עדכון.
ביום ראשון (שלשום) הרכב חזר למוסך לצורך בדיקת התקלות שהופיעו אחרי שיפוץ הגיר.
לדוגמה:
הסל"ד אינו תאם את מהירות הרכב בכל הילוך ומהירות.(תמיד יותר גבוה בלפחות 500-700 סבובים).
ממיר לא ננעל במהירות שיוט.
קוד שהופיע (במהירות שיוט) P1870=החלקה. ועוד.
אני חייב לציין שעוד באותו היום לקחו אחריות על הכל,וביקשו שאשאיר את הרכב להמשך טיפול.
הבוקר התבשרתי מהמוסך שלאחר בדיקה מקיפה שנעשתה בגיר,הגיר כלל אינו תואם את דגם הרכב,(גיר שהוחלף באיזה מוסך לפני כשנתיים "מיבוא") ואולם מתאים רק לדגמי ה -3.1 (פונטיאק וביואיק).
יש לציין שבמוסך המטפל הרימו את הכפפה ולקחו על עצמם יוזמה לטפל לי בשורש הבעייה.
לצורך כך הם רכשו גיר מקביל לזה שבמקור,פתחו אותו שיפצו אותו ורק אז שתלו אותו אצלי ברכב.
מרגיש חובה לציין שסירבו בתוקף לקחת ממני כסף על הגיר/והעבודה הכפולה (למעט הסכום של השיפוץ הראשון בשבוע שעבר) ולמרות שיכלו לעשות את זה בכייף.מפני שלדעתי לא היו חייבים לי.
הנה לכם דוגמה אישית בהבדלים בין מוסך למוסך.
מעל שנתיים אני נוסע כך.{נראה שלא הייתי מודע}
ההבדלים:
הרכב מרגיש הרבה יותר קל, מהיר מאוד.
העברות הילוכים נעשות בצורה יפה וחלקה.
הטורק ננעל כמו שעון בדיוק ב 90 קמ"ש (ואז השעון סל"ד צונח,כמו הילוך נוסף)
מהירות שיוט 110 קמ"ש = 2.0 סל"ד בדיוק.(שקט מאוד)
אין יותר את בעיית סל"ד הגבוה במהירות נמוכה.(בעיר)
חברים,תודה ענקית לכל אלו שעזרו לי,ובמיוחד בפרטי.
"רפי לין",אתה מלך.