך עזרה בכיונים וטיפול בעוד בעיה מעצבנת נפרט במגש... אני יביא תנרגילה שלי ניפתח זולה ומי שמעונין ליקנות מורל דוטק במחיר טוב שיפנה אלי בהודעה פרטית.
  5. דבר אם ארז הוא היבואן של אדיר: 052-8335283.
  6. יש לך את: DIRE AUDIO SHIVA=1000 INFINITY KAPA PERFECT=1500 ועוד כמה טובים שתכף יציעו לך
  7. ADIRE AUDIO SHIVA
  8. אם אתה מוכן להתאמץ יש מקום בבאר שבע קוראים לו בכר, ויש לא פשוט הכל חלקים משומשים משופצים מיבוא.
  9. יש לי את הסאב כבר כמה ימים ואני ממש מרוצה ממנו אני משער שהוא לא ברמה של הJL או הID אבל ממש סאב לבנים!!!
  10. אוקי אם אתה אומר אני סומך עליך. ובסוף הרכבנו אלטרנטור 90A ולא 120A זה עדין מכובד למערכת שלי לא?
  11. טוב קודם כול כניראה היתה קצת אי הבנה בקשר לזה שהסיבה שהלך לי האלטרנטור זה בגלל הוסת טעינה, אני לא יודע למה בידיוק אבל הוא הלך. היום התקנו את האלטרנטור החדש אבל לא את ה120A אלה את ה90A כמו שהיה לי בגלל שה120 לא ממש התאים פיזית (בלי חיתוכי וכאלה) ועוד משהו יכול להיות שמה שקרה היה בגלל אחד החוטים שהוספתי הרי החוט+בין האלטרנטור למצבר המקורי עובד דרך הסטרטר אם אני לא טועה ומה שאני העברתי עובר ישירות למצבר, האם זה משנה?
  12. נדפק לי האלטרנטור ולמרות שעל הדרך קניתי אלטרנטור 120A אין מי שירכיב לא אותו עכשיו הכל סגור אז אני לא ניראה לי שאני יגיע...
  13. טוב תודה רבה על העזרה, עשיתי את השידרוג אם כבל 2G(50 מ"מ) והתקנתי את המערכת ואין לי שום נפילות מתח או משהו כזה. אבל אתמול קרה משהו אחר זה אתחיל בכך ששלשום הרכב של אחי ניתקע ולא הניע והוא בדק בעצמו והיה בטוח שהלך לו האלטרנטור הוא קנה החליף ובסוף התברר שהאלטרנטור היה תקין וזה היתה בעיה אחרת, בקיצור היום בבוקר אני בא להניע תאוטו שלי ואין לא מניע, התברר שהלך הווסת טעינה של האלטרנטור עכשיו אני לא יודע אם זה קשור לשדרוג הBIG3 שעשיתי כי בעיקרון לא נגעתי בכבלים הישנים אלה רק הוספתי... מה אתם אומרים יכול להיות שעשיתי משהו לא טוב וזה מה שגרם לבעיה? **יש לצין שהמערכת והכול מותקנת כבר מיום שלישי ועובדת בלי בעיות ובלי נפילות מתח וגם האוטו לא עשה שום בעיות עד היום בבוקר. עכשיו מה שעשינו בינתים זה החלפנו את האלטרנטור שאחי קנה לאלטרטור בישבילי, מסתבר שהאלטרנטור המקורי של פורד הוא באמת 90A שזה די חזק אבל היה לו גם 120A ולא היה הבדל רציני בכסף אז לקחנו את ה120A כמובן לא חדש אלה משומש מיבוא של BOSCH עלה 340 כולל מע"מ, ועוד מאט נחליף את האלטרנטור ואני כבר יעדכן. אז תנו לי חוות דעת אל מה שקרה ומה שקניתי בבקשה!!! נ.ב בינתים עוד לא שמתי פיוז על הכבל שהעברתי בין האלטרנטור למצבר, מה אתם ממליצים לי זה באמת חשוב? ואם כן אז איזה לשים?
