Jump to content

Shy_C5

  • הודעות

    580
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Shy_C5

  1. המיכל נמצא בצד ימין של הרכב (כיוון נסיעה) מתחת לפנס הקדמי, אם תסיר את הפלסטיק המגן התחתון (מדובר על הפלסטיק בין הגלגל לטמבון) תוכל להגיע ישירות למשאבה של המיכל המשאבה יושבת בתוך שרוול גומי - משיכה ימינה שמאלה והחוצה והוצאת אותה עכשיו תבדוק אם היא פועלת או סתומה או דרושה החלפה, בדוק גם את הצינורית שיוצאת ממנה אם היא תקינה
  2. חשוב לאזן את כל ה 4 צמיגים! בדגם שלך החליפו לכולם את הגאנטים בסביבות שנת 2004 (בעייה בגוג'ונים) תבדוק, אם הגוג'ונים שלך בעלי שתי הברגות בקוטר שונה - הבעלים של האוטו לא פנה לקבל את ה"מתנה" מלובינסקי יתכן ותוכל לדרוש שיחליפו ( זה היה ריקול לכל בעלי ה C5)
  3. אצלי ב C5 מוצהר 60 בשבוע שעבר נכנסו 64 ליטרים. בעצם נראה לי שגנבו אותי - ואיך אני יודע? ב 127 שלי המיכל הוא 20 ליטר, כשהיה דלק 96 נכנסו מקסימום 18 ליטר, כשעברו ל 95 בלבד - באותה תחנה נכנסים לי 21 ליטרים - מוזר? כן הם גונבים אותנו!
  4. בבדיקה נוספת לאחר ניקוי המקום נתגלה סדק ביוניט - תמונה מצורפת עדיין לא בדקתי כשהרכב מונע האם נוזל משם כנראה שאין מנוס ולהחליף את היוניט, האם אוכל לעשות זאת לבד? (יש לי ידיים וציוד) או שדרוש מוסך (ניקוזי שמן ועוד...)
  5. תודה על ההסבר, הנזילה היא בין הצינור לראש ההברגה שאליו מתחבר היוניט סימנתי בצילום, האם הצינור פגום?
  6. המידות הן 65 ס"מ ו 48 ס"מ אני במהלך השנים תמיד קניתי את היקרים והם החזיקו לי מקסימום שנתיים בשנה שעברה קניתי ב 30 שקל "לפי מידה" וזה עדיין מחזיק ליללא כל בעייה תחסוך כסף - קנה זולים אבל - במידה הנכונה
  7. תשמע אורן אני החלפתי תכופות מנורות H7 סיניות, 2 ב35 שקל כי התקמצנתי - עד שנמאס לי וקניתי ב 60 שקל מנורה טובה גרמנית - לא זוכר את שמה, וכבר מעל שנתיים היא חייה ובועטת כמו גדולה. בעקרון אלו הנורות היחידות שנשרפו והחלפתי באוטו מאז הרכישה (9 שנים) דבר נוסף שהיה לי במנורה הוא שהקונקטור הפלסטיק שמחבר בין הנורה לחוטי החשמל נאכל/נמס, מהחום שהיה שם וכנראה גרם לשריפה של הנורות. - ביקור קצרצר במוסך המרכזי וקיבלתי חינם קונקטור חדש, חיברתי בבית חוטים לקונקטור וזהו מאז -שקט.
  8. אני הייתי מנסה קודם כל K44 ולאחר סיום מיכל הדלק החלפת שמן מנוע ל 5/40 ופילטר שמן רוב הסיכויים שהרעידות יפסקו אם לא יעזור - לנקות בית מצערת עם ספריי קרבורטורים ואם גם זה לא יעזור - לך למוסך
  9. שלום רב לאחרונה זיהיתי נזילת שמן הידראולי בגשר המתכתי המתחבר מהמשאבה ההידראולית (מעל) דרך צנרת גמישה לאנשהו מתחת למנוע. הנזילה היא מבורג שמתחבר אליו חיישן חשמלי השאלה היא האם לנסות לסגור את הבורג? או ללכת למוסך?
  10. נשמע כמו תושבת מנוע גמורה או רכיבי הציריה
