Jump to content

פיאסטה 89

  • הודעות

    132
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי פיאסטה 89

  1. אהלן אז ככה אני מחפש כמה חלקים: 4 גנטים ברזל לא מגנזיום מרווח ברגים 4*108 קוטר 14" מכסה טיימינג של מנוע CVH כפתור מאורר לפיאסטה MK2 רמת גימור CL\S כפתור למגירה פיאסטה MK2 רדיאטור למנוע CVH חופה ללוח שעונים פיאסטה MK2 ,פלוס החלק שמחזיק את הכפתורים,מגבים,מפשיר אדים,אור ערפל,מוכל לשלם מחיר מכובד תמורת זה. ודבר אחרון מכסה שסתומים למנוע CVH אפשרי לפנות אלי בהודעות באתר או בטלפון 0549710240 רועי.
  2. אם הבעיה היא בקרבורטור,ממליץ לך בחום על צביקה מי נתניה, שמעתי עליו רק תגובות טובות, או אצל ינקו מי חולון, אני עשיתי אצלו ,שיפוץ, ניקוי, וכיון, יצא פיקס עבודעה מקצועית ושירות מעולה. בהצלחה רועי.
  3. יכול להיות שיש לך חופש בציר של המפלג, וזה גורם לצלצולים תבדוק את העיניין. רועי.
  4. לא שווה את הכסף! תקרא :http://www.scale-forum.com/forum/viewtopic.php?t=23163&postdays=0&postorder=asc&start=0
  5. המלצות על בעלי מקצוע טובים, בגירים יתקבלו בברכה תודה. מאזור המרכז. רועי.
  6. אני מטפל רק אצל בני (מיכאל) אחלה בנאדם, עבודה מקצועית,אמינה,וזולה יחסית למקומות אחרים, אל תשכח לעדכן. רועי.
  7. אני סקרן לדעת משהו, השוטר הביא לך פרטים? רועי.
  8. שלום לכולם. יש לי חבר,עם יונדאי אקסנט 96 אוטומט,לפני כחודשיים הוא השתמש בכפתור (האולד שבגיר) מספר פעמיים,עד שהמנורה של האולד בלוח השעונים הפסיקה לעבוד ,כאשר לוחצים על הכפתור, יש תגובה בהורדת הילוך בגיר,אחרי כחודש חבר שלי השתמש שוב בכפתור האולד והגיר הוריד הילוך, וכאשר הוא לחץ שוב על כפתור האולד לביטול,הגיר לא חזר למצב רגיל,וכרגע הגיר תקוע על מצב אולד, חבר שלי לקח את הרכב לבדיקה במכון גירים בראשון לציון,חיברו את הרכב למחשב והמכונאי אמר, שהגיר מכאנית תקין,אבל להחליף את מנורת האולד בלוח השעונים,ואז חבר שלי ניגש לחשמלאי והחליף לו מנורה בלוח השעונים,והאולד לא נדלק למרות שהגיר על מצב אולד,חזרנו שוב למכונאי ואמרנו לו שהוחלפה מנורה בלוח השעונים,אבל המנורה של האולד לא נדלקת בלוח השעונים, ואז הוא ניסה לעקוף את כפתור האולד בעזרת כפתור אחר,(שהוא עובד איתו) עדיין הגיר נשאר על אותו מצב (אולד) בלי נורה דולקת בלוח השעונים. הרכב לא עובר את הילוך שלישי, מצטער על החפירה אבל חבר שלי כבר מיואש, חשוב לציין ,שהוחלף לפני כשנה גיר מי פרוק שעבר רק 98 אלף קילומטר! הרכב מטופל ושמור, תודה לכל העוזרים רועי.
  9. כן זה נכון, אין טויו במידה 14 עד כמה שידוע לי, מה המידה שלך? אולי נוכל להמליץ לך על משהו אחר רועי.
  10. תבדוק את העיניין ,עם מיכל דלק מלאה, אני מכיר מישהו,שהיתה לו את אותה הבעיה בהונדה אצ'בק, הוא פתח את מיכל הדלק,והשקית של המשאבת דלק היתה קרועה, במיכל מלאה בסיבובים לא היתה בעיה ,רק ברבע מיכל היתה את הבעיה קירטועים בסיבובים, בהצלחה רועי.
  11. במידה הזאת לא קיים, S.DRIVE יש C.DRIVE , בסביבות ה 690 שקל לצמיג, (לא משתלם לפי דעתי) יש את ה TOYO TR1 , בסביבות ה 530 שקל לצמיג, לפי דעתי עדייף ללכת על ה TOYO, הצמיג נותן תמורה טובה למחיר, אבל תחכה למומחים יותר ,ולעוד תגובות אולי ימליצו לך משהו יותר טוב, רועי.
