גמל בדלת
-
הודעות
101 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי גמל בדלת
-
מכונית כלשהי, נשפך דיאט קולה לימון על הריפוד רצפה בשוגג.
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של Fire Storm בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
איזה סבון? של כביסה ידנית? או לשטיחים? -
ביני אומרת לא לחלודה! (אוטוביאנקי עוברת טיפול יסודי למיגור חלודה)
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של אלעד בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על השיתוף במסע המרתק של ביני נגד החלודה. מצפים להמשך. -
פיאט אונו 93': סיכום אחזקה שנתית לשנת 2007-2008
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של stio בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על השיתוף. עושה חשק לבדוק כמה יעלה לי להחזיק את הרנו שלי. הרכב הקודם שלי היה יפנומטית בת 15 ונראה לי שהוצאתי בשנה לא פחות ממך על אחזקה... -
מאוד - הצליחו להתאים את הגוון מצויין לחלקים הטובים בצדדים, הצבע היה חלק מאוד גם בקצוות וכל הפגמים (דהייה, סדקים, התחלת חלודה, קילוף הצבע) נעלמו. אם כי מכרתי את האוטו כשנה וחצי אחרי הצביעה אז אין לי קנה מידה לאורך זמן לגבי עמידות העבודה
-
התקנת כיסויים לריפודים בטויוטה קורולה 2007
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של colauti 9 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הם בועטים עם סוליות הנעליים שלהם בצד האחורי של המושבים הקדמיים ואם הם טיפה יותר גדולים - מנגבים ידיים מלאות בממרח שוקולד/חטיף שומני בריפוד . מנסיון (ואם לא מאכילים אותם בנסיעות ארוכות זה עוד יותר גרוע). גם אני שקלתי את הסוגיה אבל אצלי ברכב (סניק II) זה ממש מסובך כי: 1. יש כריות אוויר צידיות במושבים ומלא ידיות כיוונון 2. מאחורה מדובר ב-3 מושבים נפרדים שגם להם ידיות כיוונון ו-2 אבזמים לחגורות אז חייבים להזמין כיסויים בהזמנה מיוחדת מה שבטח יצא יקר מאוד 3. קראתי בפורום בטיחות אמריקאי שיצרני כסאות הבטיחות מנחים שלא לשים שום כיסוי בין הכסא לריפוד המקורי של האוטו מה גם שלבוסטר למשל יש בסיס שמתחבר ברווח שבין המושב למשענת שלו ומצד שני מבאס לראות את הריפוד הבהיר מתלכלך כל כך (ויש גם כתמים שנשארו מהילדים של בעלת הרכב הקודמת) -
אני הייתי מרוצה מתיקוני צבע של "ידי זהב" ברחוב מאי 6 בחיפה 04-8514614 אצלי צבעו מכסה מנוע + גג + בגאז' (בבגאז' היו ממש סדקים עמוקים בצבע) ועלה לי כ-1500 ש"ח (צבע מטאלי, אם זה משנה). אולי זה יתן לך קנה מידה.
-
כיוון פרונט ויבוא מגבים מפריז לרנו סניק II
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של גמל בדלת בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חיפשתי כבר בצהרים ולא מצאתי חץ או כתובת מישהו שבירר עבורי אמר שכיום אם אין הנחיה מפורשת על הצמיג, כמו שכתבת, אז ככל הנראה אין בעיה עם העברת צמיגים לצד השני אבל שלא כולם מסכימים על כך. חג שמח -
כיוון פרונט ויבוא מגבים מפריז לרנו סניק II
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של גמל בדלת בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עכשיו אתה מבין למה אני צריכה מגבים חדשים? -
כיוון פרונט ויבוא מגבים מפריז לרנו סניק II
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של גמל בדלת בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חנרו, דיברתי עם המוסך המורשה - הם אומרים שבסניק בארץ אין משדרים בגלגלים ללחץ אוויר בצמיגים. הדגם היחיד של רנו שהובא ארצה עם החיישנים האלה זה הלגונה. כיוון שספר הרכב מתורגם מצרפתית ובצרפת/אירופה יש דגמים מפוארים של סניק עם החיישנים האלה, זה מופיע בספר הרכב. הדבר היחיד שאמרו לי במוסך שצריך לבדוק זה אם אליאנס מרשים להפוך את הצמיגים שלהם משמאל לימין כי זה אומר שהצמיג כאילו נוסע אחורה עכשיו. -
הודעת ההנהלה: חובה לקרוא ולאשר לפני פרסום נושא חדש!
