Jump to content

aizmiz

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של aizmiz

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. קרית ביאליק הקיצר בדקתי גם את הפיוז של הנעילה מרכזית והוא בסדר אין לי מושג למה שבקו לי כל השלטים יחד
  2. אני גר בצפון
  3. שלום לכולם, יש לי 3 שלטים מקוריים לרכבכאשר שלושתם לא עובדים(לא נפלו או משהו כזה) החלפתי בטריות בשניים מהם והם עדיין לא מגיבים. אולי מישהו יודע אם צריך לאפס או לסנכרן אותם או כל דבר אחר. אודה על העזרה... איציק
×
×
  • תוכן חדש...