Jump to content

אסף כהן

  • הודעות

    93
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אסף כהן

  1. לדעתי, קודם כל עו"ד שידחה את המשפט עד תום הנהג חדש וזאת קודם כל בשביל לא לקבל עוד שנתיים נהג חדש. אין מנוס מלקבל פה עונש לא משנה מה יקרה (כל עוד אתה לא יוצא זכאי) גם אם תשלם את הדוח וגם אם תורשע בבית משפט לפי החוקים של משרד הרישוי תאוריה תהווה תנאי לחידוש הרישיון בנוסף לזה שתצבור עוד שנתים נהג חדש בתום השנתים מיום הוצאת הרשיון. מקווה שעזרתי אסף כהן
  2. עבודה יפה מאוד, אני שילמתי על עבודה כזאת 350 או 400 לא זוכר כבר. אני שם לב שזה ממש מחלה בקורולה
  3. סליחה על הבורות אבל אני אתעלק עליך בשאלה. הדגם הנל מיוצר ללא מזגן במקור או שפשוט אצלך הוא לא עובד?
  4. דבר איתי מחר אבדוק לך את זה אולי אפילו יהיה לך אפשרות לבחור בין כמה צבעים של רכבים השאלה רק איפה מצולם הקליפ
  5. כמה ממוצע הק"מ שלכם לשנה? אולי ישתלם לכם לפזול לכיוון רכב דיזל...
  6. מאיזה אזור אתה?
  7. אם חיסכון חשוב לך שווה לך לבדוק את הקורולה 2008 שנחשבת לחסכונית. גם המגאן 2008 ניכנסת לך בתקציב, אם אם אפשר לשאול באיזה חברה התענינת?
  8. בלי לחשוב פעמים סטולר 0522816081 אחד העו"ד התותחים בתחום באמת בלי לחשוב פעמים תיקח בחשבון גם שהמחיר יהיה בהתאם
  9. ממש אבל ממש לא! יש רכבים שנבנים במיוחד לביצועים, במיוחד ל"פוזה" הזאת שאתה מדבר אלה ובטח ובטח ליופי ואיכות אתה מדבר על סטנדרטים שונים אתה גם לא יכול להשוות בין משפחתיות לרכבי סופר ספורט מיני וכדומה. בדבר אחד אני מסכים איתך וזה בנוגע למשחקי כביש של נהגים חדשים ואתה יודע מה לא רק חדשים רוב היום שלי עובר בנהיגה עקב עבודתי ויצא לי לראות אנשים משתוללים בכל טווח הגילאים בהרבה סוגי רכב בלי סטטיסטיקה ברורה אם זה רכב ספורט או סתם סופר מיני.
  10. לאחר קריאה של הדרישות המחמירות שכתבתה עולה לי בראש ישר "חלומות מתוקים" נמצא במושב מנות תרשום בגוגל צפה בצימר הוא לא זול אך גם לא כ"כ יקרא לפני שבועים חזרתי מצימרים בשזור אך לשם כנראה שלא אחזור אז כמובן שגם לא אמליץ עליהם.. מקווה שעזרתי
  11. לדעתי כל שופט הגיוני יריח את התרגיל הרי איך יכול להיות שעם קטנוע נכנסתה בטמבון/דלת אחורית ובאותה תאונה גם פגעת בדלת צד? נחמד התרגיל אבל
  12. איזה עו"ד לקחת אם אפשר לשאול? ולמי ששאל על סטולר לדעתי העו"ד הכי תותח באזור
  13. משהו קצת מוזר לי אם הרכב הגיע לפירוקיה ולא לתיקון וחזרה לכביש כאובדן להלכה.. למרות זאת אני מאמין שהמחיר שירצו בשבילה יהיה כבר באיזור המחירים לרכב שטח חוקי עם רשיונות טסט וכ'ו
  14. מצטער על הדאבל אבל רק עכשיו שמתי לב למה שכתבתי כוונתי הייתה שלפחות 10 אפילו 15 שנה היא שוכבת בגינה הזאת...
  15. אם כבר דובר על קרית ים נמצאת בקרית ים ב' במוו ממש ממש ישנה אני זוכר אותה עוד בתור ילד אני מאמין שאפילו יהיו מוכנים למסור אותה לא ניתן לראות אותה מהכביש רק אם ממש מתמקדים, את האמת אפילו איזה דגם היא אני לא יודע לפחות 10-12 שנה. אם היא מענינת מישהו בפרטי אשמח לספר על קצה חוט לבעלים בפרטי
  16. אסף כהן

    הצעות שעון יד

    מה העלות של שעון זה?
  17. מצטער על ההתעלקות, אבל מענין אותי לדעת מה קורה מבחינת צריכת דלק אחרי התקנת הציפ
  18. לא מאמין שתהיה בעיה במידה והשוטר יסים לב בכלל, אני עם עדשות שנתים+ עם רשיון מצוין שחייב משקפים/עדשות ועד היום אף פעם לא שאלו אותי שנעצרתי לביקורת שיגרתית. בכל אופן תמיד תוכל לטעון שהמשקפים דווקא מחמיאות לך ולכן הינך מרכיב אותם
  19. ואם כבר בדיוק ודיקדוק עסקינן השיטה שלך יכולה להטעות במקרה שבפעם הראשונה/שניה היה אויר במכל שגרם למשאבה לקפוץ עוד לפני שהגיע לפול? לדעתי למלא את הרכב פול עד למעלה שוב כמו שצוין מעלי לתת לדלק לחלחל ולאויור לצאת אפילו חצי דקה למלות שוב ואז לאפס קילומטרז לבדיקה וכמובן אותה פרוצדורה לאחר הנסיעה, מיותר שבמידה ולבדוק את הצריכה יותר לעומק ממולץ לבדוק על מכל שלם ואפילו כמה פעמים כדי לאמת את תוצאות המדידה.
  20. קיה ספורטאג 2009 יצא 01/05/09 יד ראשונה מיבואן מותקנת ברכב מערכת מולטימדיה הכוללת גיפאס מצלמה רוורס ודיוודי הרכב עם 300000 לחוץ לכסף מחיר אחרון 98000 בבקשה לא להתקשר סתם 10000 מתחת למחירון ערן 0528206080 לא בשבת נא לא לצרף קישורים מיותרים, אם יש בקישור מידע או תמונה שלא נמצאת צרפת, אתה בהחלט מוזמן להכניס אותם לגוף ההודעה!
  21. ואוו אם האוטו לא ליסניג השכרה או משהו דומה אז כנראה שיש לך הרבה אומץ...
  22. מאחר ויצא לי להיות בכלא צבאי כמה פעמים אני יכול לומר לך בוודאות שאצלנו עוד מכרו טלכרדים עד לפני משו כמו חודש נסה להגיע לסניף אחר של הדואר אצלנו אני יוכל לברר לך בוודאות אם עוד עדין מוכרים רק שבוע הבא...
  23. רציתי לדעת מדוע איני יכול עדין לשלוח הודעות באוף טופיק בתודה אסף כהן
  24. אחרי כמעט 30,000 ק"מ עם ספורטאג אני יכול להגיד בפירוש שאיכות הפלסטיקה דווקא בכלל לא רעה אם יש לך שאלות בנושא אשמח לעזור בה"פ
  25. קודם כל ממש תודה על התגובה והנסיון לעזור, ושאלה נוספת יש אפשרות שבגלל שאני לא יסדר את הסאב עם הדבק זה יתרחב? ועם מה עדיף לתקן דבק מגע או שלוש שניות?
×
×
  • תוכן חדש...