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של דני זומרשטיין בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קראתי וקיבלתי. -
כיוון פרונט ויבוא מגבים מפריז לרנו סניק II
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של גמל בדלת בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה kitt על המידע לגבי המגבים. איפה עוד הם משווקים פרט ליבואן? אם כי יוצא לי להגיע לצריפין מדי פעם אז ראשון לא כזאת רחוקה. לגבי כיוון הפרונט - ניסיתי היום במגרש החניה בעבודה לבדוק את עניין הסטיה. כאשר הכביש בשיפוע ימינה - האוטו סוטה ימינה. בשיפוע שמאלה - האוטו מעט סוטה שמאלה. כשהשיפוע מאחורי - האוטו נוסע ישר. כלומר שהשיפוע, ימין יותר משמאל, משפיע. אח"כ ניסיתי בתוך חניון בנוי ומקורה (בנין חניה) ששם יש להניח שהרצפה ישרה, והאוטו נסע ישר. כנראה כיוון הפרונט היה טוב אבל האוטו מאוד מושפע משיפועים בכביש. לעומת זאת גיליתי שנעלמו לי הטבעות הצבעוניות מהגלגלים!!! אני יודעת שהן היו שם כשקניתי את האוטו כי ישבתי עם ספר הרכב ובדקתי הרבה דברים שמצויינים שם וזה היה אחד מהם. האם הורידו לי אותם בכיוון פרונט? האם הורידו במוסך בעת החלפת הבלמים? ולמה לכל הרוחות??? ואיך אפשר עכשיו בלי הטבעות הצבעוניות לדעת איזה גלגל שייך לאיפה? -
כיוון פרונט ויבוא מגבים מפריז לרנו סניק II
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של גמל בדלת בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ודרך אגב, לסניק II זה לא 100 ש"ח אלא יותר כמו 180 ש"ח רק לזוג המגבים הקדמיים. -
כיוון פרונט ויבוא מגבים מפריז לרנו סניק II
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של גמל בדלת בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני אבדוק מחר בבוקר שכל צבע של חיישן אוויר נמצא איפה שהוא אמור להיות ע"פ ספר הרכב. לגבי מגבים חלופיים - באופן רגיל אין לי בעיה עם זה - כאמור לרכב הקודם הייתי קונה מגבים חלופיים בתחילת כל חורף. אבל העובדה שבארץ אין בכלל חלופיים מהסוג הזה גורמת לי קצת לחשוש מההתאמה שלהם לרכב אפילו שבאיביי יש כאלה שמתחייבים שזה יתאים וכו'. לא שאני הולכת לשלוח את המגבים חזרה לאנגליה... דרך אגב, הסניק שלי ברשיון הוא 2005 אבל עלה על הכביש ביולי 2004 - גם באירופה הוא נחשב 2005? כי ראיתי באיביי למשל שהמגבים מתאימים מ-2005 ואילך. -
כיוון פרונט ויבוא מגבים מפריז לרנו סניק II
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של גמל בדלת בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זהו שבאיביי יש מבחר של מגבים תחליפיים ומכאן החשש שלי -
כיוון פרונט ויבוא מגבים מפריז לרנו סניק II
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של גמל בדלת בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האם יכול להיות שלא ניתן לתקן משיכה ימינה? בכל זאת עבדו על זה שעה ומכון הפרונט הזה הכי מומלץ פה באזור. כמו כן, לסניק שלי אכן יש חיישני אוויר בגלגלים (לכל גלגל הצבע שלו) - האם זה אומר שאסור היה להם להחליף צמיגים בין הגלגלים? ניתן להניח ששלי לא היה הסניק הראשון שהם ראו, לא? עשיתי כבר חיפוש באיביי אבל אני קצת חוששת להזמין משהו שעלול להתברר כלא טוב - ראיתי שחלק מציינים שזה מתאים לרכב בריטי (כלומר ההגה מצד ימין) מה שלא יתאים לשלי ואחרים שלא מציינים. בצרפת לפחות נוסעים באותו צד של הכביש כמונו. האם למישהו פה יש נסיון טוב עם אחד המוכרים/יצרנים של מגבים באיביי? -
