Jump to content

art sound

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    447
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי art sound

  1. אני כבר 3 שנים לא ראיתי פיוניר 3050. והאמת שאין כבר 3 חודשים בשיוק של SG את הקלריון 200. כך שמה שרלונטי הוא פיוניר 3250 אלפיין 100UB קנווד 346UB קלריון CZ201 ועוד
  2. אני הייתממליץ לך לשדרג מכשיר במהירות כי זה לא בסיס למערכת !
  3. יש המון אופציות ב 3K גם מותגים ברמה גבוהה כמו פיוניר קנווד נקווקס ועוד
  4. דוטק אובישן 4 מוצר מוצלח וטוב למחיר שלו DLS C4 גם המלצה מניסיון שלי סט טוב שנשמע כמו 6.5 איזה רכב זה
  5. הסאב נראה אחרי התעללות רצינית ובישביל זה יש את ניפון
  6. אני ממליץ בלב של על N10 או G9 ששניהם זהים לחלוטין .מכשירים איכותיים חכמים
  7. בפשטות פאנל מתאם וביחוד ביפניות ניתן להחבר לשלטי הגה עם מבחר מכשירים מתקדמים
  8. ב400 שקל אני הייתי קונה פיוניר JBL ואת הסקטור הזה בטווח המחירים
  9. אני מחזק את עניין ההרץ בסאב אבל מציע גם ללכת על מגבר וקומפוננט של ! וזה מניסיון אנ י משווק את ההרץ HE4 במחיר זהה לJBL ואנ י בטוח שהוא מתמודד טוב מולו והוא יותר איכותי לדעתי ולדעת המון מלקוחותיי. וסטאפ שלם של הרץ הכולל מגבר HE4 ו קומפוננט ESK165 ו סאב 10 או 12 אנרגי הם בחירה מושלמת לדעתי.
  10. בכל אופן אתה יכול לבוא ולהתרשם מבציוד של מיטב החברות המובילות בשוק הסטריאו לרכב. HERTZ / DLS / AUDISON ועוד .ובמחירים הכי הכי שיש !!!!!!
  11. השילוב של הרץ הוא מצוין מגבר EP4X ו סאב ES 300 ורדיו דיסק לדעתי יש גם חוץ מהקלריון את האלפיין 126BT שהוא ממש טוב . והכל נכנס בתקציב שלך. אנו בארט סאונד משוקים רישמיים של HERTZ \ AUDISON ואני יכול לומר לך שזה ציוד איכותי מאוד ונותן תמורה מלאה למחיר .
  12. תתחדש נראה מצוין וא ני בטוח שנשמע גם ככה. ישראל הלואי וירבו כמוך בארץ הקודש . דודו ארט סאונד
  13. מניסיוני עם B4 יש כמה אופציות שאחת מהם העלית והיא לשים בחלק העליון HU אפשרי גם מולטימדיה ! או פיתרון יקר יותר אך גם מאוד יפה הוא מכשיר מולטימדיה מקורי ל B4 . עולה סביב ה 4K . לגבי ציוד JBL הכל ענין של טעם .
  14. דרור צודק לגבי החיווט . אבל לגבי עניין המגבר שנכבה כם כיבוי המנוע לדעתי יש גם משהו לא תקין בחיבור הפיקוד שיכול להיות שהוא חובר למתח סויץ שזה גם ניתן לבדיקה ע"י מנורת ביקורת.
  15. תתחדש על הרכב. ב500+- אני ממליץ לך ללכת על DLS K6 \ HERTZ DSK165 \ MOREL TEMPO \ או מורל מקסימו. לגבי רכישה בחול בסכום של רק המשלוח יעלה 250ש"ח בערך ביחס למשקל.
  16. ההבדל היום בין היבריד לדוטק לא עולה על 500 ש"ח חברים יקרים !
  17. תלוי איזה 8 גייג יש לך ! תסכתל על הכבל פיזית ותראה אם יש סיבים בקוטר של 5מ"מ לפחות שזה גבולי.
  18. עופר צודק בדבריו כי הבמה הקידמית היא הדבר החשוב בסאונד ברכב ובכלל.
  19. מניסיון שלי יונדאי לא מקשים על המתקין וכמובן לא על עצמם. אז לאט ובזהירות תחפש בצידי הדלת במסגרת ובד"כ בידית ו בתא הקטן ואז תמשוך את הדלת.
  20. איטום משפיע בצורה משמעותית על הסאונד ברכב ! ואני תמיד ממליץ על איטום אפילו בסיסי עוזר מאשר כלום . מה גם שמחירי האיטום הם שפוים לחלוטין כיום בכל מקרה אצלנו האיטום מתחיל ב סכום שלח 130 ש"ח לסט איטום לרמקול בלבד ועולה כמובן אבל לא משמעותית . אשמח לפרט ולעזור גם במחירים וגם בידע מיקצועי לכל החברים היקרים שלנו בפורום.
  21. הסט של טמפו הוא רעיון טוב מאוד אך הייתי ממליץ לך לשמוע לפני. יש לך המון אופציות נוספות כמו DLS \ הרץ \ פולק אודיו ועוד. והמחירים הם די קרובים והאיכויות עולות. אני מציע לך לשמוע הבדלים ואז להחליט.
  22. אם הייתי מחפש במבצעים של הפורום היית פוגש את כל המבצעים של ארט סאונד ! בכל מקרה קבל כמה מציאות חגדשות מהקונטינר. 1.פיוניר DEH 9350 2. פיוניר DEH 7250 3.CLARION CZ500 3.PIONERR 8350 וכולם באותו המחיר בערך
  23. בסכום הזה אני הייתי בונה סטאפ שונה לגמרי. ו גם לגבי ה 510 יש לי הצעה מיוחדת וחד פעמית למכשיר כולל בלוטות וניווט . תפנה אליי בפרטי ואעזור לך !!!!!!!!!!
  24. שלום לכולם מניסיוני ודעתי אציע לך 2 קריטריונים לבחירה 1. סאונד - הפיוניר יותר מיקצועי אך בשניהם יש השליטה על 6 ערוצי סאונד כלומר 3יציאות מגבר. 2.בלוטות . שלטי הגה = בפיליפס יש שליטה על הגה ו בלוטוס. בפיוניר תצטרך 2 מתאמים שיעלו לך ב ערך 1200 ש"ח יחד
  25. חבל שלא התיעצת קודם ! אנחנו בארט סאונד מוכרים מכשיר תואם מקור של CASKA כולל תוכנה מקורית ו אחריות שנה ב 2990 ש"ח ובתשלומים ! אז למה סין ולמה הימורים כאלו.
×
×
  • תוכן חדש...