  14. טוב בינתים קניתי את הפסי איטום האלה מסיליקון ושמתי על הלוחית רישוי אומנם הרעש פחת בעיקרהרעששל המתכת אך עדין יש רעש מכיון הלוחית רישוי אולי מהפלסטיק שעליו היא יושבת(לא זה של המוסך העפתי אותו), ונשאר לאטום תפלסטיקים האלה בדלתות... אני כניראה יהיה במיפגש יום שבת אולי מישהו יוכל להעיף מבט.
  15. אגב פג'ו מישהו יודע איזה מערכת יש ב206 הזאת שמפורסמת בערוץ 2?
  16. באר שבע, אז מה אתם אומרים ללכת על היריעת דינאמיט או על הפס אטימה הזה? וכמה עולים הפסי אטימה האלה?
  17. כמה עולים הפסים האלה והאם כדאי להדביק אותם גם בפלסטיקים האלה בדלתות? וכמה עולה יריעת דינאמיט כמו שGL-10 הציע?
  18. שלום הרכב שלי זה פורד מונדיאו שנת 95 עכשיו הבעיה היא לא רעשים בתוך האוטו אלה רעשים ממש אבל ממש כבדים מבחוץ לאוטו עקב רעידות הסאב, הבעיה היא בלוחית הרישוי ועוד משהו מטומטם שעל פי פורד קשור להעברת אויר נקי לתא הנוסעים, יש שנים כאלה בדלתות האחוריות מין פלסטיק כזה שניראה כמו פתחי טורבו(מצורפת תמונה) ויש כזה על הדלת ומבפנים על השילדה במקביל לזה שעל הדלת עכשיו שני הדברים האלו והלוחית רישוי עושים הרבה רעשש לכן אני רוצה לאטום אותם. הבעיה היא באיזה חומרים של דינאמיט להשתמש אני חשבתי ליקנות קיט לוחית רישוי או קיט רמקול ולאטום את שניהם ביחד הבעיה היא שאני לא יודע אם זה יספיק, פעם גם מישהו אמר שללוחית הרישוי מספיק גם לשים חומר איטום בארבעת הפינות וזה עושה את העבודה? בקשר לטימטום הפלסטיק של פורד אני לא יודע כי זה פלסטיק ולא מתכת, האם חומר דינאמיט רגיל יהיה בסדר או שעדיף את הספרי הזה שלהם? ובקיצר אם יש לכם עוד רעיונות תמליצו לי בבקשה.
  19. כניראה מגיע אם מגבר וסאב SHIVA חדשים!!! אני גם מוכר מגבר של HIFONICS 4 ערוצים אם מישהו מעונין. ואם מישהו יוכל להעיף מבט ולעזור לי בכיונים אני ישמח.
  20. אוקי איזה פיוז בידיוק לשים? כמה אמפר? איזה בית פיוז? ובבקשה אני צריך תשוב לשאלה ששאלתי בקשר לסוגי כבלים והמחירים!!!
  21. אוקי תודה על התגובה אבל עדין לא הבנתי בידיוק מה לעשות אם הפיוז? ובבקשה שמישהו יענה על השאלות הנ"ל?
  22. בבקשה עוד מישהו?
  23. כניראה מגיע ותגידו יש למישהו פה מורל היבריד או אינפינטי קאפה פרפקט או סטים אחרים ברמה כזאת שאני יוכל לבדוק ולשמוע?
  24. אוקי ומה בקשר למה שכתבתי על המחירים והסוגים של הכבלים? והאם 3 מטר יספיקו לי?
  25. אוקי ומה בקשר לשאלות ששאלתי בסוף העמוד הראשון בקשר למחירים ולעזרה אם התמונות?
×
×
  • תוכן חדש...