שלום לכולם.
יש לי חבר,עם יונדאי אקסנט 96 אוטומט,לפני כחודשיים הוא השתמש בכפתור (האולד שבגיר)
מספר פעמיים,עד שהמנורה של האולד בלוח השעונים הפסיקה לעבוד ,כאשר לוחצים על הכפתור,
יש תגובה בהורדת הילוך בגיר,אחרי כחודש חבר שלי השתמש שוב בכפתור האולד והגיר הוריד הילוך,
וכאשר הוא לחץ שוב על כפתור האולד לביטול,הגיר לא חזר למצב רגיל,וכרגע הגיר תקוע על מצב אולד,
חבר שלי לקח את הרכב לבדיקה במכון גירים בראשון לציון,חיברו את הרכב למחשב והמכונאי אמר,
שהגיר מכאנית תקין,אבל להחליף את מנורת האולד בלוח השעונים,ואז חבר שלי ניגש לחשמלאי והחליף לו מנורה בלוח השעונים,והאולד לא נדלק למרות שהגיר על מצב אולד,חזרנו שוב למכונאי ואמרנו לו שהוחלפה מנורה בלוח השעונים,אבל המנורה של האולד לא נדלקת בלוח השעונים, ואז הוא ניסה לעקוף את כפתור האולד בעזרת כפתור אחר,(שהוא עובד איתו)
עדיין הגיר נשאר על אותו מצב (אולד) בלי נורה דולקת בלוח השעונים.
הרכב לא עובר את הילוך שלישי, מצטער על החפירה אבל חבר שלי כבר מיואש,
חשוב לציין ,שהוחלף לפני כשנה גיר מי פרוק שעבר רק 98 אלף קילומטר!
הרכב מטופל ושמור, תודה לכל העוזרים
רועי.