elad_w
-
הודעות
192 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי elad_w
-
אני זוכר אותן בתור ילד, מעל 20 שנה אחורה, שחזרתי מבית ספר יום אחד וחיכו לי בכניסה לגינה 4 מיינות שתקפו אותי לכל אורך השביל לבית. בכל פעם שיצאתי לגינה הן הגיעו לתקוף. ריססתי קצת חומר מעורבב בריחות חזקים ורעים שרקחתי בבית, בתקווה ששאריות הריח ירחיקו אותן מחר כשהזריחה מתחילה. השלב הבא זה לצאת למסע חיסול.
-
אני שוקל לתפוס אחת, למלא באורז ולתנור ואז לתלות מחוץ לחלון האהוב עליהן למען יראו וייראו. פשוט סיוט.
-
סיבה טובה להוציא את הגלוק מהכספת
-
יש סורגים, אבל לבניין יש סוג של עמודים שמקשרים בין 2 קירות וזה נמצא ממש מול החלון, שם מתמקמות ה******* ומצייצות את חייהן ב-4.30 בבוקר.
-
לא שאני רואה, אולי על העץ ממול שנמוך יותר מהקומה שלי ויחסית רחוק. סתם נהנות מהנוף הפתוח ולגרום לנו לסבול
-
ממה שאני מבין אין פיתרון בצורת דוקרנים / דחליל / ספריי שפשוט ירחיק אותן. הפתרון הוא בעצם לייצר סביבה לא נעימה ופוגעת עד שיחליטו שהן מעתיקות את עצמן למקום אחר? אז…נתחיל להכין רשימת שמירה ל-4 בבוקר
-
יופי של תשובה, עזרת מאוד.
-
כבר בערך שבועיים וחצי, בשעה 4.30 בבוקר, מגיעות המיינות לחלון ומתחילות לצייץ ולזמר (אנחנו גרים בקומה 6). אנחנו והילדה בת השנתיים מתעוררים ומנסים לגרש אותן ומקביל להחזיר את הילדה לישון. קשרתי בובות מחוץ לחלון ושמתי דוקרנים - אבל זה לא מזיז להן (האמת, לא חשבתי שזה יזיז). מה עושים?? איך נפטרים מהמכה הזאת? זו ציפור טורדנית, חוצפנית וערסית לא קטנה, כל רעיון יצירתי יתקבל בברכה לפני שאני פותח מארב בלילה.
-
תודה, אכן ראיתי המלצות עליו - פניתי אליו בפייסבוק ומחכה שיענה.
-
שבוע טוב, מחפש מתקין מומלץ למצלמת דרך קידמית ואחורית, מתקין שעובד נקי ושומר על כל הפלסטיקה והקליפסים של הרכב בזמן התקנה. איזור השרון (כפר סבא / רעננה / הוד השרון וכו...) או מתקין שמגיע עד לבית. תודה.
-
ה-DDPAI Z50 הגיעה היום (רבע מחיר מהארץ אבל זה לשרשור אחר), עד שאתקין את המצלמה הקדמית והאחורית ברכב תהיתי האם אפשר לחבר אותה בעזרת מתאם USB רגיל לשקע הביתי, בעיקר לשחק עם ההגדרות, פירמוט כרטיס זכרון ולוודא שהכל פועל. האם זה אפשרי? אני מסתכן בעומס כלשהו על המצלמה מבחינת הספק לעומת שקע מצת?
- 3 תגובות
-
- 1
-
-
אשמח, שלחתי בפרטי
-
האישה טוענה שהדוושת בלם שוקעת וצריך ללחוץ עד הסוף וחזק שהרכב יעצור מאזדה 3 2009
elad_w פרסם הודעה בנושא של NTZSV בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היה לי מקרה דומה בסיוויק 2014 שהתברר כמשאבת ABS שדורשת שיפוץ (מחלה של הדגם לפי הבנתי). אם אני לא טועה העלות היתה כ-2,000 שח לשיפוץ. אף נורת תקלה לא נדלקה, הדוושה פשוט שקעה והיה צריך כמעט להדביק אותה לרצפה כדי שהרכב יבלום. הרכב נבדק ב-2 מוסכים שונים ומומלצים שהגיעו לאותה מסקנה.- 7 תגובות
-
- 1
-
-
גם אני חולק עליך במעט, אבל זה כבר עניין של טעם והעדפה אישית 🙂
-
הייתי בהתלבטות דומה, בחרתי בטיגואן - אין מה להשוות באיכות החומרים ורמה הנסיעה אל מול האטקה - הטיגואן כמה רמות מעל. את הקארוק לא בחנתי.
