Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. קיצר להשתמש בהם?
  2. אני יודע מה זה כל החיבורים במגבר לא אל זה שאלתי! שאלתי מה אלו הפיוזים ומה המנורה?והאם צריך להשתמש בהם?
  3. זה בכלל לא מה ששאלתי ובקשר למנורה אמרו שבשביל לפרוק/לטעון קבל בפעם הראשונה עושים את זה אם איזה נורה, האם אני יכול לעשות זאת אם נורה זו?ואם כן אז איך?
  4. שלום קיבלתי כל מיני דברים אם המגבר אבל לגבי שני הדברים הבאים לא ממש הבנתי(וגם לא כתוב בחוברת): סתכלו בתמונות יש את שני הפיוזים שיש להם חיבור במגבר ובו רשום מעל כל אחד 40A? ולגבי הנורה הזו ממש לא הבנתי?
  5. תיקח את הינפנטי קאפה פרפקט 12.1=1600 200 שקל תיבה נשאר לך 1700 למגבר
  6. השני חלקים או השלוש?
  7. באמת מחיר טוב
  8. איך זה קרה לא הבנתי?
  9. ולפי מטר כמה בערך אני צריך לאטימת שתי דלתות?
  10. כו סמתי לב שהאתר הזה לא כותב דגמים להרבה מוצרים(תיזהר נירה חשוד).
  11. השאלה אם אני יכול לבטח תמערכת אצל סוכן אחד ואת הרכב אצל סוכן אחר(שלי)
  12. וברכבים משנת 96(יונדאי אקסנט) מישהו יודע?
  13. פשוט הפלתה אותי על הרצפה חחחחחחחחח
  14. מה שלי?
  15. fsound הנתונים הללו רשומים במפרט והחוברת של המגבר או באתר שלו
  16. אם ככה אז גם החלפת התיבה לא ממש תעזור
  17. שכחתי אל איזה מפלצת אנו מדברים, תזכיר לי?
  18. סבבה זה לא בידיוק מה שהתכונתי אבל בנתי תענה לי בבקשה אל השאלות הקודמות של הRCA אם אתה יודע(אני מאמין שכן )
  19. נניח שהערכה תיהיה רק אם RCA אחד, ואני יקנה בארץ עוד אחד של חברה אחרת זה יהיה בסדר? כמה RCA טוב כזה יעלה בארץ? ועוד שאלה, הראשון צריך להיות אם 2 יציאות בכל צד והשני(לשם השליטה אל הסאב) צריך להיות אם 2 יציאות בצד אחד(למגבר) ורק יציאה אחת בצד השני(לHU)נכון?
  20. http://www.d-sound.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=692 הינה האתר שמוכר את הסאונד קויסט בארץ אני גם יתקשר אליו יותר מאוחר אולי יש לו במלאי את הערכה שאני רוצה. כרגע אני מתלבט בין שתי הערכות אבל נוטה לסאונד קויסט(לשי יש איתה ניסיון טוב של שנתים). ואם המגבר דורש 80A אני יכול לשים פיוז 100A?
  21. טוב אז שניהם שזורים, אבל הראשון ניראה לי בה אם 2 RCA אורן כמה RCA קיבלתה?
  22. אצלו אני לא רואה שזה שזור מה שראיתי באתחלה זה שזור(בדקתי במילון) וזה זוג
  23. נכון אז מה אתה אומר לקחת?
  24. מיקמיק הRCA שזור נכון? Oren זה RCA שזור? חשוב לי איכות הRCA מה אתם אומרים?
  25. הזמן בסדר אם MUSTOP זה אמור להגיע מהר השאלה מה איכותם של הקבלים האלו והאם זה משתלם או שעדיף ליקנות בארץ?
×
×
  • תוכן חדש...