Jump to content

Mafteah

  • הודעות

    169
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Mafteah

  1. אחרי הפעם ההיא שהיא לא הניעה עכשיו טפו טפו טפו היא מניעה בסדר, אז זה אומר שהמשאבה בסדר? עריכה: לפני כמה שבועות היתה נזילה ורוב הדלק נזל ומילאתי דלק עם בקבוקים כתוצאה מכך אני חושב שנכנס בטח לכלוך שהצטבר במיכל במשך 12 שנים למנוע....
  2. היום הסאני לא התניע והיתי צריך לפמפם את הגז עד שבסוף התניע. אמרו לי שיש איזה תוסף שמנקה את המנוע או משהו כזה שיעזור לבעיה. האם זה נכון? אם כן אז איזה תוסף? מה לעשות בשביל למנוע מצבים כאלה? תודה רבה.
  3. לפי דעתי תוסיף עוד איזה 500 שקל ותקנה מצלמה נורמלית
  4. Mafteah

    תערוכת רכב בפסח

    זה פעם בשנתיים... 2006
  5. Mafteah

    מNSX לF50

    http://www.6park.com/enter7/messages/gvk21098.html תראו איזה השקעה יאללה מוטי אני רוצה לראות איזה פורשה מהמיאטה שלך
  6. תתחיל אתה עם תמונה שלך
  7. Mafteah

    Mitsubishi Evo 9

    אולי יגיע יום ונראה גם כאלה אצילנו ברחובות.
  8. Mafteah

    לחלוקה ג'ימיילים

    כמעט נגמר לי כבר המקום בגימייל - שיעלו ל טרה בייט
  9. Mafteah

    לחלוקה ג'ימיילים

    מוכן לחלוק איתכם הזמנות גם
  10. כל הכבוד ! נהנתי לצפות ולגלות שיש כאלה בארצינו
  11. הגיע הזמן למהפכה הצטרפו עוד היום ותתקינו לינוקס
  12. עריכה: טוב הוצאתי את הצינור מחר נקנה חדש ונחבר תודה לכולם!
  13. הקצה השני שלו נמצא עמוק למטה ואי אפשר להגיע אליו וגם זורם שם דלק ואם אני משחרר את זה הוא ישפריץ החוצה
  14. אי אפשר אבל להגיע לקצה השני שלו ושמוציאים אותו הדלק מתחיל להשפריץ אני מראשון אם מישהו יודע איך אפשר לתקן את זה היום ויכול לעזור וליצור קשר אני אשמח מאוד
  15. ליד המנוע בלתי אפשרי להגיע לצד השני וכשהוצאתי את הצינור הזה בשביל לבדוק אותו קצת השפריץ שם הדלק הצינור כולו מלא דליפות - צינור קטן שמתחבר למשהו כמו פילטר כזה ומשם למנוע מי יכול לעזור לתקן את זה?
  16. הבחנתי בצינור שנוזל ממנו הדלק אני חושב שזה איזה פילט דלק או משהו כזה צינור שחור גומי כזה והוא דיי קרוע מה אפשר לעשות? תודה מראש!!
  17. Mafteah

    ICQ

    תקלה אצלהם.... ככה זה שמנסים לחסוך כסף על תשתיות (משפט שמתאים לפורום גם אה?)
  18. בסביבות האלף שקל
  19. האם כדאי לי לקנות סיטרואן BX שנת 88 ? איך האוטו בכללי? אני יכול לקנות כזה בזול אבל צריך להעביר אותו טסט, אמרו לי שאין לו בעיות חוץ מפנס שבור. מה דעתכם?
  20. -מגיש בימים הקרובים -אני כותב באופן אופיס אז עדיף להעלות ככה אם יש איזה ספלינג תכתבו פה בקשה
  21. גירסה 2 project2.pdf
  22. כמה שהיא תדע פחות ככה יהיה לי יותר טוב למישהו יש רעיון לעוד פרקים?
  23. צריך חוות דעת על הגרסה הראשונה של העבודה שלי. מוטי וכל דוברי האנגלית ובכלל כולם אתם מוזמנים לקרוא להגיב ולעזור תודה לכולם. project1.pdf
  24. Mafteah

    גלגלים של מישלין...

    נראה לי פעם חמישית שמעלים את זה פה בפורום!! יש חיפוש...
  25. אולימפוס C765 ממליץ! (אולי צריך לפתוח מועדון אולימפוס אה?)
×
×
  • תוכן חדש...