Jump to content

eladns

  • הודעות

    2,913
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

כל מה שפורסם על ידי eladns

  1. זה דווקא נראה לי 7 סמלים של הרכב לפי בחרתי ב30 דולר. נשמע סבבה http://www.bimmian.com/ROU/ אני כבר מזמין רתכת לרתך את זה לרכב...
  2. בכוונה לא מחקתי,אני מקווה שמשיהו מהפורום יזהה הרכב ויעזור לאתר את הבעלים לפי המספר.
  3. שלום רב לכולם. חבר מהעבודה מעוניין לקנות רכב אספנות שזרוק לו בשכונה. נסתי לשאול את השכנים,אף אחד לא יודע למי שייך הרכב. הרכב היינו רכב אספנות שברולט נובה או משהו דומה. נראה כי לפני זמן רב היה דף מודבק לשמשת הרכב האחורית ובו פרטים למי שמעוניין לקנות את הרכב אך כנראה שעם הזמן הכתב דהה ולא ניתן לראות. שאלתי היא,האם ניתן לאתר את הבעלים ברדכים אחרות על מנת לקנות הרכב? אין לי כבר קשרים במשטרה לגבי פלטי מסוף למינהם. תמונות מצורפות תודה לעוזרים.
  4. טופל. יש טריק קטן שעליתי עליו,צריך לעשות סיבוב של 45 מעלות ואז זה נתפס יופי. כבר שבוע שזה לא יוצא.
  5. אתה רציני? מצאתי ב15 $ דני סמלים עם צבע לבחירתך בפנים מורוד ועד אדום. דווקא נחמד אבל סטח יחזיקו מעמד אצלי 15 דקות.
  6. קניתח חצי ליטר ב20 שקל באוטו דיפו תלפיות ירושלים אחלה מוצר וניתן לדלל אותו במים. לבינתיים השתמשתי על המנוע שלי יצא יפה תודה רון.
  7. אין לי בעיה שיקחו את הסמל אבל למה להשתמש בכוח עם מברג ולעשות חריטות?
  8. אני מחנה את הרכב במשה דיין כביש ראשי מואר.
  9. מה הרעיון לגנות גנוב,זה סתם משמן את המערכת. ננסה להזמין מאיביי. תודה
  10. תודה לבחורים הטובים שיש בירושלים בשכונת פסגת זאב. איפה אפשר לקנות סמל בירושלים?
  11. שלום לכולם. מאחר ויש בעיות עם הקרייזלר ניאון של אחי,שנת 97 שעברה טיפול בחשמל, אחי מעוניין להחליף את הרכב בטרייד אין. הוא מצא רק במקום אחד שעושים שם טרייד אין לרכבים כאלו וזהו טל קאר בירושלים http://www.tal-car.com/talcar/Details.aspx?ID=173 הוא מצא הונדה סיויק ידנית שנת 1999 שעשתה 128 אלף יד 5. האם הגיוני? איך ניתן לבדוק זאת? האם שווה לדעתכם לעשות טרייד אין? הרי אחי גם מוכר לו רכב בעייתי,מעין חתול בשק,אזיי הוא יקנה גם חתול בשק. הלא כן? תודה לעוזרים ולאו שתינו פידבקים האם בכלל לעשות העסקה בטל קאר בירושלים ו\או בכל מגרש רכב.
  12. הסיבה: יש לי קרוב ל15 מס מיטרים,וזה לא ריאלי להחליף את כולם בזה אחר זה בכדי לבדוק מה הכי טוב. יש לי וולטה מטר. תודה לעוזרים. במידה ויש למישהו רעיון אחר הכיצד לאתר שמישות של MAF צבלי להחליפו,אני אשמח לעצה. שבת שלום.
  13. צודק לגבי הפירוקיה,הצמה עלתה 300 שקל והעבודה 700,,,סביר לדעתי. האוטו כרגע,ליגה!
  14. לא רוצה אוטומט,מספיק יש את הרכב שלי. הלוואי ויבוא יום ויהפוך לידני....
  15. תודה על עזרתכם. התקציב הוא עד 10 אלף כך שאין לי בעיה לקנות ב6 ולעשות יישור קו ב4 אלף ש"ח. תודה לעוזרים. הרכב ישמש למעט נסיעות.בתוך העיר
  16. תזמין מכאן: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25915 יותר זול ותגיד אם שווה,אם כן אני אקנה גם לבימר שלי...
  17. שלום לכולם. המערכת שלי ברכב היא: רדיו טייפ של סוני (לא לצחוק!) עם צינג'ר מגבר 4 ערוצים של פיוניר (600W שמחולקים ל300 ו300) קומפוננט קידמי של מורל שמחובר ל2היציאות של המגבר. עכשיו שהוצאתי את הסאב שהיה מחובר ל2 היציאות השניות של המגבר (600W) אני רוצה שהם יעברו לקומפוננט האחורי. האם בעייתי? (בעייתי הכוונה:חיווט מחדש מהרדיו טייפ למגבר) או פשוט שינוי של כמה ג'מפרים במגבר?
  18. האוטו לא מניע,לפי בדיקה של מכונאי, על הרכב לעבור החלפה של צמות חשמל ואוברול חשמל כללי שיעלה קרוב ל8 אלף שקל. הצעה שלי,להעיף הרכב לפירוק. הצעה שלכם? מתגורר בירושלים (אם מישהו מכיר מוסך או מקום לסדר את התקלה בעלות של 1000 שקל+-) תודה
  19. תודה לעוזרים. מדובר ברכב שבחתימה...
  20. עדכון, לא סאב ולא נעליים,אפילו את הצינגר הייתיצריך להזיז. העגלה בקושי נכנסת. טיפ לכולם: לפני שקונים עגלה נא לבדוק האם נכנסת לרכב! אבל עקב התוצאה,זה שווה את זה שאין סאב...
  21. זה הבעיה, זה לא מוכר (את הרכב) וזה לא רוצה לקנות (את הרכב) רק המספר.... אני יודע שאין אפשרות כזאת, השאלה היא האם קיים טריק של ביטול רישום רכב ואחר כך החזרתו גם אם צריך "מעבדה" או מסלול 1 לכביש.
  22. שלום רב, לחבר מאוד קרוב יש BMW עם מספר נחמד מאוד 2100000,אחרי 5 שנים שהוא עם הרכב,הגיע אדם שמעוניין לקנות ממנו את המספר ב10 אלף שקל,רק את המספר. האם ניתן לעשות זאת? האם קיים איזשהו טריק בכדי "להעביר מספר" לאדם אחר (הורדה מהכביש לדוגמא והחזרת הרכב לאחר חודש+-) מה גם שלבעל הרכב נמאס כבר מהמספר הזה עקב כך שהוא מאמין בעין הרע שבעקבות המספר הרכב עובר תאונות חדשות לבקרים (נא לא להאשים את הנהג,הרכב בחניה-נכנסים בו,עומד ברמזור אדום משהו מחליק ונכנס בו,שמן בכביש,,,הרכב נכנס בעמוד...) תודה לעוזרים
  23. עדיין יוצא מהמקום,,,, ישנה אפשרות להשתמש באיזשהו מדביק?
  24. ומה עם יונדאי H1? בסיבוב היא נופלת כמו פרוסת עוגה,טראח,מתהפכת לצד...
×
×
  • תוכן חדש...