Jump to content

פיאסטה 89

  • הודעות

    132
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי פיאסטה 89

  1. פיאסטה 89

    מפגש פורד חוזר!

    עוד תמונות:
  2. פיאסטה 89

    מפגש פורד חוזר!

    שבוע טוב לכולם היה אחלה מפגש אני מאוד נהנתי, לירון כל הכבוד על היוזמה, ואני מקווה שהיו עוד מפגשים בעתיד הקרוב. וכמובן תודה לכל מי שהגיע למפגש. רועי.
  3. ג'אנטים של 106 ראלי לא יתאימו לך בגלל האופסט, הצמיג ישתפשף בכנף האחורית. תחפש ג'אנטים 14 של סיירה או מונדאו, ותבדוק שהצמיג לא נוגע בבולם מאחורה ומקדימה. 185 55 R14 זאת המידה הכי גדולה שאתה יכול לאשר.
  4. הנתונים של המשקל הם למרכב בעל 4 דלתות : http://www.carinf.com/en/684044021.html בבקשה: http://www.automobile-catalog.com/browse.php http://www.carinf.com/en.html
  5. עבודה מאוד יפה כל הכבוד לך, הצבע באמת יפה ומיוחד, בהצלחה בהמשך.
  6. נדב תתחדש, נראית במצב מצוין, גם אני ישמח לראות תמונות של המנוע. אתה בא עם הרכב למפגש? קצת פרטים על האסקורט GT 1300 (נתוני יצרן) משקל עצמי 830 ק"ג יחס דחיסה 9.2:1 כ"ס 71 ב 6000 סל"ד מומנט 4000 סל"ד 10 קג"מ מהירות סופית: 158 קמ"ש יחסי העברה: ראשון 3.337 (13.72) 54 קמ"ש שני 1.995 (8.2) 91 קמ"ש שלישי 1.418 (5.83) 128 קמ"ש רביעי 1 (4.11) 182 קמ"ש יחס סופי: 4.11
  7. פיאסטה 89

    מפגש פורד חוזר!

