Jump to content

shubidubi

  • הודעות

    498
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shubidubi

  1. התקנה של מגבר עולה בסביבות ה200 ש"ח. המגבר הנ"ל הוא מגבר טוב: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=150280 ולפי דעתי אם תחבר אותו לרמקולים לא היו הבדלים בעוצמה שלהם, אלא אם כן הבעיה היא ברמקול אבל זה ניראה לי לא סביר. במקומך הייתי קונה רמקולים קידמיים איכותיים ומגביר אותם ואת הסאב.
  2. שלא יקנה 6X9. השילוב שאתה רשמת מעולה ויתן תמורה טובה ביותר לכסף. ד"א המגבר הוא 4 ערוצים אתה מתכוון לקנות גם סאב?
  3. רעיון נחמד ביותר. ד"א לפי דעתי אמור לפגוע קשות ביציבות האופנוע.
  4. יש מגברים סיניים זולים כמו הV15 ב350 שקל אם זה מה שאתה מחפש. כל עוד הרמקולים לא מנגנים בתוך תיבה הם לא יעילים ואם סתם "תזרוק" 6X9 מתחת לכסא אתה גורע מהתוצאה הסופית. הכי מומלץ זה להגביר רמקולים קידמיים וסאב. יש לך רמקולים קידמיים ברכב? יש צורך לציין ש6X9 מתחת לכסא מאוד מסוכן שלא תמצא אותו מתחת לדוושת ברקס לפני רמזור אדום.
  5. תגביר את הרמקולים הקידמיים ואת הסאב.
  6. ככה זה כשאתה בקושי עושה שלוש יחידות בחשבונאות ופותח הת'רד אנחנו כאן בדיוק בשביל להסביר לך אף אחד לא נולד עם הידע. כשאתה מכוון הווליום של הסאב צריך להיות על 0 ותנסה לחתוך אותו מ80.
  7. צודק התבלבלתי התכוונתי לשתי שליש. כן הגיין גם מעווט את הסאב, יש צורך לציין שצריך לשים את הכיוונים ברדיו על 0 ולכבות את הלאוד\באס בוסט, ורק אז לכוון. הגיין רק מכוון את העוצמה שהמגבר מוציא זה לא שהסאב ידפוק שונה אלא רק יותר חזק. ד"א תודה על השם [:
  8. הגלגלת הזאת שהשפיעה על העוצמה היא הגיין של המגבר שקובע את ההספק שהמגבר מוציא. קודם כל תסובב את הגלגלת הזאת עד הסוף שמאלה ככה המגבר על המצב הכי חלש שלו. אח"כ תגביר את הווליום ברדיו דיסק\DVD שלך עד לשליש מסך הווליום האפשרי, ותתחיל לסובב את הגלגלת ימינה עד שתתחיל לשמוע עיווטים, אז תנמיך טיפה וזהו המערכת פחות או יותר מכוונת בלי להיכנס להיבטים יותר מסובכים.
  9. אכן ציוד בסיסי משהו. מגבר מה שמכנים פה "זבל סיני" ואני נוטה להסכים עם הטענה הזאת, אבל הכי חשוב זה מבחן התוצאה, אם אתה מרוצה או לא וזה הכי חשוב.
  10. המאק עולה מעל 1000?? http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=9338dde6b43b43ae61c3d033b3c6be34&productid=319 תבדוק שוב
  11. mac audio z4200 יעשה עבודה טובה.
  12. אין בעד מה תתחדש, תעדכן אותנו איך העסק נשמע.
  13. זה הנפח של התיבה, תיגש למתקין שיגיד לך מה הנפח שהסאב דורש.
  14. יש לי שתי מגברים עם הראשון אני יגש למתקין לראות איך מתקינים ואת השני אני יתקין לבד. ושוב תודה לכל העוזרים
  15. מה מתחבר אל היציאה הזאת?
  16. תודה על הערזרה בנוסף הייתי רוצה לדעת מה הכניסה הבאה לא הכניסה של הRCA אלא השניה: בנסוף יש לציין שאני הולך למתקין אני רק רוצה לדעת לידע כללי
  17. שלום לכולם, לאחרונה קניתי מגבר די מיושן וחלש על מנת להגביר קומפוננט 4 אינץ' שיש לי. ברצוני לדעת מה היא כל אחת מהכניסות שסימנתי בתמונה? תודה!
  18. אם אתה יודע לבנות תיבה אקוסטית לך על זה, בעקרון אני ממליץ על תיבה אטומה כדי לפצות על המחסור בדיוק של הסאב. נפח צריך להיות בין 25-30 ליטר.
  19. לפי דעתי דווקא טוב שכך מכיוון שככל שהמגבר פחות מתאמץ כך הוא יותר מדוייק. תלך על הC12 ולא תצטער. תתחדש!
  20. לא שמעתי את הסאב הנ"ל אך קשה לי להאמין הוא יתן עוצמה גבוה יותר מהקיקרים. it's up to you
  21. אולי כן ואולי לא, הכל תלוי בך. מה שאני כן יודע שהוא יהיה יותר חזק מהP1 מנסיון. בנוסף לכך אני יודע שקיקר זה אומנם לא הסאבים הכי מדוייקים אבל הם כן מאוד חזקים, לפי דעתי אתה תהיה מאוד מרוצה. מקסימום תמיד אתה יכול לשדרג לCVR, יש לי באוטו ואני מרוצה עד הגג מפרק את כל הברגים באוטו. ממליץ לך לשמוע בכל מקרה. תעדכן אותנו בבחירה שלך. בהצלחה!
  22. לפי דעתי הC12 יעשה את העבודה הכי טוב עם ההגברה שלך.
  23. תודה יגאל.
×
×
  • תוכן חדש...