Jump to content

עמרי לייט

  • הודעות

    166
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי עמרי לייט

  1. שלום וערב טוב. ברשותי יש טווינגו ונתקלתי בבעיה זהה. הפתרון הוא החלפת המתג, הבעיה היא ככל הנראה המגעים בתוך המתג. כשהאורות חניה לא עובדים אז גם האורות של שאר המתגים בתוך הרכב לא עובדים. לפעמים על ידי משחק באיתות הבעיה נפתרת זמנית.
  2. ראוי להוסיף שבשבדיה ונורווגיה המיסוי הגבוה חוזר לאזרחים בתור שירותים איכותיים.
  3. בסוף הרכב התניע אחרי הרבה סטרסר. על מה זה מעיד? תמיד הרכב היה מתניע בנגיעה. הטמפרטורה פה בשבדיה נעה בין -5 ל+5.
  4. שלום לחברי הפורום. הרכב, פולקסוואגן שאראן 1.8t 20vt שנת 1998, הפסיק להניע. יש סטרטר ולא היו בעיות לפני-כן, לאחר יומיים שהרכב עמד כשבאנו להניע אותו הוא לא הניע. נ"ב: הרכב לא נמצא בארץ אלא בשוודיה (הקרה) אשמח אם למישהו יש מושג ויכול לעזור תודה
  5. עדכון חם: בסוף בגלל חוסר זמן ומחשבה שאולי זה תקלה מורכבת הרכב נשלח על גרר למוסך. שם התברר שהממיר הקטליטי התפרק בתוך עצמו ויצר פקק. לא ידעתי שדבר כזה יכול לקרות. אבל לא נורא מקסימום נתחדש בצנרת חדשה. תודה לכל מי שניסה לעזור.
  6. כיף לנסוע או לנהוג? אלו דברים שונים.
  7. עשוי ברמה גבוה ביותר.
  8. אלי תודה תגובתך, המצבר נבדק באמצעות טסטר והטעינה נבדקה גם. האלטרנטור נותן טעינה והמצבר נותן מתח. את הלחץ של משאבת הדלק בדקתי בצינור שהולך לחליל ההזרקה. עושה רושם שהלחץ תקיןֿ, מה גם שאין רעש חריג ממשאבת הדלק. אין לי אפשרות לבדוק את הלחצים בבאר ואת ההתנגדות באוהם. יכול להיות אולי סתימה במזרקים? ממתין לתגובות תודה לכל מי שהגיב. עמרי
  9. אלעד תודה על תגובתך, הרכב הזרקה, הכוונה היתה רעש של יניקה כשלוחצים על המצערת. זאת אומרת, רעש של יניקה ללא עליה בסל"ד(המנוע נחנק). יותר נראה לי שלא מגיע דלק כמו שצריך או משהו בהצתה.
  10. צביקה שלום ותודה על התגובה. חשוב לציין שהמצבר לא נפרק ולמרות שנורת הטעינה מהבהבת לפעמים עדיין יש טעינה(נבדק). אני יסדר את האלטרנטור אבל לא נראה לי שהוא הגורם לתקלה. בדקתי את משאבת הדלק והחלפתי פילטר דלק. מה עוד לבדוק? יכול להיות שיש סתימת דלק איפה שהוא? תודה מראש.
  11. ערב טוב לכולם, היום בנסיעה רגילה ברכב הרכב התחיל לגמגם ולעלות לאט בסל"ד. ככל שהוספתי ללחוץ על הגז כך הוא "נחנק" יותר. כשלוחצים על הגז יש צליל חזק של יניקה ולמרות זאת אין סחיבה של ממש. ככל שנסעתי כך זה החמיר עד שהגיע למצב של כיבוי הרכב בעט לחיצה על הגז. פתחתי את בית פילטר האויר אבל לא הבחנתי בדבר חריג. מבחינה ויזואלית לא ראיתי שום דבר חריג בתא המנוע. מחר אבדוק באור יום את הרכב. לא יודע אם קשור אבל מנורת הטעינה בלוח השעונים,זאת עם המצבר, התחילה להבהב אתמול. לא הספקתי לטפל בזה, אני מניח שזה האלטרנטור. מה אתם ממליצים לבדוק ומה אתם חושבים שיכולה להיות התקלה? תודה מראש.
  12. בדקתי שמן גיר היה חסר והוספתי 2 קילו. אני בודק שמן כשהרכב מונע בניוטרל.
  13. ערב טוב לחברי הפורום, היום לאחר מעל חודש שלא נסעתי ברכב כששילבתי להילוך הרכב לא נסע. כשהעמדתי את הרכב הגיר היה תקין ולא היה לו בעיה למעט נזילה מינורית. כרגע מפלס השמן תקין ורק בסלד מאד גבוה שהגיר על1 האוטו נוסע (גיר מחליק). ברברס ושאר ההילוכים אין תגובה כלל, כאילו הרכב בניוטרל. מה לבדוק ? ומה יכולה להיות התקלה? נראה לי מוזר שפתאום הגיר הלך.. תודה מראש.
  14. מצטרף להמלצה על מוסך התלתן, אני הגעתי אליו בעבר מהצפון הרחוק. מדובר במוסך מקצועי מאוד ששמח לטפל בכל רכב.
  15. לא הסיירה הזאת אלא אחת זהה שנמצאת אצלי ובמצב הרבה יותר טוב..
  16. אחלה רכב מנהלים במחיר של מאזדה 3..
  17. פורד מונדאו 2006 שמורה ומטופלת במורשה עם חליפים מקוריים. לרכב 156K נרכש לפני 3 שנים מניו קופל וננהג ע"י נהג יחיד(בעל הרכב) במהלך כל השלוש שנים. לרכב צמיגים חדשים ואיכותיים של דנלופ (2000 שקל). וצלחות ורפידות חדשות מקדימה. עבר טיפול גדול ב-150000 והחלפה של משאבת מים מתוך תחזוקה מונעת. יש קבלות על הכל ותיעוד במוסך מורשה. הרכב לא תוכנן להמכר ונמכר רק בגלל הזדמנות למונדאו חדשה יותר. טסט ארוך עד נובמבר. המחיר הנדרש הוא 43,500 גמיש במעמד הקנייה. כל הפרטים בטלפון:054-4993259 ניצן. הרכב באיזור נהריה. בבקשה בלי הודעות פרטיות הרכב מפורסם עבור חבר.
  18. בגיר אוטומטי אין חיבור ישיר בין הגיר למנוע כמו בידני. יש ממיר מומנט שתפקידו לחבר ביניהם. ממיר המומנט הוא מעין "פרופלורים" שטבולים בשמן, פרופלור אחד מחובר למנוע ואחד לגיר. סיחרור השמן על ידי הפרופלור שמחובר למנוע גורם לסיבוב הפרופלור שעל הגיר וכך למעשה הרכב מונע. ממיר המומנט הוא גם הסיבה לאובדן הכוח וצריכת דלק גבוה יותר ברכב אוטומטי.
×
×
  • תוכן חדש...