Jump to content

a3 t

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי a3 t

  1. a3 t

    (מכירה) קבל של cadence

    12345
  2. עדייין מחפש
  3. עדיין מחפש
  4. ל carpc אני צריך רק מסך וספק שאר הדברים ברבע מחיר (יש לדוד חנות) ככה שאני סוגר את הכול בפחות מ3000 שזה יותר זול מBIT ONE אבל לעינינים האלה נעבור אחרי שאני יודע עם קיים או לא 1DIN עם קרוס אקטיבי
  5. עם התקציב היה מאפשר לא הייתי פותח את הנושא הזה ביכלל
  6. מעוניין להתחדש בפנל אז חשבתי ללכת על DVD נישלף השאלה אם קיים בכלל כאלה עם קרוס אקטיבי (המערכת בחתימה) או שכבר עדיף ללכת על CARPC
  7. כמו בכותרת יחיאל 0507851991 או בה"פ
  8. מחפש את השלט הגה של גריידי לבוסטקונטרול http://greddy.com/products/display/pop.php?my_img=531.jpg יחיאל 0507851991 או בה"פ
  9. Olivia Ft. Tony Yayo - Move That Thong
  10. סליחה שאני מפריע אבל זה רק מה שצריך בישביל להגיע להספק הזה? מה עם אינטרקולר טלטלים סעפת יניקה?
  11. הבעיה הזאת מחלה באודי גם לי יש את זה וגם לאבא שלי היה את זה פעמיים בA6 פעם אחת הוא סידר וזה חזר שוב אני נוסע עם זה ככה כבר שנתיים זה לא כול כך מפריע אני לא הייתי מסדר את זה כי זה יחזור לך שוב חבל על הכסף
  12. a3 t

    תוספות לגולף

    חפש ביד 2 יש הרבה תוספות לגולף כמו פנסי ערפל אנגיל אייז בקליות לדים גבות ועוד ועוד יש לך גם את פיט סטופ www.pitstop.co.il
  13. אין בירושלים מתקין אחד אמין כמו שאמרו קודמיי ממליץ על יוסי אלפיין
  14. איזה שנה הרכב שלך ? למה אצלי שנת 2002 זה רמקול 4 אינץ'
  15. בקשר לתאורה תחבר לאורות חניה תחפש את החוט של האור חנייה ותחבר אליו ככה חיברתי את התאורה של השעון גדישה
  16. 20.a3t - יחיאל - מגיע אני יביא נישנושים (חטיפים גרעינים) ונרגילה
  17. בכול רכב יש משהו שונה כול יצרן עושה את השיטות שלו אצל אבא שלי ברכב A6 2008 אתה יכול לכוון דרך המחשב באיזה מהירות אתה רוצה שהדלתות ינעלו
  18. לבחור שמעלי אני לא יודע על סמך מה אתה ממליץ לו בחום על צלילי אורנים גם מבחינת התקנה וציוד הבן אדם לא מבין בכלום מניסיון שלי אישית לא מסיפורים של חברים זה שהמקום 25 שנה קיים לא אומר שהוא טוב. אולי הוא היה טוב ליפני 20 שנה שהיה רדיו טייפ אז הוא היה מבין ויודע להתקין קדנס הם המקום הכי בסדר בירושלים אבל גם לשם על תיתקרב מחירים יקרים התקנה בחיפוף חיווט על הפנים המלצה שלי מניסיון לאף מתקין בירושלים על תילך לעשות התקנה וגם לא לרכוש ציוד תיצא מירושלים יש הרבה מתקינים טובים במחירים זולים ועם ציוד ברמה מאוד גבוה
  19. a3 t

    (מכירה) קבל של cadence

    הופלה
  20. כמו בכותרת יחיאל 0507851991 או בה"פ
  21. מתקינים טובים בירושלים אין על תיתקרב לאף מקום פה (גם אני ירושלמי) עדיף ליסוע מחוץ לעיר להשקיע עוד קצת כסף בהתקנה ולהיות בראש שקט שעשו לך התקנה כמו שצריך הרבה חברים שלי עשו התקנות בכול מיני מקומוות ושראיתי את זה הייתי בהלם בהצלחה
  22. a3 t

    (מכירה) קבל של cadence

    הקפצה
  23. e m777 הרכב שלך גם טיפ'
  24. אני רכשתי מיוסי לפני כמה זמן מפצלים של קנוק ל 0G ממליץ בחום
×
×
  • תוכן חדש...