נניח שהערכה תיהיה רק אם RCA אחד, ואני יקנה בארץ עוד אחד של חברה אחרת זה יהיה בסדר?
כמה RCA טוב כזה יעלה בארץ?
ועוד שאלה, הראשון צריך להיות אם 2 יציאות בכל צד והשני(לשם השליטה אל הסאב) צריך להיות אם 2 יציאות בצד אחד(למגבר) ורק יציאה אחת בצד השני(לHU)נכון?