Jump to content

madmon10

  • הודעות

    196
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי madmon10

  1. גבריאל, כנראה שפותח השרשור כבר לא מתלבט...
  2. קודם כל, ראה מה נותן החיפוש הבא ביד 2: שים לב לדייטסו YRV, ולסיטרואן C3 (אולי בכל זאת?) בהצלחה.
  3. א. התקציב עדיין לא סופי, וינוע בין 30K ל- 50K. לא רשמתי אותו כי אני יודע מה אני רוצה, לפחות כרגע. ב. אני חשבתי שהמרווח לא קריטי כי בסופו של דבר מדובר בכסאות בטיחות, שלא משנה להם אם צפוף ג. פחות תקלות זה נכון, אבל קצת מבאס... ד. כמו שכתבתי, יש לי זמן וסבלנות למצוא אקסמפלר שמור ומטופל.
  4. חשבתי על S80, אבל משום מה זה מרגיש לי קצת "גדול עלי" להחזיק את הרכב הזה, למרות ששמתי לב שמחירי הטיפולים כמעט זהים. אשמח אם תעזור לי להתיר ספקות. 1. האם רמת האמינות הבסיסית של S80 ללא טורבו פחות או יותר זהה ל- S60 SE/GLT (ללא טורבו)? 2. האם כל מנועי ה- S80 בנפח 2.4L הם ללא טורבו (2000-2003)? 3. האם S80 לא מחייבת אוקטן 98? 4. ה- S80 צורכת יותר דלק? כמה יותר? תודה
  5. חשבתי שדווקא בגלל שמדובר בכסאות בטיחות, ולא בשלושה מבוגרים למשל, זה לא יהיה כ"כ קריטי. האם היא לא מרווחת ביחס לקטגוריה שלה, או לא מרווחת בכלל?
  6. יש לי סיכוי לקבל התייחסות? תודה בכל מקרה.
  7. לא אמרתי שהרנו 19 יקרה לאחזקה, להפך, היא זולה. אבל לדעתי האחרות זולות יותר. חוץ מזה אני מבקש לא ללכלך על רנו 19, זה היה הרכב הראשון שלי, ועברנו חוויות מרטיטות ביחד...
  8. איבזור - סקודה סופרב. מרווח - אני לא בטוח אבל אני חושב שה- C5.
  9. במידה ואתה אכן לא יכול להתנייד ללא רכב, כמו שכתבת בעצמך, לדעתי יותר מכדאי לך לגשת לביטוח לאומי ולנסות "לשדרג" את הנכות שלך, כי זה די מגוחך המצב הזה. לאבא שלי יש נכות קבועה של 70% עקב בעיות ברגליים, וזה שווה כמה שקלים בחודש. אל תוותר בקלות, כי לא מחלקים שם מתנות בקלות, לפחות לא לאזרחים הגונים. דבר נוסף, ישנם כמה מקצועות שניתן להגיע בהם יחסית בקלות להכנסה סבירה כעצמאי, תוך השקעה יחסית נמוכה (לעסק). לדוג': 1. סוכן נדל"ן, במיוחד באחת מהרשתות הגדולות (קח בחשבון מספר חודשים לפחות ללא הכנסה). 2. מדביר עצמאי. (ההוצאות העיקריות הן ההכשרה והפרסום לאחר מכן). 3. מנעולנות. (כנ"ל). אתה נשמע בחור עם ראש טוב וידיים טובות, פתח את הראש לכיוונים חדשים ותצליח.
  10. אני חושב שהאופציות הטובות ביותר בסגמנט הזה הן: 1. סקודה סופרב. 2. סיטרואן C5. 3. פורד מונדיאו. 4. שברולט מאליבו. בסדר הזה. קח נסיעת מבחן על הרכבים האלו וראה בעצמך למה אתה הכי מתחבר.
  11. מנסיוני בשנה האחרונה אני יכול לספר שאני נוהג כמעט על בסיס יומיומי בפיאסטה 1988 1.1L, ולרכב הזה פשוט אין תקלות, וגם אם יש, לרוב זה דברים שניתן לסדר לבד/בעלות נמוכה מאוד. הייתה לי בעבר רנו 19 במשך מספר שנים, מאוד נהנתי ממנה וגם הייתה יחסית אמינה, אבל אני די בטוח שאת הרכבים שציינת יהיה קצת יותר זול לתחזק. לגבי רייסר/סופר רייסר, סיפר לי מי שהחזיק אחת כזאת שמבחינתו היא לא שווה את הדלק שהיא נוסעת עליו.
  12. מוסיף עוד שאלה. האם יש סיבה להוסיף קולר לגיר? האם ניתן בכלל לעשות את זה? כמה זה אמור לעלות?
  13. שלום לכולם, לאחר מספר שנים לחוצות מאוד במחינה כלכלית, לאחרונה מעט רווח לי, והעתיד נראה ורוד מאי פעם. בשנים האחרונות אני נוהג על גרוטאות, והחלטתי להשתדרג. לאחר בחינת מספר רכבים פה בפורום ובאינטרנט בכלל, החלטתי ללכת בכיוון של וולוו S60. קצת נתונים לגבי הצרכים שלי: 1. זוג + 3 ילדים בכיסאות בטיחות/בוסטרים - הבטיחות חשובה לי. מבחינת מרווח, נראה לי שה-S60 תספיק. 2. נסועה של פחות מ-10,000 ק"מ בשנה - צריכת דלק חשובה אך לא ממש קריטית. 3. נסיעה מאוד רגועה - לא מעניין אותי כוח, הספק, תאוצה, דינאמיות, ביצועים וכד'. אני נוסע מהר רק כשאני ממהר, וזה קורה לעיתים רחוקות. 4.לא אוהב מוסכים - לכן לא רוצה דגמים עם טורבו, מיתלים הידראולים , מערכות מתוחכמות שאף אחד לא יודע להתמודד איתם, ושאר ירקות. 5. רוצה להתפנק - לכן מעדיף את ה-GLT על פני ה-SE אם אכן ה-GLT ללא טורבו. מישהו יכול לפרט קצת לגבי הבדלי האיבזור בין הדגמים? 6. יש לי המון זמן והמון סבלנות לחיפושים אחר אקזמפלר שמור ומתוחזק. 7. מבין שכדי לקבל יותר צריך לשלם יותר. את מחירי הטיפולים במורשה ראיתי כבר באתר של מאיר, אבל מעניין אותי לשמוע קצת ממי שהחזיק באחד הדגמים הנ"ל על תקלות לא צפויות ועלותן. עד כמה האופציה של יבוא אישי של חלפים רלוונטית לדגם הזה? 8. נאמן מאוד - לא מעניינת אותי ירידת ערך. אשמח מאוד לקבל מכם חוות דעת לגבי הנקודות שרשמתי, במיוחד ממי שהחזיק את אחד מהדגמים המדוברים. תודה רבה לכל מי שנכון לעזור.
  14. madmon10

