Jump to content

פיאסטה 89

  • הודעות

    132
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי פיאסטה 89

  1. יניב תודה על המידע, על איזה פוליש אתה ממליץ לפעם הבא? רועי.
  2. השתמשתי בפוליש של חברת טרטל, וגם בוואקס של טרטל, לי יש צבע מטלי, אני לא ממליץ לך לישתמש בפוליש אם יש לך צבע מטלי, לי זה עשה קצת שריטות, לא ידעתי שאסור לישתמש בפוליש לצבע מטלי. רועי.
  3. אתמול היה לי קצת זמן פנוי, אז עשיתי פרויקט קטן, אין תמונות של התהליך לצערי. לפני שנה פירקתי מהפיאסטה שהיתה לי CL את הפסי קישוט, ומאז הם סתם היו זרוקים במקלט, אז אתמול עשיתי להם שיפוץ קטן, פירוק של הפס (האדום) במרכז הפס קישוט, שיוף של הפסים האדומים, ושל הפסי קישוט עצמם, אם נייר עדין, כל חלק צבעתי 3 פעמים. פעם הבא שאני יעשה משהו אני יצלם את התהליך! כמה תמונות של התוצאה:
  4. מישהו יכול לבדוק לי בבקשה ב: autodata, באיזה שמן מנוע מומלץ לישתמש? תודה מראש רועי.
  5. מדובר במנוע של פורד אסקורט MK4 שנת 90 , 1.6 CVH שסתומים הידראוליים, אני משתמש בשמן 15w40 של AC DELCO ורציתי לדעת איזה שמן מנוע מומלץ יותר, וטוב יותר למנוע, איזה צמיגות? איזה חברה? איזה סוג? אני מוכן להשקיע עד 150 שקל לשמן מנוע איכותי, שיחזיק עד 10,000 קילומטר כרגע אני מחליף כל 5,000 קילומטר תודה מראש רועי.
  6. senior585 המומנט שלך הוא 13.3 קג"מ שמתקבלים ב 3800 סל"ד הספק של 85 כ"ס ב 5000 סל"ד ומשקל עצמי של 1030 שמע היא לא כזאת חלשה, אבל רחוקה מי להיות חזקה זה ברור, המלצה שלי אל תחשוב על שיפורים לרכב הספציפי הזה, כמובן ששינוי מידת הצמיגים תתרום ליציבות של הרכב, אבל גם תעשה אותו יותר חלש, בקיצור זה לא יגמר בזול, וחבל על הכסף, יש הרבה איביזות טורבו שיכנסו בתקציב של הרכב שלך, כמובן שנתונים נמוכים יותר, ובקשר לפיאסטה "87" MK2 זה רכב אם הרבה פוטנציאל, ברמזור הם מפתיעות הרבה רועי.
  7. איזה יופי אני שמח לראות את התמונות האלה, כל הכבוד שי תעלה עוד תמונות והכי חשוב תשמור עליה, ותהנה ממנה כמה שרק אפשר ! רועי.
  8. עדיין אקטואלי. 600 שקל, לבוא לקחת ! 054-9710240 רועי.
  9. פיאסטה 89

