Jump to content

אסף כהן

  • הודעות

    93
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אסף כהן

  1. רצות פה הרבה שטיות, המחיר שתקבל על האוטו הוא בהכרח יהיה תלוי במחיר הרכב שתקנה, אלא תלוי ברכב שתבחר: סחיר יותר או פחות, עם פגיעת שילדה, כמה זמן הרכב עומד אצלהם וכ'ו בכל מקרה שיהיה בהצלחה!
  2. מגרשים לפירוק יהיו האופציה הזולה והעדיפה מכל הבחינות.
  3. בוודאות ומנסיון אתה מדבר שטיות! גם עם כל הרכבים שנמצאים בחברות הליסינג היו עם 50-70 ק"מ עדין היו מגיעים לסוחרים רכבים מכיוון שחברות הליסינג לא יכולות להיפטר מכמות עצומה של מכוניות לבד ובזמן סביר. ולכן גם רכבים עם תאונות גם רכבים עם ק"מ גבוהים וגם הרכבים "סניף" שאתה מדבר עליהם האלה עם הק"מ הנמוכים מגיעים לסוחרים
  4. הקאיין פשוט אלכוהוליסטית! --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=32.845926,35.070984
  5. תוכל לתת מספר טלפון דרישות או פרטים לגבי העבודה
  6. תודה רבה מצאתי כבר הינה למי שמחפש http://www.ebay.com/itm/80s-Vintage-Classic-Retro-Brick-Hard-Case-Stand-Apple-iPhone-3GS-4-4S-Black-/140678355092?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item20c1155894#ht_3710wt_952 או http://www.dealextreme.com/p/retro-80-s-style-brick-phone-case-for-iphone-3-3gs-4-black-102899
  7. אם תוכל לתת לינק אודה לך מאווד!!!
  8. אני מסיק מדברים שאתה מהקריות לדעתי התייעצות ואף שימוש בעו"ד הוא הכרחי. מנסיון אישי סטולר הוא ה"תשובה" לכל בעיה שקשורה לבתי משפט לתעבורה!
  9. יש לי בעיה עם האייפון שלי במהירות ההורדה מהאינטרנט האלחוטי בבית שלי. חברים מורידים על 1 מגה+ ואני לעומת זאת לא עובר את ה200 קילו בית. האם יש איזה איפוס הגדרות או משהו בסגנון שיוכל להעלות לי את המהירות או כיוון הגדרות מסוים כדי שיעמוד עם אייפונים מקבלים? דבר נוסף האייפון שלי פרוץ בגרסה 4.1 (עם טורבו סים אם זה משנה) עכשיו הבעיה שאין לי אפשרות לשלוח ו/או לקבל הודעות מולטימדיה בנוסף הגדרות המולטימדיה נמצאות אצלי ב הגדרות>כללי>רשת>רשת נתונים סלולרית ולא כמו בכל אייפון רגיל. תודה מראש על העזרה!
  10. אם זכרוני אינו מטעה אותי 14
  11. צולם בחוצות המפרץ לא? --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=32.846086,35.070887
  12. אני מכיר כמה ואפילו מומלצים מבחינת העבודה אם אתה מעונין שלח לי בפרטי את המספר שלך והשם.
  13. מנסיון כל שתי סופרבים אחת 1.tsi והשניה 2.0 כאשר ה2.0 עברה חיים לא קלים בלי לפתוח פה עד היום חוץ משמן לשניהם אחרי הדרך של אילת במהירות קצת יותר מכפולה של המותרת אפשר לומר שהאוטו לא ראה מוסך חוץ מטיפול שיגרתי. גילוי נאות אני ממש לא שייך לקבוצת מורעלי ואג!
  14. אם אתה מאזור הקריות אוכל לעזור לך למצוא שוכר ואף לעזור לך בענייני חוזים צ'ק ערבון וכדומה.
  15. עם מתיחה קלה של 2-3K תוכל למצוא אחלה ספייס 2005 אוטו'. חבר טוב שלי מהעבודה מוכר אחת כזאת לאחר שנה והוא ממש מרוצה מהרכב.
  16. אם תפנה לעו"ד ליעוץ זה לא יכפה עליך להמשיך לתביעה, גש לפגישת יעוץ ולאחר מכן החלט לאן פניך מועדות.
  17. 249 ש"ח 3500 לסלקום 1500 לכל הרשתות 1500 הודעות סביבות ה1500 ש"ח, אפעם לא הייתי חסכן בטלפון בצירוף חבילה לא מתאימה זה מה שקורה...
  18. אסף כהן

    רכב לחתונה

    בחברות ההשכרה משהו כמו 1000 ש"ח ליום וכמובן לשריין רכב מלפני וכמובן שאי אפשר לשריין דגם ספציפי רק רכב מהקטגוריה
  19. תשלח לי הודעה בפרטי עם פרטים ננסה לעזור לך
  20. בד"כ זה המחיר ולפעמים אפילו פחות... השאלה היא באמת עד כמה שווה לך משפחתית לעומת רכב קטן פה זה כבר שיקול שלך
  21. כיום ניתן לקנות רכבים כאלה גם ב43K עם נתונים זהים . ההשאלה אם שלוש שנות אחריות שוות 10K.
  22. בד בדיוק כמו ששמו אצלך לפי מה שהבנתי ממנו לפי תחילת העבודה שזה הבד שנחשב איכותי יותר. הרפד שאתה מדבר עליו זה הרפד מאחורי התחנות קמח רחוב השיש אם אני לא טועה נכון?
  23. שים לב היה לי מקרה דומה אך למזלי שמרתי את כל הטפסים של הדואר הרשום כדי לבדוק מתי הגיעו למתנ"א. למעשה אצלי שלחתי דואר רשום שבוע לערך לפני תקופת שלושת החודשים שמוקצבים כדי לשלם את הדו"ח או לבקש להישפט, במתנ"א שלחו לי מכתב שלא ניתן לבקש כי מישהו אחר ישפט במקומי (לא ביקשתי, בסה"כ ביקשתי להישפט על העבירה). באותו זמן כבר קיבלתי כפל קנס אך מכיוון שלא קיבלו את בקשתי להישפט החזרתי מכתב שביקשתי להישפט אני עצמי ולא אף אחד אחר. לאחר כל בעיות ההבנה של משטרת התנועה קיבלתי כבר חידוש רשיון והפלא ופלא רשיון של נהג צעיר ללא נהג חדש, שמח ומאושר נסעתי לסניף הדואר הקרוב שילמתי את הכפל קנס שהיה עדיף בתוקף ובצירוף אישור התשלום על הכפל רשמתי מכתב שעד שכבר הגיע המכתב עם התאריך להעמדה לדין כבר שילמתי את הכפל קנס. בכך נחסכתי בשנתים נוספות של נהג חדש וכמובן בהעמדה לדין שהיית גורמת לי לקצת יותר מ-375 בלי נק'. אסף כהן
  24. אם המנוע זהה לסופרטז 2009 שהייתי בבעלות משפחתי כשנתיים אזי הרכב בקלות בעיר יכול להגיע ל1:4 עם רגל כבדה אך לא יודע אם גם בסנטה פה זה כמו בספורטאג שה4*4 קבוע...
  25. מבחינת השוואה זה כמו להשוות אלטו לFr
×
×
  • תוכן חדש...