Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. מה זאת אומרת סיומת 58, האם זה שנת 88 של רכב מסחרי. במחסום מצוקי דרגות יש מיניבוס מזנון, משהו מכיר מה זה?
  2. כמורה לחינוך תעבורתי וטכנולוגיה, אולי אתה מענויין לתרום אותו לבית ספר למטרות לימוד? אם כן נישמח לקבלו
  3. מתי ניתן להפקיד רישיון ולכמה זמן?
  4. irork

    יומן שיפוץ ריקשה LAMBRO

    כימדומני צריך לגשת למשרד הרישוי בחולון, עמדה 1 יחד עם אישור מהמכס לגבי מספר המנוע והנפח. בהצלחה , הרכב גורר חיוכים
  5. איזה כיף לראות שיש עוד כאלה מכוניות ובמצב טוב
  6. עוד רגע הגולף מגלחת לה את הכנף.
  7. מדהים, תהנה מכל נסיעה
  8. אולי כדאי לשנות את שם מועדון ממועדון 5 למועדון " מ 5 ומעלה ", נראה לי שלרוב הרכבים במועדון יש 6 ספרות?
  9. תיקון טעות, פיאט פיורינו דור 3 מבוסס על פיאט דונה.
  10. כמה רכבים שפגשתי בדרך סיטרואן משהו X , פג'ו 504 ופיאט 124 ספורט קופה.
  11. האם זה צולם בשדה ורבורג?
  12. תודה על התיקון
  13. הרכב הזה היה חביב ביותר. מנוע של 600-700 סמ"ק אשר ידע לעבוד יפה. רובם היו עם 4 דלתות והמראות צד היו רחוק על מכסה המנוע, מה שנתן לרכב מראה ייחודי.
  14. האם רקס קוראים לזה שהמנוע היה מאחורה? קטן ומרעיש?
  15. מה ההבדל בין ג'סטי לרקס?
  16. במושב נווה נאמן מול כפר סבא
  17. תמונות נוספות
  18. כל הרכבים מלבד המרצדס השרופה צולמו אתמול במושב אלישמע. ה 504 עמדה באחת החצרות בסמוך לשברולט נובה. הפורד קורטינה נמצאת בכניסה למושב מאחורי אסביט. לידה היית עוד קורטינה שנת 82. אין לי מושג מי הבעלים. המרצדס הפתוחה נמצאת בסוף המושב ליד גלריה בצד שמאל. לגבי הבעלים ניתן לשאול במקום.
  19. רוב הרכבים הכן ממושב אלישמע, פז'ו 504 דומה ונוסעת קיימת גם בכפר סבא. בעבר לאבי היית 504 סטיישן בצבע ירוק זית עם 8 מקומות. בני דודנו תמיד חשקו ברכב ולבסוף גם הצליחו לגנוב אותו.
  20. כמה רכבים מעניינים שפגשתי
  21. חבל על הרכב, גם הפגוש נראה מכונית אחרת. זו לא הראשונה שאני רואה שניסרו לה את הגג. לפני כעשר שנים ראיתי בתל אביב GLF שתי דלתות לבנה גם כן ללא גג אך היא נראתה הרבה יותר טוב מזאת.
  22. היית אחת כזו לא מזמן למכירה בקרית אונו, במצב די טוב. אני עדיין רואה אותה אך לעיתים נדירות. הרכב היה בזמנו מאוד יקר.
  23. האם זאת הסובארו טורבו מגני תקווה?
  24. הוולוו הירוקה כבר עומדת שם למכירה כבר כשנה
  25. יש לי סט פאקונג ראש לרכב אם אתה מחפש
×
×
  • תוכן חדש...