כיוון פרונט ויבוא מגבים מפריז לרנו סניק II
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של גמל בדלת בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מטפלת ברכב בקרסו אבל הם שלחו אותי לעשות כיוון פרונט במקום אחר כך שהנחתי שהם לא עושים את זה. המגבים של הסניק הם מסוג aerotwin ועולים כ-600 ש"ח לזוג בארץ. מה זאת אומרת "לגבי הצמיגים - כל עוד יש הזדמנות, להעיף אותם תמורת זיכוי בצמיגים נורמליים"? מי יתן לי זיכוי עליהם? הם על האוטו כבר חצי שנה. כל מי ששאלתי אותו על הצמיגים אומר שהם לא משהו אבל בהחלט אפשר לנסוע עליהם (אליאנס) ואני מתגעגעת לפירלי שהיו לי על האוטו הקודם... -
שני נושאים לא קשורים: לפני כמה זמן שמנו לב שהרכב שבכותרת מושך ימינה. במוסך שלי אמרו לי לקחת את האוטו לכיוון פרונט ובהתאם להמלצות שמצאתי בחיפוש בפורום לקחתי את הרכב לכיוון פרונט אצל דוד שוקרון בחיפה. עבדו שם על האוטו שלי שעה(!), כיוונו כל מיני ברגים, החליפו מקומות של צמיגים קדימה/אחורה/ימינה/שמאלה ובסוף אמרו שהרכב בסדר. עבר כשבוע מאז כיוון הפרונט והאוטו עדיין מושך ימינה - הרבה פחות מקודם, אבל מושך. לפני שאני *שוב* ממירה יום עבודה בבילוי במוסך - האם אתם מכירים כביש/מגרש חניה ישר במיוחד בחיפה שניתן שם לבדוק האם זה האוטו שמושך או השיפוע בכבישים? במידה וזה לא יטופל, האם צפוי להיגרם נזק לרכב (פרט לצמיגים, שבמכון הפרונט הגדירו אותם כ"זבאלה" אבל אמרו לי להמשיך לנסוע עליהם עד שיגמרו כי הם חדשים - הורכבו לא מזמן ע"י בעלת הרכב הקודמת - ואני רק מחפשת תירוץ להחליף אותם)? האם האוטו עלול להיכשל על כך בטסט? ונושא שני - לאור המידע שהגיע אלי על המחירים השערורייתיים של מגבים לרנו סניק II, אני מעוניינת שחמותי תביא לי מגבים מפריז (היא תהיה שם עוד חודש). היא מעדיפה שאני לא אזמין באינטרנט אלא היא תלך בעצמה לקנות - באיזה מידע אני אמורה לצייד אותה כדי שתקנה את המגבים המתאימים? האם שם הדגם/גודל של המגבים מופיע בספר הרכב ויהיה זהה למס' הדגם בצרפת? האם במוסך המורשה ידעו? איך אני מבררת איפה היא יכולה למצוא מגבים כאלה? הידע שלי בצרפתית מוגבל מאוד והיא תשהה ברובע ה-11 לא רחוק מהבסטיל. קראתי בדה-מרקר שיש מכס של 46% על אביזרים לרכב ביבוא אישי - האם היא תיאלץ לשלם אותו בכניסה ארצה? האם עדיין זה משתלם להביא מגבים מפריז? האם על המגבים מצויין תאריך הייצור שלהם? כדי שאדע שאני לא קונה מגבים ששכבו במחסן חודשים. ולסיום - האם יש דרך לתחזק מגבים כדי שיאריכו יותר זמן? באוטו הקודם החלפתי מגבים בתחילת כל חורף אבל שם קניתי זוג מגבי בוש בכ-100 ש"ח בכל אוטו דיפו... תודה
-
זה חצי ממה שאמרו לך ברנו
-
נסה את א.א.א מחסן חלפים משומשים בקרית אתא. יש לי נסיון טוב איתם.
