שלום לכולם,
לאחר מספר שנים לחוצות מאוד במחינה כלכלית, לאחרונה מעט רווח לי, והעתיד נראה ורוד מאי פעם.
בשנים האחרונות אני נוהג על גרוטאות, והחלטתי להשתדרג. לאחר בחינת מספר רכבים פה בפורום ובאינטרנט בכלל, החלטתי ללכת בכיוון של וולוו S60.
קצת נתונים לגבי הצרכים שלי:
1. זוג + 3 ילדים בכיסאות בטיחות/בוסטרים - הבטיחות חשובה לי. מבחינת מרווח, נראה לי שה-S60 תספיק.
2. נסועה של פחות מ-10,000 ק"מ בשנה - צריכת דלק חשובה אך לא ממש קריטית.
3. נסיעה מאוד רגועה - לא מעניין אותי כוח, הספק, תאוצה, דינאמיות, ביצועים וכד'. אני נוסע מהר רק כשאני ממהר, וזה קורה לעיתים רחוקות.
4.לא אוהב מוסכים - לכן לא רוצה דגמים עם טורבו, מיתלים הידראולים , מערכות מתוחכמות שאף אחד לא יודע להתמודד איתם, ושאר ירקות.
5. רוצה להתפנק - לכן מעדיף את ה-GLT על פני ה-SE אם אכן ה-GLT ללא טורבו. מישהו יכול לפרט קצת לגבי הבדלי האיבזור בין הדגמים?
6. יש לי המון זמן והמון סבלנות לחיפושים אחר אקזמפלר שמור ומתוחזק.
7. מבין שכדי לקבל יותר צריך לשלם יותר. את מחירי הטיפולים במורשה ראיתי כבר באתר של מאיר, אבל מעניין אותי לשמוע קצת ממי שהחזיק באחד הדגמים הנ"ל על תקלות לא צפויות ועלותן. עד כמה האופציה של יבוא אישי של חלפים רלוונטית לדגם הזה?
8. נאמן מאוד - לא מעניינת אותי ירידת ערך.
אשמח מאוד לקבל מכם חוות דעת לגבי הנקודות שרשמתי, במיוחד ממי שהחזיק את אחד מהדגמים המדוברים.
תודה רבה לכל מי שנכון לעזור.