גמל בדלת
-
הודעות
101 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי גמל בדלת
-
לוח מחוונים נדלק לאחר השהיה בפיאט פונטו ספייס 2001 , AUTOMATIC , ELX 1300
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של Gavriel PAK בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המליצו לי היום בפורום על אוו ספידומטרים: http://www.avo-spd.co.il/agalleries%20preview/c4698.php בינתיים רק דיברתי איתם בטלפון אבל הם עושים רושם חיובי והם בכל זאת, ע"פ האתר שלהם, כבר 52 שנה בעסק. -
דיברתי עכשיו בטלפון עם evo שהומלצו לי פה למעלה - שיפוץ לוח כ-1800 ש"ח עם אחריות ל-6 חודשים לעומת החלפה בלוח חדש בכ-7500 ש"ח בקרסו עם אחריות ל-12 חודשים זה לא חדש שבקרסו זה "מחירי טיפאני" אבל אני עדיין בשוק מההבדל במחיר.
-
beamvelavan, תודה על ההמלצה למכון בת"א - אדבר איתם. Dan-idin - כיוון מדובר במוסך של היבואן אז אני נוטה להאמין שמדובר במדיניות רשמית כוללת של קרסו ולא במשהו מקומי. בנוסף קיבלתי גם את הפרטים של המכון שהיה מתקן בעבר את לוחות השעונים עבור המוסך הנ"ל אז אברר אצלם אם אכן היו תקלות חוזרות בלוחות מתוקנים.
-
אצל החבר שלך גם מדובר ברנו עם לוח דיגיטלי?
-
הטענה היא שלרנו יש מערכת חשמל מסובכת וצריך ללכת רק למקומות שמתמחים ברנו אחרת יש שרשרת של תקלות ובעיות ולכן חיפשתי המלצות. בנוסף הזהירו אותי במוסך שמנסיונם, לא כדאי לתקן / להחליף ללוח מתוקן אחר כי ברגע שהיתה תקלה אחת, אחרות עוד יבואו ולכן הם הפסיקו לשלוח את לוחות השעונים לתיקון כפי שהיו עושים בעבר וכרגע רק מתקינים חדשים במקרה של תקלה. השאלה אם זה נכון או שזה רק אינטרס כלכלי שלהם...
-
לוח השעונים בסניק שלי (כחמש וחצי שנים על הכביש, 116,000 ק"מ) השתגע ומאפס את עצמו לדעת מדי יומיים. במוסך (של קרסו) אמרו לי שצריך להחליף לוח שעונים. התענוג צפוי לעלות כ-7500 ש"ח!!!! האם יש המלצות למוסכים אחרים שמתמחים במערכת החשמל של רנו (הנחתי שזה נכנס לקטגוריה של "מערכת חשמל" כי הכל דיגיטלי) ושיוכלו לעשות את העבודה בצורה איכותית ובמחיר מופחת בהרבה? המלצות בין גליל עליון לבאר שבע יתקבלו בברכה. תודה!
-
והאם היה ריקול אי פעם לפולי אלטנטור? לגבי פולי המנוע, מצאתי באחד הדיונים הישנים כאן בפורום שדובר על קריאה שקטה בנושא למגאנים ב-2006.
-
לאיזה דגמי מכוניות הוא התייחס? לאחר גיגול ארוך טרם מצאתי ואשמח מאוד אם המידע נגיש בידי מישהו. תודה!
-
יש לי סניק 1600 אוטומטי שנת 2005, יד שניה מפרטי הרכב טופל כל חייו במוסכים מורשי יבואן, הפלאגים הם מקוריים ובכל זאת הלכו סלילי הצתה. גם ה-EVM בגיר האוטומטי הלך לאחר פחות מ-90K ק"מ אבל לאחר תום האחריות הרשמית והיצרן לא משתתף בעלות ההחלפה. האוטו נוח להפליא, מרווח פלוס, נעים מאוד לנהיגה אבל נראה לי שמוניטין אי-האמינות של רנו מוצדק ביותר. דרך אגב, על המזגן אין לנו שום תלונות.
-
רק לעדכן שהחלטתי לבדוק את המלצתו של רפי לין ל"מצברים בשיווק ישיר" וקיבלתי מהם היום שירות מעולה, אדיב ומהיר ומחיר מצויין לא פחות.