  11. רשמת שהיום הרכיבו 96H ומאחור 97T כמו שכתבו מעליי ההבדל בין האותיות זו המהירות המירבית לצמיג כמובן ש H עדיף מכיוון שיש לו מבנה מעט שונה מה T אבל אני לא מאמין שתגיע אי פעם עם הקרניבל (7 מקומות = 7 נפשות) ל 190 קמ"ש (למרות ש2.9 טורבו דיזל יכול להגיע) אין צורך להחליף - הרווחת צמיגים טובים - בעצם, מעולים.
  12. כנראה ענית לעצמך את התשובה אם הגבהים אינם זהים יש בעייה - או במחשב, או בבומבה, או בבולם, בדיקות נוספות: 1. תבדוק מה קורה כאשר כפתור הספורט של המתלים לחוץ - האם גם במצב זה ישנה אותה בעייה? 2. תוריד את האוטו ותמדוד שוב, לאחר מכן תתחיל לעלות אותו בכל אחד מהמצבים ותמדוד - חשוב שההגה יהיה ישר (צמיגים ישרים) רעש מהבולם אתה אמור לשמוע בזמן מעבר על שיבוש כביש, אבל שיכוך חייב להיות
  13. גן עדן לאספנים?!? - רחוב כצנלסון בגבעתיים - סטודבייקר, טרנזיט ישנה ורודה ומתוקה (חלום מתוק) בין הבתים המון מכוניות מכוסות שמבצבצת להם לוחית 6 ספרות מה קורה שם ברחוב הזה? (רשמים של דרומי שהגיע לרופא אא"ג בעיר הגדולה וחיפש חנייה שעה ונהנה מהמראות)
  14. עברתי בעבר מ 10W40 ל 5W30 והסחיבה השתפרה כמוכן ההתנעה בבוקר מעולה ואין לי יותר אנטיפולושיין לכן נראה לי שעדיף להשאר עם 5W30 או 5W40 למכור את האוטו? למה? (החדשה יקרה מידיי 170000 לחדש... - אני אחכה שהיא תחזור מהליסינג בעוד שנה במחיר של 100000ש"ח ואז יהיה שווה לקנות אותה - פח-נוע יפני - לא בבית ספרי.)
  15. ברשותי - C5 מנוע 2000 שנת 2002 עם 220K ק"מ - בחודשים האחרונים אני שם לב שהמנוע אוכל שמן כ 2 ליטר ל3000 ק"מ אני משתמש בשמן 5W30 של מוטורקרפט (פורד) מחליף כל 10000 ק"מ עם פילטר (ב 30000 ק"מ האחרונים) , לפני כן החלפתי שמן ע"פ המוסך המרכזי כל 30000 ק"מ בזמן האחרון המנוע מרעיש יותר בבוקר כשהוא קר (נשמע כמו דיזל עד שהוא מתחמם) אין נזילות שמן כלל ואין שמן במים או מים בשמן. לא רואה עשן לבן/שחור/כחול מהאגזוז האוטו סוחב נהדר ללא ירידת כח, נוסע כל יום 80 ק"מ מיתר-ערד-מיתר (בשלוש השנים האחרונות) בנוסף יש רעש גרגור מהפולי של המנוע (נאמר לי במרכזי) מה לעשות? -לפתוח ראש? גומיות לשסתומים? אולי רינגים? - לא רוצה לגעת! להשתמש בשמן אחר? המליצו לי על 5W40 למנועים אלה, פלאש?, תוסף לשמן (מעבה)? אולי השמן נשרף יחד עם הדלק ומעשיר אותו ולכן המנוע מגיב יפה כל הזמן? אשמח לשמוע הצעות ותגובות מאנשים שעברו מצב כזה.
  16. רוב הסיכויים שאין שמן בלמים והצינורות קרועים וגם הגומיות של המשאבה המרכזית בלויים משאבת בלם מרכזית תוכל למצוא אצל אמיר מקאלוש חלפים במפרץ חיפה (בכ 50 ש"ח) לאחר החלפת משאבה וצינורות (עדיף במוסך) מלא שמן ונקז אוויר לדעתי הקדמיים שלך הם דיסקים והאחוריים תופים ואולי כולם תפוסים וחלודים - לכן יש לפרק ולבדוק. תגרור למוסך, (ביטוח דצ ג' + גרירה אצל חמדה גלאט 600 ש"ח, - שווה , חובה 320 ש"ח) ד"א בפורום אספנות תמצא הרבה חומר
  17. Shy_C5

