לחברי הפורם שלום
הנני מורה בבית ספרבכפר סבא,בשבוע האחרון של מרץ אנו נקדיש כל יום בבית הספר לעשור שונה במדינה (לכבוד 60 שנה למדינה). יום א' שנות החמישים, יום ב' שנות השישים וכו'. כאשר בכל יום נעסוק בארועים של אותו עשור, באופנה, במוסיקה ובספורט. במהלך התיכנון הועלה הרעיון להציג רכבים שמשקפים את אותה תקופה. לצערנו לא נוכל לשלם לבעלי המכוניות למרות שאני חושב שזה ראוי לשכר.
אם יש מעוניינים, אנו נשמח מאוד. ניתן ליצור איתי קשר בה.פ.
תודה ושבת שלום