-
משאבת מים ורצועת תיזמון - רנו סניק 2005
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של גמל בדלת בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
colauti 9 - אכן מחירי קרסו. האם אתה מטפל/טיפלת ברכב במוסך שני? האם הם מוסך כללי בו נעשים כל התיקונים ברכבי רנו (חשמל, מכונאות וכו')? רועי - בעקבות הודעתך חיפשתי את ההודעות בנושא. אני מרגישה בת-מזל - רק 4K לעומת 6-9K בקליאו ספורט כיוון שהתיקון אם בכלל לא יתבצע לפני שבוע הבא, אם אני רואה שבימים הקרובים יש ירידה במפלס נוזל הקירור אז זה מוכיח את אבחנת המוסך? או שבכל מקרה כדאי חוות דעת נוספת (לצורך אבחנה, לא בגלל המחיר)? תודה -
מזל טוב ל AVIVZ- הוא מונה לאחראי פורום
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של פולו,גולף בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עלה והצלח -
משאבת מים ורצועת תיזמון - רנו סניק 2005
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של גמל בדלת בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קיבלתי הוראה בינתיים מהמוסך לעקוב אחרי המים. כרגע הם באמצע הדרך בין max ל-min. איפה יהיה מקום טוב באזור חיפה לחוו"ד נוספת? -
משאבת מים ורצועת תיזמון - רנו סניק 2005
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של גמל בדלת בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה 1.6. רצועת הטיימינג הוחלפה לפני כ-15 חודשים במסגרת recall של היבואן. במוסך בדקו היום את היסטוריית הטיפולים וראו שאז הוחלפה רק הרצועה עצמה ולא כל המכלול אז נראה לי שעכשיו אם כבר אז כדאי להחליף הכל. במוסך הגיעו למסקנה שצריך להחליף את המשאבה כי ראו נזילה. במכון הבדיקה דווקא ראו נזילה קטנה לא של מים אלא של שמן גיר - יכוליות אולי שהם ראו שם רק מים מלוכלכים בשמן? כי במוסך לא הזכירו את נושא הגיר (שמרגיש חלק ומצויין מהרגע שהרכב מגיע לטמפ' עבודה. חמסה עליו). אני בכל מקרה לא ראיתי ולא הרגשתי כלום. אני גם הרבה פחות עצבנית על המוסך מכפי שהייתי בבוקר כי בצהרים כשלקחתי את האוטו קיבלתי שם יחס מצויין ומסתבר גם שהם לא חייבו אותי על חלק מהעבודות שעשו היום - ויתור של כמה מאות שקלים. -
בשעה טובה הסניק החדשלי נכנס ליישור קו - והתגלה שהקו הזה עקום במיוחד במוסך (של היבואן) אמרו לי שהלכה משאבת מים וכשמחליפים משאבת מים חייבים להחליף גם רצועת טיימינג (למרות שאני יודעת שהרצועה כבר הוחלפה במסגרת האחריות ולאוטו כולה 72,000 ק"מ). הנזק הספציפי הזה צפוי להסתכם בכ-4000 ש"ח האם המחיר נשמע הגיוני? האם באמת חייבים להחליף טיימינג כשמחליפים משאבת מים? עוד קריזה זה שלחצי מהתיקונים שצריך לעשות היום אין להם במוסך את החלקים והחלקים הוזמנו היום ויגיעו תוך שבוע-שבועיים - מה שאומר שוב לנסוע למוסך (ציינתי שלוקח לי שעה וחצי כל כיוון ל/מהמוסך בתחבורה ציבורית?). איזה מין מוסך יבואן זה שאין לו חלפים במלאי? נראה לכם שיש סיכוי להתמקח איתם על מחיר התיקון? מה הדרך הטובה ביותר לעשות זאת?
-
נסה את א.א.א. מחסן חלפים בקרית אתא. היה אדיב מאוד בטלפון, מצא לנו חלק שבמוסך התברברו מעל שבוע ולא מצאו ואף עזר לנו ללא תוספת מחיר להרכיב (לא משהו מסובך).
