Jump to content

alon04

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alon04

  1. אשמח לקבל חוות דעת ממישהו שהיה בבעלותו רכב כזה בעבר או מישהו עם כזה רכב בהווה.
  2. אף אחד לא מכיר את הרכב?
  3. מבקש חוות דעת על הרכב שבכותרת: אמינות. תחזוקה. מחלות נפוצות של הרכב. צריכת דלק למה לשים לב במיוחד בבדיקה לפני קניה? תודה מראש לכל העונים
  4. אני יכול להגיד לך שאני בעלים של שתי רכבים המונעים בגפ"מ אחד מיצובישי סופר לנסר שעברה 300,000 מהם 200010 על גז ושברולט מאליבו עם 120000. במיצובישי ב250,000 נאלצתי לעשות שיפוץ ראש מנוע גם בגלל הבלאי של הקילומטרים אבל גם בגלל הגז,אחרי ההשקעה בתיקון ועלות התקנת המערכת עדיין חסכתי אלפי שקלים בשנים שהרכב אצלי. את המאליבו קניתי לפני כשנה עם המערכת כבר ואין שום תקלות. אני לא יגיד לך שזה לא גורם נזק זה כן גורם נשק לאורך אלפי קילומטרים אבל אם תעשה את החשבון כמו שצריך כולצ עלות הבלאי עדיין תראה שאתה חוסך המון כסף. מאוד חשוב שיתקינו את המערכת בצורה מקצועית.
  5. לא משתלם לקנות פלאגים בebay,לפני חצי שנה ביצעתי טיפול למליבו שלי 2006 וקניתי את הפלאגים בארץ כמובן של acdelco שילמתי 40 ש"ח לפלאג. אם אתה מאזור הצפון אני יכול לכוום אותך לחנות חלקי חילוף ששם רכשתי את הפלאגים.
  6. זה הקישור לדף איביי: http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&LH_BIN=1&LH_ItemCondition=3&mvsub=1&_mcatda=true&_nkw=driver%20side%20mirror%202006%20Chevrolet%20Malibu%20LT%203.5L&selfil=1%2C2%2C3%2C4%2C5&selvel=2006~Chevrolet~Malibu~LT%2520Sedan%25204-Door~3.5L%2520213Cu.%2520In.%2520V6%2520GAS%2520OHV%2520Naturally%2520Aspirated הבעיה שכל מה שיש פה הוא במשלוח בתשלום. אולי יש עוד אופציות שאני יוכל להכניס את זה לארץ?
  7. המראה שאני הזמנתי הייתה לפי מספר קטלוגי שנתנו לי בחברה,אני חייב את כל המראה קומפלט כי פירקו לי אותה לגמרי. מה זאת אומרת משלוח אסקספרס? לא הייתה לי אופציה לבחור את סוג המשלוח.
  8. יש מצב שאתה יכול לכוון אותי, אני מעכו ולא כל כך מכיר את איזור המרכז. באזור שלי הייתי במכמה פירוקיות הכי זול שמצאתי זה 800 ש"ח.
  9. שלום חברים, לפני כשבועיים קמתי בבוקר כמו בכל בוקר לנסוע לעבודה,ולהפתעתי אני מצאתי את הרכב שלי עם מראה שבורה אף אחד לא השאיר פרטים(האמת שגם לא הופתעתי). ישר באותו היום נסעתי למושך חברה, בחברה ביקשו ממני 1350 ש"ח על מראה+הרכבה וצביעה. לפני שביצעתי את ההזמנה אמרתי לעצמי אני יבדוק קודם באיביי ולהפתעתי גיליתי שם שהמראה שאני מחפש עולה עשירית מההצעת מחיר שקיבלתי בחברה. ישר ביצעתי הזמנה המחיר באיביי כולל משלוח הוא 245 ש"ח. אבל היום להפתעתי קיבלתי מייל מ paypal שהם זיכו אותי על התשלום כיוון שהמשלוח לא יכול להתבצע לארץ,כיוון שיש איסור על חלקים בסגנון הזה. עכשיו השאלה שלי האם כדאי לי לנסות להזמין את החלק מ seller אחר או שאין טעם? האם קיים אתר ובו יש רשימה של חלקים שאפשר ליבא ואסור ליבא? ממש לא בא לי לשלם 1350 ש"ח כי זאת גנבה לאור יום. אני ישמח אם מישהו יכול להליץ על אופציות אחרות תודה מראש אלון
  10. שלום חברים, על איזה מותג צמיגים אתם ממליצים? מידה:215/55/16 תקציב: 450 לצמיג. תודה מראש
  11. שלום חברים, ברשותי שני שלטים מקוריים של הרכב, הבעיה ששלט אחד לא פועל. הייתי בשתי מוסכים מורשים ושם הם טוענים שאי אפשר לכייל וצריך לקנות שלט חדש בעלות 600 ₪! אני מחפש מישהו באזור עכו נהריה קריות שמתעסק בכיול שלטים. אשמח לקבל המלצות. תודה מראש וסופ"ש נעים לכולם.
  12. מאליבו 2006-2007, אומנם הרכב עם מנוע 3.5 v6 אך הצריכה בכביש די חסכונית בנסיעה רגועה אפשר להגיע ל 1 ליטר ל 11 ק"מ בעיר זה לכיוון ה 1 ל 8(זה מנסיון אני בעלים של מאליבו 2006) אבל אתה מקבל הרבה כוח והרבה פינוק מבחינת נוחות. אחזקה יחסית זולה.
  13. alon04