-
Monopusto, אם מבקשים יפה, "מצברים בשיווק ישיר" גם מחליפים לך את המצבר ברכב ללא תשלום נוסף? אני מחפשת מצבר 72 אמפר לרנו סניק באזור חיפה. במוסך (קרסו) רוצים 1200 ש"ח על מצבר של וולטה (שכחתי לשאול אם לפני או כולל מע"מ), כמו שמותקן כרגע ברכב ומת אחרי שנתיים ורבע סה"כ, ובאוטו דיפו רוצים על וולטה או בוש 72 אמפר כ-1000 ש"ח כולל התקנה ו-5 חודשים פחות אחריות. אני תוהה אם כדאי להתקשר לשירות הדרך של הביטוח שלי ולבקש מהם הצעת מחיר על מצבר.
-
תודה רבה! עזרת לי מאוד בהחלטה. העיקר שלא יהיה צריך לפרק (שוב) רצועת טיימינג על הדרך
-
הסניק שלי כבר שנה וחצי לא באחריות ובמוסך המורשה בדקו לי ואין השתתפות של רנו סל"ד גבוה והחלפת הילוכים זה אכן מה שעובר על האוטו שלי (אזור הררי, הרבה טיפוסים וירידה מהרים). האם זה אומר שגם החיישן החדש צפוי לסיים את חייו לאחר זמן קצר? האם במקרה של החלפת החיישן רנו לא שולחים את הגיר למכון גירים? האם אתה *יודע* בודאות שהתיקון בגיר שלך נעשה במוסך המורשה עצמו? אצלי גם הודעה התקלה (נורת service כתומה ותו לא) נעלמת לאחר כיבוי והתנעה מחדש.
-
בעיית ה-EVM מוכרת, זה נכון, אבל ממה שדיברתי עם אנשים, הסימפטומים אצלי שונים מעט מהמוכר. בד"כ EVM גורם לגיר להתקע בהילוך שלישי ומדליק נורת check gearbox - שני דברים שלא קרו אצלי. לא יודעת עד כמה ניתן לסמוך על האבחון הממוחשב ועד כמה יש סיכוי שיהיה מדובר בכלל בתקלה אחרת.
-
גם לי שלחו פעמיים גם לי שלחו פעמיים חשבתי שזה בגלל שפעם אחת שילמתי ושבוע וחצי אחרי ניגשתי למשרד התחבורה כדי שיעדכנו את התשלום כי הם לא עדכנו ששילמתי (וזה ממוחשב! זה לא אמור להתעדכן א-ו-ט-ו-מ-ט-י-ת במחשב?) אז הפעולה הופיעה להם פעמיים. עכשיו אני רואה שהם סתם נדיבים עם הרשיונות
-
בחירות רכב משפחתי שמתאים ל3 כסאות תינוק / סל קל במושב אחורי [כ"ע]
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של slironm בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יש לי נסיון עם כסא + 2 בוסטרים ולאחר מכן עם 3 בוסטרים (2 עם גב והאמצעי בלי) ברנו סניק. אם מדובר בכסאות/סלקלים עם בסיס - זה יותר נוח כיוון שתופסני החגורות בסניק שקועים במושבים ומאוד קשה כשיש 3 במושב האחורי כל פעם להשחיל את היד ביניהם כדי לחפש את התופסנים מתחת לבוסטרים ולסגור את חגורות הבטיחות. אם כל הכסאות/בסיסים כבר חגורים מראש, אז אין בעיה. הרכב הכי נוח מהבחינה הזו שאני פגשתי זה הפורד S מקס אבל הוא כבר עם 7 מושבים. -
סיפור המעשה: באוגוסט האחרון בעת נסיעה בירידה נשמעה מכה חזקה מהגיר בעת הורדת הילוך משלישי לשני ונדלקה בלוח המכוונים של הרנו סניק II שלי נורית service כתומה אבל לא היתה הודעת שגיאה אחרת. עצרתי בצד, כיביתי, הדלקתי, נורית ה-service כבתה והאוטו נסע כרגיל. כשהתקשרתי למוסך שלי (מוסך יבואן) נאמר לי שאם האוטו נוסע כרגיל והתקלה לא חוזרת, לא לעשות כלום לגביה. התרחיש חזר על עצמו (בדיוק באותו מקום...spooky) לפני כחודש. החלטתי ללכת למוסך שלי (כאמור, מוסך יבואן) לבדוק את הנושא ושם חיברו את האוטו למחשב ואמרו שע"פ קוד התקלה (לא קיבלתי את המספר) נראה שיש להחליף את ה-EVM בגיר. העלות המשוערת: כ-2500 ש"ח. הסניק שנת 2005, על הכביש 4 וחצי שנים ועם 88,000 ק"מ (נקנה יד שניה לפני שנה). דיברתי בטלפון עם מכון גירים מומלץ במרכז (אני מהצפון) ושם נאמר לי שצריך לבדוק את הגיר, כי אם מה שגרם להרס השסתומים