טוב תודה רבה על העזרה, עשיתי את השידרוג אם כבל 2G(50 מ"מ) והתקנתי את המערכת ואין לי שום נפילות מתח או משהו כזה.
אבל אתמול קרה משהו אחר זה אתחיל בכך ששלשום הרכב של אחי ניתקע ולא הניע והוא בדק בעצמו והיה בטוח שהלך לו האלטרנטור הוא קנה החליף ובסוף התברר שהאלטרנטור היה תקין וזה היתה בעיה אחרת, בקיצור היום בבוקר אני בא להניע תאוטו שלי ואין לא מניע, התברר שהלך הווסת טעינה של האלטרנטור עכשיו אני לא יודע אם זה קשור לשדרוג הBIG3 שעשיתי כי בעיקרון לא נגעתי בכבלים הישנים אלה רק הוספתי...
מה אתם אומרים יכול להיות שעשיתי משהו לא טוב וזה מה שגרם לבעיה?
**יש לצין שהמערכת והכול מותקנת כבר מיום שלישי ועובדת בלי בעיות ובלי נפילות מתח וגם האוטו לא עשה שום בעיות עד היום בבוקר.
עכשיו מה שעשינו בינתים זה החלפנו את האלטרנטור שאחי קנה לאלטרטור בישבילי, מסתבר שהאלטרנטור המקורי של פורד הוא באמת 90A שזה די חזק אבל היה לו גם 120A ולא היה הבדל רציני בכסף אז לקחנו את ה120A כמובן לא חדש אלה משומש מיבוא של BOSCH עלה 340 כולל מע"מ, ועוד מאט נחליף את האלטרנטור ואני כבר יעדכן.
אז תנו לי חוות דעת אל מה שקרה ומה שקניתי בבקשה!!!
נ.ב
בינתים עוד לא שמתי פיוז על הכבל שהעברתי בין האלטרנטור למצבר, מה אתם ממליצים לי זה באמת חשוב? ואם כן אז איזה לשים?