Jump to content

elibaba

אחראי פורום
  • הודעות

    6,338
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

elibaba שיחק אותה בתאריך מרץ 12 2023

התכנים של elibaba היו האהובים ביותר!

1 עוקב

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בפיסטינים
  • איזה רכב יש לך?
    טסלה מודל Y
  • תחביבים
    עצים, מחשבים, הברגות
  • מקצוע
    היי ולואו טק
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.yahav.biz

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של elibaba

פורומניאק

פורומניאק (10/14)

448

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. זה פשוט לא נכון. סקופיה מקדוניה - כ 30% מהאוכלוסיה ליסבון פורטוגל, כנ"ל טוקיו יפן כנ"ל אתונה ופרבריה עד פטרונאס לימה פרו אפילו יותר אוקלנד ניו זילנד עוד יותר בואנוס איירס, מונטבידאו ועוד
  2. מעניין להשוות לתנועת השבתאות, אני מהמר שהסוף יהיה דומה
  3. מחזק, אין שום צורך בקרונה. רק ארנק אלקטרוני.
  4. ברכבי אספנות אין שווה ולא שווה. אם זה מה שעושה לך את זה ברמה שזה שווה לך 20 אלפיות, אז זה שווה. שווה לנסוע לטיול בפיליפינים ב 20 אלף שקל או שלא ? אתה יכול להסב לידני כל רכב, כולל אספנות, זה דורש עדכון ברשיון אבל אפשרי. תביא בחשבון שזה יעלה הרבה וידרוש החלפת הרבה חלקים, ייתכן שזה יעלה לך משהו כמו חצי מעלות הרכב.
  5. וואו איך הזכרת לי את זה! באמת אחת התקנות המטומטמות - היינו פשוט מושכים את הבילוי עד 5 בבוקר ונוהגים חצי מתים, גמורים מעייפות. לפעמים הייתי ישן איזה שעה שעתיים באוטו כדי לא לנהוג עד כדי כך עייף
  6. עברתי טסט ראשון ב 1993, על סובארו ליאונה (לא גראנד ליאונה) GL ידנית מהשנה האחרונה שייצרו אותן, 1992 או 1991 כמדומני. לא זכור לי שהיה טסט פנימי, התיאוריה היתה בנייר, אני אפילו לא זוכר אם היה דבר כזה נהג חדש או לא, אבל מלווה בטח לא היה - נסעתי לבד חופשי, וזה גרוע כי תכלס לא ידעתי לנהוג. בטסט עצמו אפילו לא היתה לי חניה, תכל'ס נסעתי קצת בעיר, קצת מחוץ לעיר וזהו.
  7. elibaba

    כיפוף רצועת מתכת

    אם זה כזה רדיוס גדול זה משהו עם עקמומיות ברמה של כוס בערך, איזה פינה יש לך שם ? יש אגב מדי רדיוס גם לרדיוסים כאלה https://www.amazon.com/-/he/יחידות-אל-חלד-חיצוני-R0-3-1-5-R7-14-5/dp/B08689DFJM בכזה קוטר יותר פשוט לך לחתוך לאורך צינור בקוטר המתאים.
  8. elibaba

    כיפוף רצועת מתכת

    ברווז, נראה לי שהוא רוצה לחזק פינה, בגלל זה הרצועה בכיפוף לאורך, אזיקונים לא יעזרו לו. ולפות"ש - רדיוסים אתה מודד עם דבר כזה https://www.hashahal.com/מד-רדיוס-ins155311
  9. אני אישית יותר אוהב את הקפה שמוציאה הפיליפס 1200 שלי (שהומלצה לעיל) מאשר קפה מקפסולות נספרסו. משתמש בכל מיני פולים, החל מכאלה מבית קליה וותיק במילאנו ועד לוואצה qualita oro ואכן הטעם בהתאם לא היו לי שום בעיות אמינות, נותנת 4 כוסות לפחות כל יום. חשוב להחליף פילטר ריכוך מים בזמן. הפסקתי להשתמש במקציף המובנה כי הוא חרא, מקציף במקציף חיצוני נפרד. לטעמי זה השילוב המושלם בין טעם, נוחות הפעלה וזמינות מגוון של יחסי תמורה/עלות של הקפה.
  10. חכה בסבלנות, עוד שבוע תתקשר לסיוויק ותגיד שאתה עוד מעוניין, האם יש גמישות. לדעתי המחיר המבוקש לא ריאלי והמחיר שהצעת סביר. מקסימום תפגשו באמצע.
  11. לגבי מחירי הסוללה, לא מבין מאיפה אנשים מנפיצים 100,000 שקל כשאפשר להכנס למחירון החלפים של טסלה ולראות לבד. 36 אלף, שזה גם הרבה, אבל באיזור של מחיר של מנוע לרכב יוקרתי מודרני.
  12. מאוד מוזר. מתלים נפרדים מאחורה וקפיץ רוחבי מקדימה ? מהמר שזה משהו אנגלי כמו אוסטין אלגרו או כזה.
  13. גילוי נאות -נוהג חצי שנה בטסלה Y RWD. עוד יתרון גדול למעט הסופרצ'ארג'רים (שמנטרלים לחלוטין חרדת טווח) הוא הקניה הישירה, ללא מתווכים ויבואנים. לי זה יתרון גדול, אני לא רוצה עוד גוזרי קופון בדרך, לא צריך מהם שירות (וממילא לטסלה אין טיפולים בכלל, עוד יתרון). יש גם חסרונות - כמו אייפון, זו מערכת סגורה עם אינטגרציה טובה מאוד בתוכה אבל לא טובה לכל מה שמחוצה לה. רוצה להתקין אפליקציה ? אי אפשר, רק מה שטסלה כללו במערכת. רוצה לשים וו גרירה ? אי אפשר, כי המערכת מחשוב מקונפגת לתצורת גרירה אם זה מותקן, ולמיטב ידיעתי אין אפשרות לאפטרמרקט. בנוסף בהחלט מרגישים שנעשה נסיון לעשות את הרכב זול ופשוט לייצור.
  14. תמיד שוכחים גם שברולט קרוז סטיישן 1.8, לדעתי דווקא תמורה טובה מאוד לכסף
  15. 20 ק"מ בשנה זה לא הרבה, בטח לא לדיזל למיטב זכרוני טיימינג במנועי K9K זה כל 5 שנים או 120000 ק"מ המוקדם מביניהם, אז ממילא צריך לעשות טיימינג ברכב הזה - תגלם את זה במחיר. תתקשר לאחד ממרכזי השירות ותוודא, גם תוכל לקבל הצעת מחיר https://www.dacia.co.il/service/service-centers.html לרוב כשמחליפים טיימינג נהוג להחליף משאבת מים כי כבר הכל פתוח והעלות הנוספת זניחה. זה לא חובה. אם החליפו קלאץ לפני 20 אלף ק"מ אז לא צריך כנראה לקזז את זה במחיר, כן הייתי מקזז מחיר של החלפת טיימינג + משאבת מים מהמחירון + עוד קצת שתמיד טוב.
×
×
  • תוכן חדש...