Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. רגע, אז אני יכול לנהוג על הרכב של המשפחה שלי כי גם יש יש תקטע של ביטוחים של נהג חדש וכ'ו או מה? איך הפרוצדורה שם?
  2. תודה רבה לך לקסוס עזרת לי מאוד. אני בן 18 וקצת, האם אני יוכל להשכיר שם רכב? או שאני אבקש מדוד שלי שישכיר לי ואז אני אוכל לנהוג ? ואיך זה להסתובב שם לבד? זה החשש הגדול שלי מכיוון שזה די מבאס שאין לך עם מי לחלוק את החוויות. ניב
  3. בדיוק! ג'יי לנו! אני מת עליו. תודה על הרעיון. אני יודע שהאולפנים שלו נמצאים בבורקבאנק, מישהו יודע איפה זה בLA? ניב
  4. תודה רבה! עזרת לי מאוד. הבעיה היא שאני יהיה כל היום לבד עם עצמי, שזה הקטע המבאס. ללכת למעדוני לילה לבד זה עוד יותר מבאס. אפשר לפרט יותר על התערוכת רכב? תודה. ניב
  5. אני גם יהיה בלאס וגאס זה ברור. ובקשר לסאן דייגו אני אקפוץ. ומזאת אומרת כמה דזמן ודרך מי? זמן - באתי באותו היום , אישרו אותה חיכיתי שבוע והבאתי אותה. ודרך מי - דרך השגרירות... אשמח לקבל עוד המלצות ניב
  6. שלום לכולם יום רביעי אני טס ללוס אנג'לס למשפחה לתקופה של חודשיים. אני יודע שבLA נמצאים כל המקומות כמו הוליווד, בוורלי הילס וכ'ו וכ'ו. אבל אני מחפש עוד מקומות בסגנון מכיוון שבחודשיים האלו אני יספיק לחרוש את כל המקומות האלה כמה וכמה פעמים. אני יודע שיש תערוכת רכב בלוס אנג'לס, אפשר לקבל פרטים עליה כי אני מעוניין להגיע. אשמח לקבל המלצות למקומות מעניינים (ואין לי בעיה של גישה יהיה לי אוטו) תודה רבה מראש על העזרה. ניב
  7. 150 כ"ס ניב
  8. Niv A

    אני מאשים!!!

    תגיד לי, אתה רציני? אתה מקפיץ שרשור מלפני 5 שנים רק בישביל לדעת אם הוא קיבל את הדו"ח או לא? אתה יודע כמה דברים קורים ב5 שנים?! ניב
  9. מדהימה!! אהבתי את הכתבה ניב
  10. הייתי ממליץ לך על מוסך אור-מור ברחובות, מוטסך מורשה סיטרואן. שירות אדיב ומקצועי. ניב
  11. לא, חסמתי נתיב אחד מבין השניים. היה שם עוד נתיב פנוי, שלפני התאונה עברו שם מספר מכוניות בזמן שעצרתי. ואיך בדיוק אני יוציא כסף מהביטוח? כולם אומרים לי שהייתי צריך להתלונן על כאבים והכל, אבל אני לא בן אדם כזה. ניב
  12. שוב, אני יודע שגם אני לא הייתי הכי בסדר, אבל רוב האשמה נופלת עליה, זהו. גם נהג מונית היה יודע שגם עם הייתי אשם במקצת, הוא האשם העקרי, כי מי שדופק מאחורה בדרך כלל הוא האשם. ולשאלתי - כן, אפילו חבר בפורום פתח שרשור שהוא נתקע ברכב של מורה נהיגה, והתלמיד שנהג לא חש בטוב, בא שוטר ולקח לו את הרישיון. האם אני טועה? ניב
  13. אין לכם טעם להתווכח אם אני אשם או לא אשם, היא בעצמה הודתה והיום בבוקר הסוכן ביטוח שלה דיבר עם אבא שלי ואמר במילים האלה "אל תדאג, היא אשמה, אתה לא שקל על הנזק". עכשיו לשאלה אחרת בנושא- עם הייה קורה לי סתם דוגמא, פגיעה כמו מכות יבשות או משהו כזה, והייתי מצהיר על זה וקורה לאמבולנס, אז היו לוקחים לי את הרישיון? כי הבנתי שאם יש נפגע, לא משנה עם הוא צודק או לא צודק בתאונה, לוקחים לו את הרישיון לחודש - האם זה נכון? תודה ניב
  14. אני יודע שגם אני לא בסדר , הכוונה שלי הייתה שם להשאר פחות מדקה, ואכן לא היה שם אפשרות חנייה אז עמדתי שם. בכל מקרה, האשמות לא באו אלי והיא לא אמרה מילה אחת שמפילה את האשמה עלי. ניב
  15. זה לא משנה. ועם הולך רגל היה עובד את הכביש לא במעבר חציה, ורכב לא היה שם לב ולא ראה אותו ופגע בו, אז ההולך רגל אשם? בכל מקרה, כולם וכל העדים שהיו בתאונה, אמרו שהיא אשמה, מוזר שאתה היחיד שאומר שאני אשם. גם היא לא אמרה שאני אשם או משהו כזה, אפשר להגיד שהיא הודתה כי היא לא באה אלי בטענות. ניב
  16. שלום לכולם סמוך לשעה חצות ורבע עצרתי את הרכב בכביש חד סטרי בעל שני נתיבים, ונתיב אחד המשמש לחנייה (נתיב החנייה הינו הימיני ביותר, וה2 משמאליו הם לנסיעה) עצרתי בנתיב שליד נתיב החנייה בישביל שחבר שלי יעלה ויביא משהו מהבית וירד, עניין שהיה אמור לקחת לא יותר מדקה. עמדתי שם, כיביתי מנוע, ולא הדלקתי 4 ווינקרים. בעוד חבר שלי שישב לידי יצא מהרכב לביתו, ישב מאחורה עוד חבר, בצד הימני של הספסל האחורי. לאחר כדקה, אני מדבר עם חבר שלי היושב מאחור, ולשניה אני מסתכל במראה השמאלית ופתאום אני קולט רכב מגיע אלי במהירות של 50-60 קמ"ש ונכנס בי מאחורה. אני בשוק, יצאתי מהאוטו וראיתי את הנזק - האוטו שלה (סוזוקי בלנו) , כל החלק הקדמי כולל הפנים, בית גלגל, חצי מכסה מנוע, ועוד כמה דברים נמעכו, וכל הפח הגיע לגלגל כך שלא יכלתי לגרור את האוטו כדי לא להפריע לתנועה. לרכב שלי - סיטרואן C5 לא קרה משהו מיוחד, רק הטמבון נפל והפנס השמאלי נסדק, והפס קישוט השמאלי-אחורי נפל ובדלת האחורית-שמאלית כמה שריטות. אה, וגם פאנצ'ר בגלגל האחורי השמאלי. לא קרה לי שום פגיעה רצינית, קצת כואבת לי הבטן, ולאישה שנהגה בסוזוקי גם לא קרה כלום. לאחר 5 דקות אבא שלי הגיע, החלפנו פרטים והיא חיכתה לגרר, ולאחר חצי שעה של המתנה הגעתי הבייתה. בדיוק לאחר רבע שעה לאחר התאונה, הגיעו 2 ניידות ובדקו שהכל בסדר, לאחר כ10 דקות הם הלכו. אני הצהרתי שאני בסדר גמור ואין לי פגיעות ואותו הדבר גם היא. בכל מקרה, מזל שלא קרה לנו שום דבר רציני. והשאלה המתבקשת היא - מי אשם? אני או היא? לשיפוטכם. תודה ניב
  17. זה שהייתה לך סדרה 3 ישנה לא הופכת אותך לעבריין בכל מקרה, אני מאחל לו בהצלחה. הבן אדם היה טייס ורמטכל, מה זה כבר לנהל בישבילו סוכנות BMW ניב
  18. בטוחה יותר? אין לי מושג כמה כוכבי ריסוק יש לטיגרה, אבל לרנו מגאן קופה יש 4 כוכבים. ניב
  19. Niv A

