Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. אני מצטרף להמלצה על הגולף MK3. רק שאני ממליץ על דגם ה1.6 שמגיע עם מנוע חזק יותר,והוא גם זול יותר לקנייה ואוכל פחות דלק.
  2. אם זכור לי נכון,אחד מעיתוני הרכב העניק לדבר הזה את תואר "הרכב המכוער ביותר בארץ". (ואפשר לומר שבצדק...)
  3. דווקא פה בניגוד לקליאו סדאן הבאגז' משתלב בצורה פחות מזעזעת... לדעתי זה אפילו נראה סביר.
  4. יש איזה דרישות מהרכב? גדול\קטן? ידני\אוטומט? תפרט את הדרישות והצרכים שלך כדי שאפשר יהיה לייעץ לך בצורה יותר טובה.
  5. מועדון STI?
  6. VW RaCiNg

    מה משקלה של גולף MK4

    הייתה לי גולף פעם...ואם זכור לי נכון,היא אכן שקלה 1280.(משקל נקי)
  7. יש כאלה...אני לא יודע אם זה יבוא אישי או לא. אבל מה שבטוח זה שזה מאוד לא נפוץ.
  8. המוסך לא בדק,המוסך רק נתן את חוות דעתו על הממצאים של המכון ונתן הצעות מחיר לתיקונים (רשום על הדף) חוות הדעת של המוסך אומרת שסה"כ האוטו בסדר,חוץ מכמה דברים שבאמת רצוי לתקן כמו הברקסים למשל.. (וגם את הצמיגים להחליף ופנס להחליף כי הם לא עוברים טסט)
  9. 95 ו98 הם נטולי עופרת.
  10. בחיים לא שמעתי ולא ראיתי בדיקה של רכב עם כמעט 200K (ואתה יודע מה,אפילו 100K) שהכל מסומן בו בV. אין חיה כזאת.
  11. הRMS שלהם הוא אכן 40.
  12. אני לא ממש קשור לקנייה הזאת,אני רק על תקן יועץ. אחרי הבדיקה כבר לקחו את האוטו למוסך VW וקיבלו חוות דעת (האוטו בסדר יחסית לשנת ולק"מ..הבלאי סביר) וקיבלו הצעות מחיר על תיקון כל מיני דברים...
  13. תודה על התגובות. הקונה החליט לקנות... (והוא מתפלל שהגיר לא ילך בקרוב. )
  14. תודה לכולם על התגובות.אני אכן מתכוון לחבר אותם לפאנל...אין לי מגבר ואני לא צריך. וגם בדלתות אני אשים רמקולים,אבל זה אח"כ...
  15. שלום! מה דעתכם על הרמקולים האלה? http://www.audionet.co.il/details.asp?id=543&lead_id=&look= המחיר זול ומפתה,ויש לי נסיון עבר חיובי עם מוצרים של פיוניר. איך הרמקולים האלה באופן כללי? יש משהו יותר טוב בתקציב דומה? אני לא צריך עוצמת שיא,אבל קצת איכות זה דבר רצוי אצלי. תודה!
  16. שלום! אני מייעץ לבחור שאני מכיר בנוגע לרכישת רכב...(ולכן אני גם צריך את הייעוץ שלכם ) הרכב הוא גולף MK3 שנת 97 יד 1 עם 136 אלף ק"מ מנוע 1.6 100 כ"ס אוטומט. פרשנויות,עצות ודעות יתקבלו בברכה!
  17. בסלקום יש מוטורולה V3. אחד המכשירים הכי יפים ומשוכללים בארץ... אבל המחיר....
  18. VW RaCiNg

    גולף או A3

    רק 40? לי זכור שמשקל הגולף הוא משהו כמו 1250 והאודי לעומת זאת משהו כמו 1100...
  19. VW RaCiNg

    גולף או A3

    זה אותו רכב באריזה קצת שונה. סה"כ שניהם רכבים טובים מאוד. לאודי יש יתרון בתדמית והיא גם נוסעת יותר טוב עקב היותה קלה יותר ב150+ קילו מהגולף.
  20. יש לך פולו קלאסיק חדשה (00+) או ישנה? כי לי הייתה ישנה (97) לפני כמה שנים והיא לא הראתה אפילו סימן לבעיות חשמל שמאפיינות ואגים חדשים.
  21. פולו קלאסיק 1.6 100 כ"ס ידנית היא די זריזה..לא מטוס אבל נוסעת בסדר גמור. אמינה למדי,אין את כל הבעיות של הVW החדשים יחסית...החלקים והטיפולים בצ'מפיון יקרים. שוק בעייתי,אין הרבה ביקוש לאוטו הזה..אתה עלול להתקל בבעיות במכירה. אה..והבאגז' די גדול,ככה שאם אתה צריך לסחוב עגלות תינוק או משהו כזה..לא תהיה לך בעיה. סה"כ רכב חביב+.
  22. כל התוספות האלה לא מצדיקות תוספת של 25 אלף ש"ח בשום אופן!!!
  23. כנראה שאני ממש אידיוט. עכשו אחרי ששמת את התמונה הזאת,נזכרתי שגם לי יש AUTODATA. ומשום מה האוטודאטה שלי לא מסכימה עם שלך. אצלי רשום שמנוע 1.6 100 כ"ס הוא AEK,AFT או AKS. ומנוע 1.8 90 כ"ס הוא ADZ או ANP.
  24. תודה על התגובות,עזרתם מאוד. נ.ב לגיא: לא,לא חיפשתי..לצערי החיפוש לא עובד אצלי. כל פעם שאני מנסה לחפש משהו,הוא פשוט עושה LOADING כמה דק' ואז אומר שאי אפשר לפתוח את העמוד.
×
×
  • תוכן חדש...