שלום לכולם
סמוך לשעה חצות ורבע עצרתי את הרכב בכביש חד סטרי בעל שני נתיבים, ונתיב אחד המשמש לחנייה (נתיב החנייה הינו הימיני ביותר, וה2 משמאליו הם לנסיעה)
עצרתי בנתיב שליד נתיב החנייה בישביל שחבר שלי יעלה ויביא משהו מהבית וירד, עניין שהיה אמור לקחת לא יותר מדקה.
עמדתי שם, כיביתי מנוע, ולא הדלקתי 4 ווינקרים.
בעוד חבר שלי שישב לידי יצא מהרכב לביתו, ישב מאחורה עוד חבר, בצד הימני של הספסל האחורי.
לאחר כדקה, אני מדבר עם חבר שלי היושב מאחור, ולשניה אני מסתכל במראה השמאלית ופתאום אני קולט רכב מגיע אלי במהירות של 50-60 קמ"ש ונכנס בי מאחורה.
אני בשוק, יצאתי מהאוטו וראיתי את הנזק - האוטו שלה (סוזוקי בלנו) , כל החלק הקדמי כולל הפנים, בית גלגל, חצי מכסה מנוע, ועוד כמה דברים נמעכו, וכל הפח הגיע לגלגל כך שלא יכלתי לגרור את האוטו כדי לא להפריע לתנועה.
לרכב שלי - סיטרואן C5 לא קרה משהו מיוחד, רק הטמבון נפל והפנס השמאלי נסדק, והפס קישוט השמאלי-אחורי נפל ובדלת האחורית-שמאלית כמה שריטות. אה, וגם פאנצ'ר בגלגל האחורי השמאלי.
לא קרה לי שום פגיעה רצינית, קצת כואבת לי הבטן, ולאישה שנהגה בסוזוקי גם לא קרה כלום.
לאחר 5 דקות אבא שלי הגיע, החלפנו פרטים והיא חיכתה לגרר, ולאחר חצי שעה של המתנה הגעתי הבייתה.
בדיוק לאחר רבע שעה לאחר התאונה, הגיעו 2 ניידות ובדקו שהכל בסדר, לאחר כ10 דקות הם הלכו.
אני הצהרתי שאני בסדר גמור ואין לי פגיעות ואותו הדבר גם היא.
בכל מקרה, מזל שלא קרה לנו שום דבר רציני.
והשאלה המתבקשת היא - מי אשם? אני או היא? לשיפוטכם.
תודה
ניב