Jump to content

אסף כהן

  • הודעות

    93
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אסף כהן

  1. סאב של קיקר, בתמונה ניתן לראות סאב כמו שקיבלת אך לא את שלי בשלי יש קרע בעובי של ציפורן ובאורך של שלושה ס"מ בגג הקרע נמצא בערך מתחת לכיתוב es תודה מראש על ההיענות והעזרה[:
  2. מצטער על ההקפצה אבל רציתי לשאול גם בנושא והיה ניראה לי מיותר לפתוח עוד אשכול, מצאתי סאב במחסן של חבר ולקחתי כמובן ברשותו ובמרכז הסאב בחלק הקשיח יש סדק שבקושי נראה לעין אבל עדין סדק עוד לא חיברתי ובדקתי איך שומעים אל בכל זאת רציתי לדעת אם לחלק הזה התכוונתם שדיברתם על השיטה על הדבק. אם אוכל לקבל גם המלצות על אנשים בקריות שמתקנים רמקולים יתקבל בברכה
  3. דבר נוסף ששכחתי לשאול איך אוכל לדעת שהרכב הוא לא של הצבא לשעבר?
  4. זה ממש דחוף לי אני ממש לפני קניה של הרכב עוד תגובות. . .
  5. עוד מישהו אולי?
  6. את האמת התעניינתי ברכב בגלל האבזור הנוחות צריכת הדלק ועוד וכל זה משמיעה בחצי אוזן לכן רציתי לשמוע קצת יותר אשמח לעוד תגובות אסף כהן
  7. אני לפני קנית רכב ראשון- בתקציב מזערי ראיתי היום אופל אסטרה שנת 99 מנוע 2000 טרובו דיזל על הרכב משהו כמו 320,000 ק"מ המוכר דרש 11 לאחר דיבורים בטלפון לפני שראיתי את האוטו המוכר ירד ל10 והבנתי שיש עוד על מה לדבר. רציתי לדעת איך הרכב בכללי, בעיות נפוצות , צריכת דלק, אני חייל ולכן אני מחפש אוטו שישרת אותי לבסיס לשבתות ובין לבין[; תודה מראש אסף כהן
  8. בקורולה 2004 של אחי הלכתי למוסך המרכזי והסבירו לי שמבחינה חוקית הם לא יכולים אז עשיתי את זה פשוט בבית הוצאתי את הפיוז של הכרית
  9. קודם כל קצת סדר בבלאגן שני הכלים הינם שני כלים מקטגוריות שונות לחלוטין הדיאס נוטה לכיוון ראלי מתבלט יופי בדיונות, יציב, חזק, מהיר, אך כבד נורא (אם אני לא טועה סביב ה220) חיסרון נוסף של הדיאס הוא מחיר חלקים יקר להחריד ובהתחשב במצב הכלים בשוק אני מאמין שתצתרך הרבה זמן וסבלנות למצוא אחד שמור שישמור לך כם על הכיס לעומת זאת DVX מבית ארטיקט כלי קל זריז(יחסית) יותר קל במשקל יותר מתחבר לקטגורית המסלולים כלי אמין(במידה וטופל כמו שצריך) חלקים זולים מדיאס במידה אל תתפתה לעלות בשנה לעומת מצב הכלי בעיקרון חוץ מההבדל בין 04-05 לשנתונים שמעל הוא בולמי הגז שקיבל הכלי ב06 רוב הכלים משנתון 05 הם עודפים מ04 אך לגביך זה לא רלוונטי בקיצור חפש כלי שמור, 06 ומעלה(ההבדל בין הדגמים שמעל ממש זניחים) ככה שמצב הכלי ומחירו הם כללי המשחק בכל מקרה שיהיה בהצלחה ואל תתפתה לקנות כלי בלי בדיקה אומנם טיפה יקר (סביבות 400) אך יוכל לחסוך ממך הרבה כאב ראש וכמובן כסף
  10. כן, הרכב הוא של מתנדב מהקריות הוא לא רכב משטרתי הוא מסתובב באזור משהו כמו שנה אפילו שנתים ויותר כבר באזור ובד"כ יותר בולט לכיוון חמישי שישי שבת לתיגבור בנסיון ללכוד רוכבי הטרקטרונים ואופנועים
  11. זה רק אני או שהטמבון הקדמי מזכיר את הפורד טרנזיט החדשות?
  12. סליחה על החוצפה אבל כמה עולה "תענוג" כזה לרכב? אם אתה מעדיף בה"פ בשמחה
  13. מישהו יכול לשפוך קצת אור על הענין שנגיד אני נוסע בהילוך שני, עוזב גז וכאשר האוטו מגיע למהירות איטית הוא לא יכבה הוא ימשיך לנסוע לאט כנ"ל לגבי הילוך ראשון. מקווה שהסברתי את עצמי נכון
  14. אסף כהן

    שאלה בקשר לביטוח

    דבר ראשון אם שוטר עוצר אותך הוא לא מבקש ביטוח יצאה הנחיה חדשה לא לבדוק ביטוחים ולהתמקד יותר בעבירות שמסכנות חיים. במקרה של תאונה זה גם תלוי אם יש לך ביטוח של נהג יחיד, שתי נהגים, או כל נהג.
  15. אם זה מענין אותך ראיתי לא מזמן בשוק רמלה לוד בן דוד שמוכר סמלים מ"ניקל" ב30 שקל משהו כזה כמו של המרצדס שיושב על מוט דק ועל זה עומד הסמל
  16. שלום לכולם[: אסף כהן קריות לפני קצת יותר מחצי שנה נמכר הכלי הראשון שלי דיויאיקס 400 06 עכשיו אין כלי פרטי שלי אלה של ההורים שלי סיוויק 01
×
×
  • תוכן חדש...