Jump to content

פיאסטה 89

  • הודעות

    132
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי פיאסטה 89

  1. עדיין אקטואלי 0549710240 רועי.
  2. מצטער לשמוע, יום לפני החיפושית, ויום אחרי הגולף, ושתיים בראשון לציון, זה 90% אותם הגנבים, מקווה שתמצא אותה, רועי.
  3. יצא ממש יפה, תצלם אותה מחר בשמש
  4. חחח.. יש משהו במה שאתה אומר ,בקשר לקילומטר אבל לא חסר אנשיים שנוסעים למכולת וחזרה הבית, יש מצב שזה סיבוב ראשון בשעון, ויש מצב שזה סיבוב שני בשעון, רועי.
  5. רק 95,000 אלף קילומטר? זה לא סתם יד ראשונה, זה יד ראשונה מרופא! שי במידה ואין נזילות שמן, והמנוע נקי פנימי ,באמת שחבל לפתוח מנוע! 95,000 אלף קיילומטר למנוע OHV ,זה כלום! ,הוא עוד לא התחיל את החיים שלו. אני כ"כ אוהב את המנוע הזה ,לא את החמורים , את האמינות שלו מנוע גרזן! asaf572 אתה יכול למצוא לי עוד אחת כזאת? רועי.
  6. תמונות של המתקן:
  7. איזה יופי אתה מתקדם יפה מאוד, בהצלחה בהמשך. אל תשכח לפנק בתמונות אם אתה צריך גומיות שסתומים, דבר איתי בה"פ, יש לי חדשות בשקית! ויש לי גם מיתקן לרדיו דיסק חדש ,בצבע שחור ,שלא היה בשימוש מעולם! רועי.
  8. 550 שקל מחיר סופי ואחרון ! רועי 0549710240
  9. 900 שקל ,225 שקל לצמיג ,מחיר אחרון וסופי ! אני קניתי כל צמיג ב 430 שקל = 1720! כל צמיג סיני אחר במידה הזאת , יעלה יותר כסף, ויתן הרבה פחות תמורה! מחיר מציאה בהזדמנות , כל הקודם זוכה. רועי 0549710240
  10. בבקשה שי ,שמחתי לעזור לך, על הג'אנטים האלה דיברתי איתך.
  11. אתה בחור רע ,אבל אין בעיה וחוץ מיזה אני מוסר לך, את הג'אנטים של היוטה. ככה שאני חושב על זה ,אין לי עוד 13" לגבי (למה שמתי אותם) אז ככה: אדוני זה דגם ספורט,זה מגיע ככה מהחברה ,זה מקורי, אפילו מידת הצמיגים מקורית ,תבדוק באוטו דטה
  12. להזמין בודי קיט של פיאסטה XR2 ,זה עסק לא זול בכלל ,לפחות בישבילי בקשר לג'אנטים הם נחמדים ,חשבתי לקנות כאלה ,אבל אני מעדייף את מה שיש לי. יש להם אופסט שלילי ,אני אוהב את זה רועי.
  13. תודה רבה על הזיהוי, itaysamurai ,SlowRide עידן בקרוב מאוד ,לצערך,ולשמחתי,הם חוזרים לרכב, אני לא יודע למה אתה לא אוהב אותם אני מאוד אוהב אותם, בוא נראה מה אחרים חושבים, מה דעתכם? זה מתאים לרכב? רועי.
  14. שלום לכולם של איזה רכב הג'אנטים האלה? קוטר 13" מרווח ברגים 108*4 הם היו מורכבים על פיאסטה MK2 ,שקניתי לפני שנה. תודה מראש רועי.
  15. יש לי שמשה אחורית של פיאסטה MK2 מפורקת אני לא יודע אם זה מתאים ב 100% לפיאסטה MK1 תבדוק את העיניין,אם אתה מעוניין שלח לי הודעה פרטית. רועי.
  16. אפשרי לשתול מנוע 1.3 1.4 CVH 1.6 מוזרקים 1.6 1.8 2.0 zetec אני מאמין שאפשרי לאשר מנוע 1.3 CVH בצורה חוקית לא בטוח קח בחשבון שלא ניתן לאשר את כל המנועים האלה בצורה חוקית! איזה פיאסטה יש לך MK1 MK2 ? מה התקציב שלך? קח בחשבון שמומלץ להגדיל,ברקסים,מידת צמיגים,ועוד..
  17. 550 שקל ,137 שקל לג'נט מחיר בדיחה אני לפני חודשיים קניתי 4 ג'נטים ברזל מידה 14, ב 400 שקל! מחיר סופי ! תמונות של הג'נטים בקישור הבא : http://www.autosport.co.il/files/ae0038_182.jpg http://www.autosport.co.il/files/ae0036_612.jpg 0549710240 רועי.
  18. אף אחד לא רוצה S. Drive ? 1,000 זה יוצא 250 שקל לצמיג, מחיר בדיחה !!! הצמיגים במצב חדש ,לא עברו הרבה קילומטר, לא עבור חיים קשים בכלל! חשוב לציין לכל אלה שחושבים שהצמיגים יבשים בגלל התאריך יצור, אז הם לא יבשים! הם עמדו במקום מוצל לחלוטין, אני מוכר אותם בגלל שאני יורד למידה 13" קניתי אותם לפני 5 חודשיים הם לא עברו את ה 5,000 אלף קילומטר !!! http://www.autosport.co.il/files/ae0015_213.jpg 0549710240 רועי.
  19. באמת יש לה בודי יפה, איזה צבע אתה חושב לעשות? רועי.
  20. חבל למכור אותה, במיוחד אחרי פחחות וצבע ,יש לה צבע מאוד יפה, תעבוד עליה בקצב שלך, גם אם חסר לך חלקים בסופו של דבר תמצא, אני לא הייתי מוכר, גם אם זה היה עיניין של המתנה לחלקים ,בגלל חוסר תקציב, וחוץ מיזה מי קונה ברנדה היום... שיהיה לך בהצלחה רועי.
  21. פיאסטה 89