    עם מערכת גפם

    עם המערכת תוחזקה בצורה נכונה אין שום סיבה שהיעילות שלה תרד,רוב המערכות בארץ הן תוצרת איטליה,נדיר אבל יש גם מערכות תוצרת הולנד שהם יותר יקרות אבללפי דעתי אין סיבה מוצדקת להשקיע במערכת הולנדית. אני אומר מתוך נסיון בבעלותי 2 רכבים המונעים בגפמ.
  14. alon04

    עם מערכת גפם

    חשוב מאוד לבדוק את שגרת הטיפולים במערכת וכמו שאמרו מעלי קחת את הרכב למוסך מוכר שמתקין מעקכות גפמ כדי לבדוק את איכות הבתקנב ותקינות המערכת.
  15. שלום חברים, היום לצערי המצבר אצלי שבק חיים אחרי שנה וחודשיים בסה"כ ,הוצא לי לקנות מצבר חדש של חברת exide מישהו מכיר? המוכר טוען שזה המצבק המקורי שבא עם הרכב כשיצא מבחברה. המחיר הוא 550 ש"ח. מה אתם אומרים?
  16. מה לגבי השמן?
  17. מצאתי ב ebay פלאגים גם פילטרים העניין הוא שהחלקים עצמם די זולים אבל המשלוח מאוד יקר לדוגמא מצאתי פלאגים של ngk או acdelco(המקוריים) ב 50$ לשישייה אסל המשלוח 70$ אני לא הצלחתי למצוא משהו עם עלות משלוח נמוכה זאת הזיבה ששאלתי כמה בערך אני ישלם על כזאת שישייה בארץ.
  18. שלוום חברים, הגיע זמן לעשות טיפול לאמריקאית שלי מבקש המלצות לחלקים ושמן. 1.השמן המקורי הוא של acdelco 5w30 אני מעוניין במשהו יותר איכותי אבל במחיר סביר,בנוסף אם מישהו מכיר באיזור עכו נהריה קריות חנות לחלקי חילוף אני ישמח. 2.הרכב אם 103k על השעון, לפי הוראות היצרן פלאגים מחליפים ב 150k אבל אני החלטתי להחליף בטיפול הקרוב מה אתם ממליצים ומה בערך העלות ל 6 פלאגים אירודיום? 3.פילטר שמן ואויר האם לקנות מקורי או שיש חברות אחרות איכותיות טובות שגם יספקו את הסחורה. כמה לדעתכם אמור לעלות טיפול כזה? תודה רבה מראש לכל המגיבים
  19. מיצובישי סופר לנסר מודל 97 אוטומט 291500 ק"מ מנוע מקורי כמעט ולא אוכל שמן. גיר שופץ פעם אחת והורכב קולר לגיר
  20. שברולט מאליבו lt 2006 מנוע 3.5 v6 בעיר 1:7.5 בחוץ 1:10 הכל בנסיעה רגועה
  21. פורד פיאסטה מודל 2000-2002:אמין,זול לאחזקה,חסכוני. ועוד ישאר לך עודף
  22. הייתה לי פיאסטה במשך 4 שנים שבמהלכן ביצעתי 4 טיפולים כולל החלפת נוזל קירור. אני השתמשתי בנוזל קירור של פרסטון אדום בשמן 10w40 של valvoline. והרכב נסעה מצוין ולא היו שום בעיות. המנוע בדגם הזה זה אותו מנוע כמו בפיאסטות הישנות וקרוב לוודאי שגם לפי היצרן צריך להשתמש ב 10w40. אל תקדיש לזה כל כך הרבה תשומת לב תקנה שמן חצי סינטטי איכותי קסטרול או ולוולין או אגיפ ונוזל קירור של פרסטון וסגרתהאת הפינה. בהצלחה
  23. הייתה לי פיאסטה במשך 4 שנים שבמהלכן ביצעתי 4 טיפולים כולל החלפת נוזל קירור. אני השתמשתי בנוזל קירור של פרסטון אדום בשמן 10w40 של valvoline. והרכב נסעה מצוין ולא היו שום בעיות. המנוע בדגם הזה זה אותו מנוע כמו בפיאסטות הישנות וקרוב לוודאי שגם לפי היצרן צריך להשתמש ב 10w40. אל תקדיש לזה כל כך הרבה תשומת לב תקנה שמן חצי סינטטי איכותי קסטרול או ולוולין או אגיפ ונוזל קירור של פרסטון וסגרתהאת הפינה. בהצלחה
  24. החימום כבר מספר שנים לא עובד. ואני ממש לא מצליח להבין למה זה מחרפן אותי. אשמח לעזרה. תודה מראש
  25. שלום חברים, איך אפשר לאתר בדיוק את הבעיה למה חימום לא עובד בסביבה ביתית? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...