Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. איזה מגבר זה? אני מתנדב לקפוץ לקחת(או שלא איזה מגבר זה?)
  2. ב1700 לך על האלפין CDA-9827
  3. טוב אז להסרת ספק הינה התגובה ששלחו לי התמיכה התכנית של קיקר: You can remove the caps, they are not part of the cooling system
  4. http://www.soundonline.co.il/Product.asp?Pid=7005&Cat2Cat1ID=5&Cat2ID=0&aff=zap האינפנטי קאפה 12.1 סאב מצוין איכותי וחזק לך עליו
  5. איזה מחליף את הCDA-9827
  6. טוב סבבה אני יוריד אז מה אתם אומרים כדאי לשים מאורר, המגבר לא יהיה במקום הכי פצוך אבל הוא יהיה חשוף מלמלה לאויר או שאם באמת יש לו מאורר פנימי אז גם אם הוא יהיה סגור לא יהיה צורך?
  7. טוב בכל מקרה שלחתי מיל לחברה אני יעדכן אותכם בתוצאות
  8. הינה זה מה שכתוב בחוברת אני גם ישלך מיל לחברה EndKaps Cast aluminum, custom, removable covers to protect and hide all your wiring connections to the amplifier. Can be prepped and painted any custom color you choose.
  9. כמו מה? ואם אני תקין מאורר של מחשב?
  10. יש לי את המגבר של קיקר KX650.4 ומכיוון שהוא גדול וחסר לי קצת מקום חשבתי להתקין אותו ללא הכיסוים שלו(ראו בתמונות) הבעיה היא שאני לא יודע אם אלה צלעות קירור או סתם והאם באמת אפשר לוותר אליהם ובחוברת כתוב שהם כיסוים להגנה אל החוטים ומשהו אבל אני לא בטוח מצד שני החומר ממנו הם עשוים הוא ממש קר כזה אז יכול להיות שזה באמת לקירור אז אם מישהו יודע אם אני יכול לוותר אליהם או לא ולמה אני ישמח?
  11. אני לא ממש יודע יודע אל טיב החברה אבל שהיתי בארה"ב דוקה ראיתי את החברה הזו נמכרת טוב
  12. הסדרה הגבוהה זה לא האליט?
  13. טוב אז אם אתה יודע ויכול אז אולי תתן הסבר רציני אל השלבים מההתחלה ועד הסוף לפי הסדר בבקשה?
  14. מאיפה בה הסט הזה הוא קצת לא מוכר?
  15. אוקי בוא נסגור אל 100 ולא ממש הבנתי תשירטוט של אוטוסאונד האם מישהו יכול להסביר לי אותו במילים מה כל דבר מסמל? http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/PassiveFilters/25-08-2003-Theory-Filters.html
  16. מה כל פעם אלמנט אחד? לא צריך לכוון זוג אלמנטים כלפי זוג שני(באותו סט מידים כלפי טויטר)?
  17. לדעתי דבר ראשון תחליף תסאב לאחד יותר איכותי
  18. יקרים ובדרך כלל מוכרים סתם זבל
  19. טוב אני יוע שאייל נתן הסבר מפורט של בחור מחו"ל קראתי אותו כבר אבל יש כמה דברים שבילבלו אותי(גם שזה באנגלית) אז אם מישהו יוכל להסביר את תהליך כיוון הפאזאת פעם אחת בצורה פשוטה ומעשית לי ולשאר העילגים אז אני מאוד יודע לו. אני התבלבלתי קצת בכך שכתוב שם באתחלה האמריקאי הזה אומר באתחלה לחבר רק תמידים לשנות פאזות רק באחד בהם ולראות מה יותר טוב ככה גם לטויטר ואז לחבר את כל החלקים ושוב לשנות פאזות ואז לחבר את הזוג השני של הרמקולים ושוב לשנו את הפאות אז לא בידיוק הבנתי מה קודם איך ואם אני משנה פעם ראשונה וזה טוב למה לשנות שוב? אז שוב אם מישהו יוכל להסבי זאת בצורה מפורטת ומובנת מהאתחילה ועד הסוף אני יודה לו מאוד(מודה מודה מודה )
  20. טוב אחרי זמן מה שבו היתי עסוק והמערכת היתה בסימן שאלה אני חוזר עכשיו קראץי רצת בקשר לחיתוך אבל זה עדין קצת מבלבל, בישביל חתיכת התדרים הנמוכים אני צריך קבל או סליל? והאם חיתוך ב60 יהיה טוב לחתיכת התדרים הנמוכים או משהו אחר?
  21. ממליץ מאוד אל האינפנטי SQ מצוין רק שכרגע המערכת לא מחוברת(זמנית)
  22. מה זה קלאס G ואיזה עוד יש(שלא הוזכרו)?
  23. ולסאב אני יכול לשים?
  24. אולי באזור שלכם אפשר להיות שקטים בל ביטוח ניראה אותכם שיגנבו מה תעשו, כי שום דרך לא ממש תעזור גם אני כזכור חשבתי אפילו על בניה מוסתרת אם כלובים מולחמים ואת זה אף אחד לא יכול לגנוב אבל הגנב לא דפוק יום אחרי הם יבואו ויגנבו את כל האוטו ואז מה? dimal007 אני יבדוק את זה אם אתה מכיר חברה כזאת תגיד לי בבקשה.
×
×
  • תוכן חדש...