Jump to content

פיאסטה 89

  • הודעות

    132
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי פיאסטה 89

  1. פיאסטה 89

    EIBACH

    אשמח לשמוע אם קיים מוצר המתאים לפיאסטה MK 2 תודה.
  2. מאיפה הבאת את כל זה? קודם כל פאי = 3.14 בקירוב. ושנית, אני לא יודע מאיפה הבאת את החישוב הזה. יש המון אתרים שמחשבים את הסטייה במהירות כתוצאה מהחלפת מידות צמיגים. במקרה של הבחור, כאשר ההחלפה היא מ 135.80.R13 למידה- 185.55.R14 ההפרש יהיה של כ - 2.4%. כאשר הוא ייסע 98.8 קמ"ש ( 61.4 מייל בשעה) בפועל, מד המהירות יראה לו שהוא נוסע 96.5 קמ"ש ( 60 מייל בשעה). הפרש של 2.3 קמ"ש במהירות זו הינו זניח ביותר ובטח שלא מתקרב ל - 37 קמ"ש. האתר: http://www.kouki.co.uk/utilities/visual-tyre-size-calculator zeharia תודה בכל אופן על הכוונה לעזור. גיא .ב תודה רבה על ההסבר,ממש אהבתי את האתר
  3. ערב טוב לכולם ברשותי פיאסטה דור 2 שנת 89, מי חיפוש קצר בפורום הבנתי שברגע שמחליפים את מידת הצמיגים נוצר זיוף בספידומטר. האם מישהו יכול להגיד לי? או לתת לי תשובה מדויקת פחות או יותר בכמה הספידומטר מזייף לי? עד כמה שידוע לי שאני קניתי את הרכב מידת הצמיגים היו 135\80\R13 והמידה החדשה היא 185\55\R14 תודה לכל העונים והעוזרים בנושא. רועי.
  4. שלום לכל חברי הפורום יש לחבר שלי בעיה בסחיבה של הרכב מיום שבת הקרוב שהיה, הרכב מקרטע לו ברמזורים ואפילו מתכבה, ושהוא מניע אותו אחרי שהוא התכבה, הוא שוב מניע את הרכב ורוצה לנסוע והאוטו נחנק וסוחב חלש ואז נוסע רגיל פחות או יותר, וברמזור אחרי זה הוא רועד לו שוב ועוד פעם מתכבה,וגם יוצא עשן שחור מהאגזוז כשהרכב במצב עמידה ,ואני חושב שגם בתחילת נסיעה. (חשוב לציין שהרכב מטופל בקפדנות ועד לפני יום שבת האחרון לא היתה את התקלה הזאת) תודה לכל העוזרים. רועי
  5. שלום לכולם!!! אני חדש פה בפורום,קוראים לי רועי בן 20 מראשון לציון, יש לי פיאסטה 89 mk 2 מנוע 1100 4 הילוכים הדגם הרגיל, הבעיה באוטו שהוא קר הוא מתניע בחצי שניה (בלי גז ובלי צ'וק), ושהוא חם רק אחרי 3 או 4 שניות הוא מתניע וגם לא תמיד במכה ראשונה,מה יכולה להיות הבעיה קרבורטור שהוא עבר ניקוי לפני 9 חודש? כיוון אצתה? (למרות שאמרו לי שהוא מכוון) או אולי קומפרסיה במנוע? תודה מראש לכל העונים על השאלה!!! וכמובן אני יעלה כמה תמונות של הפאסטה שלי...
×
×
  • תוכן חדש...