    רשיונות רכב - סקר קטן .

    אני לא מבין את האנשים האלה שלוקחים איתם את הרישיונות רכב ואת הטפסי ביטוח איתם בכיס. זה הדבר הכי דבילי שראיתי . 2 חברים שלי עושים את זה, ועד היום לא הבנתי למה. ניב
  20. אוקי, אז להחליף את הרישיון פלסטיק אי אפשר, למרות שעדין לא הבנתי למה. דבר שני - אני אלך כבר השבוע לממסי להוציא רישיון בין לאומי, אבל מישה ו אמר שאפשר להוציא גם בדואר, זה אפשרי? תודה ניב
  21. דני תודה על האזהרה אבל אני נוסע על הרכבים של המשפחה (ריינג' רובר חדש, הריינג' הצורה הישנה, אינפיניטי FX וכ'ו ) ודני, אני רוצה להוציא כבר על הדרך את הרישיון פלסטיק החדש, יש למישהו מושג אם אני אוכל להוציא אותו תוך שבוע-שבועיים? ואיך הולך כל התהליך של ההוצאת רישיון בינלאומי כנייר? אני צריך ללכת לממסי ולשלם כמה שקלים או שכמו שאחד אמר פה שצריך ללכת לדואר? ניב
  22. אתם בטוחים שהרישיון שלי יכובד שם? אבל באירופה אין סיכוי שאני יכול לנסוע עם הרישיון שלי כי הוא לא מתאים לתקינה האירופאית, נכון? ניב
  23. שלום לכולם. עוד שבועיים אני טס לארצות הברית לתקופה. במהלך התקופה הזאת יהיה לרשותי רכב. ברשותי גם רישיון נהיגה ישראלי, שיש לו תוקף לעוד שנה וחצי. אני מודע לכך שמשרד התחבורה הנפיק רישיונות נהיגה חדשים, המתאימים לתקינה אירופאית. בבעלותי הרישיון הישן, שקיבלתי אותו לפני תהליך הנפקת הרישיונות החדשים. האם אני יוכל לנהוג עם הרשיון שיש ברשותי כרגע בארצות הברית ללא כל בעיה? או שאני צריך להחליף את הרישיון פסטיק לרישיון החדש? או שבכלל אני צריך ללכת לממסי ולהוציא רישיון בין לאומי? אשמח לקבל תשובה ברורה. תודה ניב
  24. הבנתי, ומה עם לוס אנג'לס? תוכל להרחיב עליה? אני יהיה שם בתקופת התערוכה, ואשמח מאוד לבקר שם. אך לצערי המידע שלי על התערוכה, תאריכים, מקום וכ'ו לא גדול. ניב
  25. הקפצה! כל הפריטים חייבים להמכר בימים הקרובים. ניב
×
×
  • תוכן חדש...