    מרצדס G400CDI 2002

    זה גולף??? :shock: תרחיב קצת...
  15. madmon10

    מרצדס G400CDI 2002

    יש לי משהו מושלם בשבילך, פנטזיה אמיתית :oops: http://www.youtube.com/watch?v=zR7TccW8Fzo דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. קנה לך אחת כזאת
  16. התייאשתי...
  17. מקפיץ שוב, ומתחנן לתשובה...
  18. מקפיץ. תודה
  19. לדעתי, פיאט מולטיפלה אם ידנית זו אופציה.
  20. האם המנוע הנ"ל עם טורבו? או שרק מנוע ה-1.9L?
  21. madmon10

    שאלה לגבי טסטים

    תיקנתי כמעט את כל הליקויים, למעט נזילת שמן קטנה, אבל פשוט כבר עבר חודש מאז הטסט, ולכן שאלתי את השאלה, לא הייתה לי שום כוונה לרמות מישהו. תודה, עזרתם כרגיל.
  22. רכב שעבר טסט במכון אחד ונמצאו בו ליקויים, במידה ועבר למעלה מחודש מהטסט, האם ניתן לגשת למכון אחר?
  23. אני גם מתעניין ברכב הזה, והוא לדעתי תמורה לא רעה, אבל קח בחשבון שהוא לא זול לאחזקה, וכמו שאתה נשמע, הוא גם יקרע אותך בדלק. בכל מקרה, אם אתה מחפש ביצועים ב-S40, זה רק בטורבו, ובמיוחד ב-T5.
  24. תודה לכולכם, עזרתם לי. אגב, למה זה כ"כ קריטי לא למלא מעל למקסימום?
  25. תודה לך על ההשקעה. המדיד שמן לא נמצא במקום שציינת אלא ליד המיכל עיבוי. יש למישהו תשובה לשאלה ששאלתי קודם?
×
×
  • תוכן חדש...