אחרי הפעם ההיא שהיא לא הניעה עכשיו טפו טפו טפו היא מניעה בסדר, אז זה אומר שהמשאבה בסדר?
עריכה:
לפני כמה שבועות היתה נזילה ורוב הדלק נזל ומילאתי דלק עם בקבוקים כתוצאה מכך אני חושב שנכנס בטח לכלוך שהצטבר במיכל במשך 12 שנים למנוע....
היום הסאני לא התניע והיתי צריך לפמפם את הגז עד שבסוף התניע.
אמרו לי שיש איזה תוסף שמנקה את המנוע או משהו כזה שיעזור לבעיה.
האם זה נכון? אם כן אז איזה תוסף?
מה לעשות בשביל למנוע מצבים כאלה?
תודה רבה.
אי אפשר אבל להגיע לקצה השני שלו ושמוציאים אותו הדלק מתחיל להשפריץ
אני מראשון
אם מישהו יודע איך אפשר לתקן את זה היום ויכול לעזור וליצור קשר אני אשמח מאוד
ליד המנוע
בלתי אפשרי להגיע לצד השני וכשהוצאתי את הצינור הזה בשביל לבדוק אותו קצת השפריץ שם הדלק
הצינור כולו מלא דליפות - צינור קטן שמתחבר למשהו כמו פילטר כזה ומשם למנוע
מי יכול לעזור לתקן את זה?
האם כדאי לי לקנות סיטרואן BX שנת 88 ?
איך האוטו בכללי?
אני יכול לקנות כזה בזול אבל צריך להעביר אותו טסט, אמרו לי שאין לו בעיות חוץ מפנס שבור.
מה דעתכם?