המלצה נוספת
אני ממליץ בחום על צביקה קרבורטורים מנתניה רחוב זנגוויל ישראל 16 , בנאדם ישר, מאוד מקצועי, ויסודי!
09-8332213 - 054-4861318
אני פניתי לצביקה בהודעה פרטית, בגלל צריכת דלק גבוה,בעיות הנעה במנוע קר וחם, מנוע שלא עובד עגול, וריח חריף של דלק, וגם בגלל חופש בציר של המפלג, ונזילה מהמחזיר שמן של המפלג.
צביקה עזר לי בעניין הזה והמליץ לי לפנות לאדמונד קגל בתל אביב ברחוב שטיבל 10, אני ממליץ בחום על אדמונד קגל
03-5614847 - 050-5332181
אחרי שקניתי מפלג משופץ, חיפשתי גם חוטי הצתה איכותיים לרכב שלי, ולא הצלחתי למצוא משהו באיכות טובה,
פניתי שוב פעם לצביקה ביום שישי בטלפון בשעה 12 בצהריים, צביקה חיפש בשבילי חוטי הצתה ואחרי כמה דקות חזר אלי נתן לי כתובת ומספר טלפון, נסעתי לשם לפני שיסגרו, וקניתי חוטי הצתה איכותיים, מאוחר יותר צביקה התקשר לשאול אם קניתי את החוטי הצתה, ואמרתי לו שכן.
ביום ראשון הגעתי לצביקה לטפל בקרבורטור, צביקה קיבל אותי בחום, הסביר לי ונתן לי לראות בדיוק מה הבעיה בקרבורטור,
השארתי את הרכב אצל צביקה, ואחרי 4 וחצי שעות צביקה התקשר אלי ואמר לי שהכלה מוכנה
חזרתי למכון קרבורטורים של צביקה, צביקה ביקש ממני להניע את המנוע, סטרטר קטן והמנוע הניע בנגיעה! המנוע עובד עגול כמו שעון שוויצרי! ואין ריח של דלק!
צביקה תודה רבה על כל העזרה, הטלפונים, והתשובות המקצועיות שלך, אתה בנאדם זהב!
רועי.