-
מקפיץ עבור המחפשים - מחיר טוב ב-KSP לדגם 120 - הוזמן! https://ksp.co.il/web/item/241341 ועל הדרך אשמח להמלצה לסבון מקציף למכונה
- 81 תגובות
-
- aquatak 110
- bosch easy aquatak 110
- (ועוד 1 )
-
כן קראתי עליו לא מעט ביקורות טובות (גם על קלין קאר). היתרון מבחינתי בקלין קאר שהם נמצאים 2 דקות הליכה ממקום העבודה שלי - אפשר להשאיר את הרכב בבוקר ולהמשיך ברגל לעבודה ולאסוף כשמוכן, כאשר נסיעה לנשר משמעותה יום חופש מבחינתי. כמובן שם הביקורות על קלין קאר לא היו טובות לא הייתי חושב לכיוון, אבל כמובן שאשמח לשמוע עוד ביקורות על המקום מהתקופה האחרונה. דרך אגב, כמה זמן לוקח טיפול דיטיילינג חיצוני אצל אורן? סדר גודל של חצי יום עבודה? מה בערך סדר גודל של עלויות? תודה!
-
למה לא פשוט להשאיר את הביטוח גם על הרכב הישן? אתה ממשיך לשלם ביטוח על 2 הרכבים עד שהישן נמכר, ואז מבטל את הביטוח.
-
תודה - עם כל הספקות שהיו לי לגבי אמינות ואיכות הבדיקות, כאן היא הוכיחה את עצמה. ידעתי שהרכב עבר תאונה קלה, הוחלפה דלת אחורית ועל פניו הכל היה נראה כשורה ומוכר אמין, לבסוף בבדיקה במכון התגלתה הפגיעה בעמוד. המוכר התחייב על הבדיקה בע"פ (לא החתמתי אותו על שום דבר), לטענתו מדובר בשפכטל קוסמטי ולא במפגע בטיחותי ולכן לא ישלם את הבדיקה. הבדיקה הוכיחה את עצמה ובעלות יחסית שולית ביחס לעלות הרכב. נמשיך לחפש ונחזור להתייעץ - תודה!
-
המוסכניק לא בדק את נושא התאונה כי ידעתי עליה וראיתי דוח שמאי, במכון הבדיקה שאלתי אם יש פגיעה בשלדת הרכב ונאמר לי במפורש שלא... קצת מטריד מה שאתה רושם וכנראה שארד מהרכב. הבטיחות שלי ושל יקריי חשובה לי יותר מחסכון של 10-15 אלף ש"ח בקניית רכב.
-
בהמשך לפוסט הקודם הוחלט להתקדם עם הרכב לבדיקה, הרכב נלקח לבדיקה במכון מטעמי ואלה התוצאות: אציין שלאחר הבדיקה הרכב נלקח למוסך לבדיקה: - המוסך טוען שהשריקה בטורבו זה כסתח ואין שום שריקה (פתח מכסה מנוע ובדק את הטורבו, גם אני לא שמעתי משהו חריג אבל קטונתי). - בנוגע לנזילת שמן - הרכב עבר טיפול לפני חודש וחצי, אין חוסרי שמן במנוע ובדיקת הקומפרסיה יצאה תקינה, בעל הרכב יחזור למוסך בהמשך היום לצורך בדיקה מעמיקה והרמת הרכב על ליפט על מנת להבין את מקור הנזילה שנכתבה בתוצאות הבדיקה. (בעל הרכב שטף את הרכב עם גרניק בתחילת היום, יתכן ומדובר בפיח ומים כתוצאת מהשטיפה - יבדק במוסך). - תיקוני המרכב שצויינו היו ידועים לי והוצג לי דוח שמאי - כפי הנראה אין פגיעה בשילדה, מה משמעות מילוי חומר עמוד אחורי? יש משמעות בטיחותית? דיל ברייקר? מעבר לזה לא שמתי לב למשהו חורג שדורש התייחסות מיוחדת - במחיר הנכון (~12K מתחת למחירון משוקלל שכולל בתוכו את ירידת הערך) הייתם ממשיכים הלאה? או ממשיכים לחפש?
-
חוות דעת על היסטורית טיפולים ודוח שמאי - פיג'ו 3008
elad_w פרסם הודעה בנושא של elad_w בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה - נתקדם לבדיקה ונחזור להתייעצות. -
חוות דעת על היסטורית טיפולים ודוח שמאי - פיג'ו 3008
elad_w פרסם הודעה בנושא של elad_w בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה, היית מתקדם עם הרכב לבדיקה? האם לדעתך המחיר הוגן ומשקף את הנזק וירידת הערך?