    מגיע עם פיאסטה MK2
  8. גם אני ראיתי אותה הרבה פעמים ברחוב תרמ"ב, עומדת תמיד בסוף הרחוב בצד שמאל, רכב מושקע ויפה תתחדש.
  9. כן זה יתאים ב 100% אל תדאג!
  10. הייתי בטוח שמדובר בפולו ישנה יותר. אם הג'נטים שבתמונה הם 5 ברגים אז זה מתאים! רועי.
  11. כן אני בטוח! המרווח ברגים אצלך הוא 4*108, והצמיגים כן מתאימים. החלפת צמיגים כולל איזון בסביבות ה 100- 150 שקל פחות או יותר. רועי.
  12. כן בהצלחה. רועי.
  13. באיזה סל"ד והילוך אתה עולה את העליות? אם אתה עולה עליות בהילוך 5 או 4 ב 2500 סל"ד או 3000 סל"ד אז פה הבעיה! שיא המומנט של המנוע שלך מגיע בסביבות ה 5200 סל"ד, ושיא ההספק מגיע בסביבות ה 6500 סל"ד. יצא לך לנסות לעלות עליה בהילוך שלישי על 4000 - 4500 סל"ד? רועי.
  14. המלצה נוספת אני ממליץ בחום על צביקה קרבורטורים מנתניה רחוב זנגוויל ישראל 16 , בנאדם ישר, מאוד מקצועי, ויסודי! 09-8332213 - 054-4861318 אני פניתי לצביקה בהודעה פרטית, בגלל צריכת דלק גבוה,בעיות הנעה במנוע קר וחם, מנוע שלא עובד עגול, וריח חריף של דלק, וגם בגלל חופש בציר של המפלג, ונזילה מהמחזיר שמן של המפלג. צביקה עזר לי בעניין הזה והמליץ לי לפנות לאדמונד קגל בתל אביב ברחוב שטיבל 10, אני ממליץ בחום על אדמונד קגל 03-5614847 - 050-5332181 אחרי שקניתי מפלג משופץ, חיפשתי גם חוטי הצתה איכותיים לרכב שלי, ולא הצלחתי למצוא משהו באיכות טובה, פניתי שוב פעם לצביקה ביום שישי בטלפון בשעה 12 בצהריים, צביקה חיפש בשבילי חוטי הצתה ואחרי כמה דקות חזר אלי נתן לי כתובת ומספר טלפון, נסעתי לשם לפני שיסגרו, וקניתי חוטי הצתה איכותיים, מאוחר יותר צביקה התקשר לשאול אם קניתי את החוטי הצתה, ואמרתי לו שכן. ביום ראשון הגעתי לצביקה לטפל בקרבורטור, צביקה קיבל אותי בחום, הסביר לי ונתן לי לראות בדיוק מה הבעיה בקרבורטור, השארתי את הרכב אצל צביקה, ואחרי 4 וחצי שעות צביקה התקשר אלי ואמר לי שהכלה מוכנה חזרתי למכון קרבורטורים של צביקה, צביקה ביקש ממני להניע את המנוע, סטרטר קטן והמנוע הניע בנגיעה! המנוע עובד עגול כמו שעון שוויצרי! ואין ריח של דלק! צביקה תודה רבה על כל העזרה, הטלפונים, והתשובות המקצועיות שלך, אתה בנאדם זהב! רועי.
  15. natan5 היום ראיתי אותך לוקח שמאלה לרחוב השומר, אני עמדתי מלפניך ברמזור עם פיאסטה MK2 כחולה בשעה 12 בצהריים עשיתי לך שלום היא נשמעת טוב יש לך רכב מאוד מעניין ומיוחד, אני ישמח לקפוץ לראות אותה אם אתה גר באזור, שמור עליו ותהנה! רועי.
  16. אחלה תמונות ממש יפות, לפי החישוב שלי זה יוצא 371 מייל, שהם 597 קילומטר, 114.98 ליטר, זה יוצא 5.2 לליטר. המוסטנג שלך אוהבת דלק רועי.
  17. יוסי אני שמח בישבילך שהיא חזרה לכביש, שמור עליה וסע בדרכים טובות. אם אתה צריך עזרה במשהו דבר איתי. רועי.
  18. מעניין לראות מה תיהיה התוצאה, שיהיה בהצלחה מקווה שתיהיה תוצאה טובה. יוסי מחר שאתה אצל הפחח תצלם את הרכב. אצלי לפני שנה בפיאסטה האפורה שהיתה לי המכה גם היתה מאחורה, מאוד דומה לשלך רק הרבה יותר חלשה, רועי.
  19. יוסי אני מצטער לשמוע הכי חשוב שאתה בסדר, ולא קרה לך כלום. רועי.
  20. גם אני ראיתי היום את המצלמה בצומת ניר צבי,היא נמצאת לכיוון אסף הרופא.
  21. היתה לי בעיה בסטרטר, והייתי בטוח שזה מצבר גמור, וקניתי מצבר חדש בטעות. אז המצבר הקודם למכירה, במחיר סימלי של 50 שקל אני מאזור ראשון לציון. 054-9710240
  22. לפי דעתי צריך ליתרגל לרכב אם הצ'יפ, ולדעת לצאת איתו בלי לפרפר יותר מידי. או לקנות צמיגים איכותיים שאוחזים יותר טוב מהמקורים שמגיעים אם הרכב, מי שרוצה עוד כוח צריך לדאוג גם לאחיזה. אין טעם להגביל את המומנט כי הוא יפסיד קצת בגבוהים. רועי.
  23. יונדאי אקסנט 95 עד 98 גם נכנסת לתקציב, עדייף ידנית. רועי.
  24. יפה מאוד אהבתי אני מחכה לראות אותה במציאות רועי.
  25. איזה צליל יפה יש לה , באמת נהג טוב! הקטע הכי יפה בסרטון זה 1:08 עד 1:11 בדיוק אחרי הקונוסים איך היא מרימה גלגל רועי.
×
×
  • תוכן חדש...