  12. מאיר תודה,אני יודע על מה מדובר,גם קניתי לפני חצי שנה מנגנון כזה ,מקורי של פורד, ועכשיו אחרי חצי שנה ,הוא עושה לי עוד פעם רעשים ,כאילו הקפיץ לא חוזר לפעמים, פעם הוא חוזר ופעם לא,פעם הדוושה של המצמד בלי חופש ופעם כן , וזה ככה כמעט בכל לחיצה,וזה נורא מציק לנהוג ככה ,כבר השתגעתי מיזה, יש לך מושג מה יכולה להיות הבעיה? חשוב לציין ,שאני לא במצב של נסיעה ,ואני עומד עם האוטו מותנע או כבוי אין שום בעיה ואין רעשים, תודה מראש לעוזרים רועי.
  13. 300 שקל (טבילה) , באילן קארגלס חולון, כולל פירוק והרכבה מקצועית, http://www.ilanglass.co.il/default.asp רועי.
  14. שכחתי לציין,שאתמול בדקתי את המנגנון,והוא במצב מצוין,אני לא יודע מה הגורם לבעיה.
  15. מישהו יכול אולי להמליץ לי על בעל מקצוע ,שמוכן ליתעסק עם זה? או לבדוק מה הבעיה? או אולי עם ,יש פה איזה מכנואי שקורא את הנושא ,ומוכן לבדוק מה הבעיה? תודה רועי.(אני מאזור המרכז ראשון)
  16. שלום לכל חברים הפורום, יש לי פיאסטה 89,דור שני, לפני חצי שנה היתה לי בעיה ,עם המנגנון כיוון קלץ, קניתי מנגנון מקורי של פורד ב230 שקל ,וגם כבל קלץ חדש,חבר הרכיב לי את זה בצורה טובה, ומקצועית, ולפני שבוע הבעיה חזרה שוב, ההילוכים נכנסים יפה מאוד, אבל לפעמים שאני לוחץ על הקלץ, אני שומע רעשים כמו טק חזק כזה כאילו זה עוד רגע נשבר,לפעמים הדוושה קצת גבוה ולפעמים נמוכה כזאת, עכשיו שהרכב מכובה או במצב עמידה מותנע, ואני לוחץ על הקלץ זה עובד מעולה ולא עושה בעיות,מה יכולה להיות הבעיה שמן גיר? (הבעיה הזאת מציקה לי מאוד ,לא נוח לי לנסוע ככה אני ישמח לתשובות) תודה מראש רועי.
  17. תודה אבל הסתדרתי, החלפתי רדיאטור (לא סיני) 2 פקקים של מים, החלפת צינור מים, ומים ירוקים של פרסטון, ב 500 שקל כולל עבודה וכולל מע"מ. רועי.
  18. תודה בכל אופן,אבל כבר ראיתי אנשיים עם רכבים ,שנת 2005 ,2006 ,קונים תחליפי ב 390 380 שקל נשמע לי עדיין יקר ,תודה בכל אופן. רועי.
  19. שלום. ברשותי פיאסטה MK2 שנת 89, והרדיאטור שלי צריך תיקון (נוזל) ואני מעדייף כבר לקנות רדיאטור חדש, מאיפה אני יכול לקנות רדיאטור חדש? (תחליפי לא מקורי) ומה בערך צריכה להיות העלות שלו? קיבלתי הצעת מחיר של 400 שקל לא כולל התקנה,(אני מתקין) תודה מראש. אני מאזור המרכז, רועי.
  20. אולי הצבע של הפיאסטה שלי ימצא חן בעינייך הצבע שלי הוא תכלת מטאלי, ויש בצבע תוספת קטנה של פנינה. רועי.
  21. האיכות שלהם ברמה מאוד טובה,לא כמו כיסוי פשוט שנקרע אחרי חצי שנה,יכולים להחזיק לך הרבה מאוד זמן, לי יש ברכב כיסוים מאוד דקים (הפשוטים של הדר רוזן) כמו גופיות,יש לי אותם שנה פלוס ברכב, והם לא נקרעים, או משהו בסגנון. כמובן שיש להם גם ,כיסוים עבים מאוד ואיכותיים, יש גם עור אמיתי עולים בסביבות ה 700 שקל,ראיתי אותם על וולוו 940, נראה מצוין ,יושב כמו שצריך ולא נראה בכלל כמו כיסוים ,נראה מאוד מקורי,חזקים ועבים מאוד,נעים לישיבה בקיצור שווה כל שקל, עם אתה מחפש עור ,זאת הבחירה הכי מצוינת ומשתלמת!!! רועי.
  22. הדר רוזן ,זאת חברה של, כיסוים לרכב, שטיחים לרכב, כיסוים להגה, משענות יד, כיסוי לדשבורד, ועוד כל מיני דברים בסגנון,יש כיסוים מוכנים, (אוטו דיפו) ,ואפשרי לעשות הזמנה כמעט לכל סוגי רכב, מאיפה אתה בארץ?
  23. באיזה רכב מדובר? ממליץ לך בחום על הדר רוזן ,אתה יכול לגשת לכל רשת של אוטו דיפו, ולעשות הזמנה לפי סוג הרכב ,וסוג הדגם, אתה יכול לבקש גם הזמנה לדשבורד, תבדוק תעיניין של המחיר ,לפי דעתי שווה כל שקל מי נסיון! בהצלחה. רועי.
×
×
  • תוכן חדש...