אלו שביבי מתכת בשמן - יהיה צורך לשפץ את כל הגיר. בחיפוש כאן ב-CF מצאתי המלצה למכון גירים "גירומטיק" במפרץ חיפה שעליו נאמר לי ע"י גורם לא רשמי כי גם המוסך המורשה שמטפל ברכב שלי שולח אליו את הגירים לטיפול/שיפוץ. שאלות: האם מישהו נתקל בכזו תקלה בגיר AL4 שמופיעה לרגע ואז נעלמת לחודשים בלי שמורגש כל שינוי בהתנהגות הגיר? ושאינה מדליקה את נורת ה-check gearbox? האם מנסיונכם זה אכן EVM? האם למישהו יש נסיון עם החלפת EVM בסניק/מגאן II? כמה זמן החזיקו השסתומים החדשים? האם כדאי להיצמד למוסך המורשה או ללכת למכון גירים מומלץ? האם יש כאן בעל רנו עם נסיון עם גירומטיק? תודה מראש
-
האם זה לאורך זמן? לי זה קרה באופן נקודתי בגלל מנוף גדול שהופעל עם שלט באתר בניה בקרבת המקום בו הרכב שלי חנה... תבדוק אם אין משהו כזה
-
יונדאי גטס - המזגן מרעיש מה עושים? [ראשית לכתוב כותרת כמו שצריך]
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של scorpion17 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האם אתה שומע את הרעש רק כשאתה מפעיל מזגן או גם כשאתה מפעיל את האוורור? אצלי היה רעש רק בהפעלת המזגן - מין טרטור כזה שהתגבר עם הגברת עוצמת המזגן. הסתבר שזה נבע מעלים ופרחים שנכנסו פנימה (האוטו חונה מתחת לעץ). הוצאתם פתרה את הבעיה. -
רכב מיושן עבר טסט ומכון הרישוי מסרב לספק מדבקה. מה עושים?
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של stio בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מנסיוני שוטרים כן בודקים מדבקה לפני שנתיים העברתי את האוטו הקודם טסט אבל מכון הטסטים שכח(!!!) לעדכן את משרד התחבורה ועצרו אותנו פעמיים משטרת התנועה (כמעט חטפתי התקף לב...) על נסיעה בלי טסט ורק בזכות המדבקה + החותמת על הרשיון האמינו לי שהעברתי את האוטו טסט. בסוף אחרי למעלה מחצי שנה ושתי פניות (השניה מטעם מוסכניק שמכיר את מכון הטסטים) סוף סוף המכון דווח למשרד התחבורה שלאוטו יש טסט. -
לא כל כסא וכל סלקל חייבים חגורת 3 נקודות. יש להסתכל בהוראות ההתקנה של הכסא הספציפי - בד"כ יש מדבקות עם תרשים בגב הכסא. לנו היה סלקל אמריקאי (=עם בסיס) שניתן היה לקשור גם עם רצועת מותן בלבד.
-
תודה רפי! בקישור הראשון יש טבלה המציינת את האותיות של קוד המהירות - אבל מה משמעות המספר ליד האות? אם הבנתי נכון מהאיור בקישור השני זה "עומס" - מה זה אומר? בצמיגים שכרגע על הרכב שלי זה 91H.
-
מה זה קוד מהירות והיכן ניתן למצוא אותו על הצמיג? האם הוא מופיע בספר הרכב? זו פעם ראשונה שאני שומעת על "קוד מהירות":shock:
-
פחחות הרכב ומיגרשי פירוק באיזור חיפה.
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של Yehuda7 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש גם פירוקיה בנשר ליד תל חנן (לא היו אדיבים בטלפון כשדיברתי איתם. מנסיוני - רק א א מחסן חלפים מצאו לי את החלק שחיפשתי והיו יעילים ונחמדים). פחח - "ידי זהב" ברחוב מאי 6, 04-8558555 -
בעיה חוזרת- פיוז מראות חשמליות נשרף (סופר לנסר אוטו')
גמל בדלת פרסם הודעה בנושא של raz_he בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בסופר לנסר שהיתה לי (שנת 1993) המצית של הרכב היתה על אותו פיוז כמו המראות וכל פעם שמישהו הפעיל את המצית ובחלק מהפעמים כשדברים חוברו לתושבת המצית (כמו מטען לטלפון נייד) - הפיוז נשרף. תבדוק אם אצלך הבעיה היא לא במכלול המצית.