    פיאט 127 1979 טיפולים

    תודה לכולם מה לגבי קבל ופלטינה? אני זוכר בתור ילד את אבי מתעסק עם פילר גייג' למרווח תקין אבל לא מבין מה צריך להיות שם לגבי כל המסביב - במהלך השנה החולפת, החלפתי קלאצ' ומשאבת בלם מרכזית והרכב היה על הליפט ובזמן זה בדקתי הכל המכונאי - מומחה לפיאט אמר - אין דברים כאלה האוטו חדש!!!
  18. Shy_C5

    פיאט 127 1979 טיפולים

    כן 250 יום שנסעתי לנקודת האיסוף לעבודה וגם כמה גיחות להרצליה ואיקאה למפגשים (אני ממיתר) לגבי הטיפול - לא להחליף שמן ופילטרים?
  19. שלום רב שנה עברה מאז סיום השיפוץ וישור הקו לפיאט שלי, בשנה זו היא גמעה כ 2500 ק"מ (כ 10 ק"מ ליום) חוץ מדלק והוספת שמן מנוע לא נגעתי באוטו בשנה החולפת. בספר רכב רשום להחליף שמן כל 3000 ק"מ או חצי שנה, פילטר שמן ואוויר כל חצי שנה. רציתי לשאול מה מומלץ לעשות? מאחר והיום המוצרים שונים / טובים יותר להחליף שמן? מוגדר 20W50 האם לשים אחר? פילטר שמן? מסנן אוויר? קבל/פלטינה? רפידות בלימה (דיסקים מלפנים) האוטו נוסע מצויין, מניע בנגיעה, לא רוצה לעשות משהו שישנה אותו
  20. שי, ברכות על הרכישה לדעתי כדאי לך להשמיש אותה למצבה המקורי - אתה תהנה ממנה כמו שהיא מזגן למנוע 900 יהיה בעייתי גם הרכב שלי נשתמר כמו בקפסולת זמן - שמור עליו מקורי.
  21. תודה לכולם. הבוקר התיצבתי במוסך מוקדם בבוקר, הבדיקה העלתה שהמותחן האוטומטי והמיסב של רצועת האביזרים מרעישים ולא תקינים, הוחלפו המיסבים והרצועה. על הדרך הוחלפו רפידות בלמים קדמיים שהיו כבר בחצי דרכם וכן הוחלף הבנד הידוע של מחזיר השמן של הגלגל השמאלי שבעברו הוחלף בבנד שאינו מקורי ולכן גרם לנזילה. מחיר הנזק כרגיל גבוה 1500 ש"ח לפני הנחת סלב...
  22. ותמונה נוספת מלמעלה
  23. בימים האחרונים אני שומע רעש מכיוון רצועות המנוע היום בדקתי פעם נוספת וראיתי את הרצועה העליונה זזה ממקומה שמאלה מצורפת תמונה האם זו רצועת הטיימינג? לאן היא מחוברת האם אפשר להמשיך בנסיעה עד למוסך? או לגרור? עלויות שיפוץ המיסבים או המשאבות מסביב? תודה שי
×
×
  • תוכן חדש...