    שיפוץ פיאסטה 83

    יוסי אני שמח לשמוע שהשגת את הזרוע פרונט, שיהיה בהצלחה בהמשך שי מה אם הפיאסטה? יש חדש? רועי.
  10. עדיין אקטואלי. 600 שקל, לבוא לקחת ! 054-9710240 רועי.
  11. נכון לטיימינג אין קשר, אני גם לא אמרתי דבר כזה! אבל פותח השרשור לא עשה טיימינג, אמרו לו שצריך להחליף טיימינג, אבל הוא מעדייף לחכות אם זה, עדייף לא לחכות אם טיימינג! רועי.
  12. צחי תעשה טיימינג כמה שיותר מהר, לא מומלץ לחכות אם דברים כאלה בכלל! על כמה קילומטר אתה עומד כרגע? רועי.
  13. החלפתי כריות בולום רק מקדימה, מאחורה היו במצב טוב, היום קניתי מסרק הגה משופץ, אני וחבר החלפנו אותו, אין חופשים! רועי.
  14. עדיין אקטואלי. 600 שקל, לבוא לקחת ! 054-9710240 רועי.
  15. הוא יושב על בולמים חדשים של LIP, וקפיצים רגילים. עכשיו אתה מכיר את החמישית.
  16. תודה על כל התגובות HEBO: הורדתי את הבקליות השקופות, כי אני צריך להזמין מי EBAY ,לדיים אדומים לאורות ברקס, היו לי לדיים כאלה שהוזמנו מי EBAY אבל לא איכותיות. jeep cj: הפיאסטה שחבר שלי קנה מימך, עברה ישור קוו מלא כמו שצריך, הושקע הרבה מאוד זמן וכסף! המזגן שלה עובד ומקפיא! בקיצור היום היא במצב מצוין! אני מכיר את הרכב הזה טוב, עוד שהוא היה בבעלות של הבחור מי נתניה, וחיפה. SlowRide: מחר אני יצלם את הרכב בפנים, היום גם קניתי בהזמנה אישית כיסוי לדאשבורד, גם בצבע שחור אם תפירה בצבע אדום, כמו בכיסוים, ובשטיחים מחר אני יצלם ויעלה! רועי.
  17. אני רוצה לשתף אותכם בכמה תמונות של הרכב שלי. אז ככה לפני שבוע עשיתי לאוטו פוליש וואקס ידני, לקח לי שלושה ימים, החום הרג אותי יצא מצוין. הריפוד של המושבים מי קדימה היה קרוע, לא משהו רציני, אבל לא יפה לעיין, אז קניתי ריפודים של אדר רוזן בצבע שחור, שטיחים גם הוחלפו בצבע שחור. פירקתי את המושבים מי קדימה ומאחורה, בישביל למתוח את הריפודים כמו שצריך, אני מעדייף ללא ריפודים, אבל לא היה הרבה ברירות, יצא יפה. (אני יצלם ויעלה) ודבר אחרון ירדתי למידה 165 65 R13 שנה וחצי כמעט שנתיים נסעתי על 185 55 R14 ואין נסיעה שלא הייתי מקלל, סוף סוף אני לא מרגיש ושומע בומים, בכל בור בכביש! ביום חמישי קניתי לה 4 צמיגים של מקסיס, טריים 20.11 לא מצאתי משהו אחר טרי במחיר שפוי, והחלטתי להרכיב לה את הג'אנטים שהיו מורכבים על הפיאסטה שקניתי לפני שנה, ג'אנט 5.5 " רועי.
  18. למכירה 4 ג'אנטים ברזל של פורד סיירה. 400 שקל! רועי. 054-9710240
  19. פיאסטה 89

    סוף סוף בארץ

    תעלה את האתר בבקשה
  20. עדיין אקטואלי 700 שקל, 175 שקל לצמיג. מי שחושב שהם יבשים, ולא שווים את הכסף, והם גמורים, בבקשה לא לשלוח הודעות, זה המחיר!!! רועי. 054-9710240
  21. שלום לכולם. אני מפרסם בישביל חבר, אפשרי לפנות אלי בה"פ הוא מחפש אסקורט MK1 רק 2 דלתות! חובה עם רישיון - אפילו ללא טסט. אחת שצריכה שיפוץ (במצב סביר) גם בא בחשבון תודה מראש רועי.
  22. שלום לכולם, ושבת שלום. עשיתי חיפוש בפורום, ולא מצאתי תשובות ל 3 שאלות. א. כמה זמן צריך להמתין אם הפוליש על הרכב? ב. כמה זמן צריך להמתין אם הוואקס על הרכב? ג. אחרי כמה זמן אפשר לשטוף את הרכב? תודה מראש רועי.
  23. שלום לכולם אני מעוניין לקנות 4 צמיגים, במידה 165 65 R13 תקציב עד 1400 שקל! בדקתי ב Tires4u , ואני רוצה לדעת איזה צמיגים הכי מומלצים. Yokohama A. Drive Goodyear DURAGRIP Michelin ENERGY Continental ContiEcoContact 3 אני יודע שמדובר בצמיגים הכי טובים בשוק למידה הזאת. אבל בכל זאת הייתי רוצה, המלצה למי שיש ניסיון איתם. תודה מראש רועי.
×
×
  • תוכן חדש...