Jump to content

supermanman

  • הודעות

    201
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי supermanman

  1. אותו אוטו, אותה בעייה, תגיד איך הטורים אצלך כשאתה מניע, אצלי לוקח להם איזה דקה להתייצב.
  2. איפה ואיזה לקנות בנתניה ? מה העלויות ? תודה לעוזרים
  3. אם לא להתסכל בתחנות דלק אז היכן ?
  4. מקפיץ בכול טבלה רשום משהו אחר
  5. תודה, מאיפה הנתון הזה ? צמיג 165
  6. כמה בעומס חלקי וכמה במלא ?
  7. ^^^ די מפחיד אותי שהחברת ליסינג תנצל אותי לתיקונים אחרים.
  8. אוקיי, הביטוח לא יידע מהתאונה הזאת בכול מקרה ? הביטוח של זה שפגעתי בו, לא יישלח להם איזה מכתב או משהו כזה ?
  9. השאלה מה אני עושה עכשיו, מיידע או לא מיידע את הביטוח ?
  10. ניסיתי, הוא לא הסכים כי האוטו מליסיניג.
  11. נכנסתי במזדה 3 מאחורה במהירות של איזה 10 קמ"ש (אני עם פיאסטה 98 פרטית המזדה מליסינג). נזק אצלי: לוחית זיהוי עקומה קצת ו.... זהו. נזק אצלו: לוחית זיהוי עקומה ואני חושב שיש כמה סריטות של צבע הטמבון שלו (אין לי שום דרך לקבוע אם אני עשיתי אותן או לא). החלפנו פרטים אבל חבר שלי ייעץ לי לא ליידע את חברת הביטוח כי הם כנראה יעלו לי את הפרמיה שתעלה לי הרבה יותר מעלות התיקון, מה לעשות ?
  12. לא נראה לי, אותי הכשילו על בולם נוזל.
  13. לא קניתי אצלי חצי ממנו עדיין על האוטו.
  14. איך מדביקים פס קישוט לרכב ? דבק מגע, 3 שניות ? או שזה בכלל מחייב בעל מקצוע ואם כן איזה ?
  15. תודה רבה על כול העזרה, אני אעדכן אותו.
  16. טוב תודה, אני אעדכן אותו.
  17. שמתי לב שבבאלנו של חבר שלי כשמניעים מד חום המנוע קופץ לאמצע ונשאר שם לאורך כול הנסיעה, אצלי לעומת הזאת המחוג מטפס למעלה במהלך הנסיעה עד שהוא מתייצב על האמצע, האם זה תקין ? אוטומט.
  18. ומה הדרך הנכונה לשלב הילוך בתיבה אוטמטית כשיוצאים לדרך ? מP לR לN לD ? או ישירות מP לD ? איך אתם מעבירים ברכב שלכם ? תודה לכולם על העזרה כמובן !
  19. כן כן, אני מדבר על העברה כזאת מעמידה מוחלטת בלבד.
  20. יש לאוטו הזה בעייה של שילוב לD כשהמנוע קר(פתחתי על זה דיון כבר), אם אני משלב ככה, כלומר מכניס מN לD בלי להחזיק את הברקס (ובלי גז) האוטו משלב ונוסע, ככה גם בעל הרכב הקודם עשה לדבריו, אני כרגע לחוץ בכסף כדי לבדוק את הבעייה במוסך לכן אני תוהה אם אפשר למשוך ככה עוד איזה 3 4 חודשים.
  21. זה הורס משהו או פוגם ? כי מקבלים קיק קטן כזה.
  22. הממ על זה לא שמעתי, וקראתי כבר כמה דיונים על רעידות, איך פותרים דבר כזה ? תושבת מנוע ברור לי שצריך להחליף אם היא לא תקינה.
  23. מה זה "וכדומה" ? - לא בא לי שהמוסכניק ייעבר אותי עוד פעם.
  24. ההגה רועד כאשר עומדים בD, בN או P עדיין יש רעידה אך פחות מורגשת, איפה יכולה להיות הבעייה ?
×
×
  • תוכן חדש...