    שיפוץ פיאסטה 83

    פשש כל הכבוד מחכה להמשך, עכשיו יש לך עוד 30 שנה של אמינות מהמנוע ברזל הזה אחד המנועים הכי אמינים שאני מכיר, שלי עבר במשך 3 וחצי שנים חיים לא קלים, ולא איכזב אותי בחיים, כמובן שטופל כמו שצריך בחלקיים מקוריים, שיהיה לך בהצלחה בהמשך השיפוץ, תשמור עליה, וסע איתה בדרכים טובות. רועי.
  22. למכירה 4 צמיגים במצב חדש, קניתי אותם לפני 5 חודשים, עברו רק 4,500 ק"מ תאריך יצור סוף 2008. הצמיגים טריים, ולא יבשים, לא עברו התגרזנות, מוכר אותם בגלל שאני יורד מידה! אני מאזור המרכז מחיר 1,100 זה יוצא 275 שקל לצמיג, מחיר מציאה 0549710240 רועי.
  23. מתאים לפורד,פיג'ו,סיטרואן, 600 שקל מחיר סופי! 0549710240 רועי.
  24. בקישור הבא תוכל להבין את המושג ,מומנט, מומנט מול הספק, ועוד כמה דברים חשובים כמו, משקל מול הספק, וכמובן יחסי העברה. http://www.netcar.co.il/magazin/milon.asp#34 רועי.
  25. תתחדש פיאסטה יפה, נראת מאוד שמורה. http://www.autosport.co.il/viewforum.php?f=58 אתה מוזמן ליכנס לאתר באוטוספורט, יש שם פורום פורד. וביום שישי הקרוב 17.6.2011 ,יש מפגש פורד במוסך דרך השטח, שנמצא בשפיים. http://www.autosport.co.il/viewtopic.php?t=19665 אני ישמח לראות את הרכב שלך, ואותך גם שם. רועי.
×
×
  • תוכן חדש...