Jump to content

chrono

  • הודעות

    1,532
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי chrono

  1. הי, אני צריך לעשות טיפול גדול לקליאו 2020 שלי (גדול = החלפת מצתים ונוזל בלמים בנוסף לדברים הרגילים). רציתי לוודא מס' דברים לפני שאני מזמין את החלפים הנדרשים: 1. מק"ט המצתים שמצאתי הוא 22401-9185R. האם זה המק"ט הנכון? והאם מצתי BOSCH 96347 תואמים? 2. אני מעוניין לרכוש נוזל קירור לקראת הטיפול הבא (עוד שנה), וגם להשלים את המעט שחסר. אני לא מצליח להבין האם נוזל הקירור הנוכחי ברכב הוא בצבע ורוד, אדום, או כתום, אבל גרוע מכך - אני לא מוצא שום מקום שאומר מה התקן הנדרש לנוזל הקירור שאשים. ראיתי אזכורים של Type D של רנו, ותקנים גנריים יותר כמו G12 ו-G12+. ב-AutoDoc מציעים לי מגוון של נוזלי קירור בתקני G11, G12 ו-G13 (כשלהבנתי G11 ו-G12 לא ניתנים לערבוב). אני לגמרי מבולבל. תודה מראש לעונים.
  2. לי פעם היה חלום מאוד דומה (ואפילו יותר מדויק) - לקנות יונדאי אקסנט '97 3 דלתות ספציפית (כן כן, אני זוכר את מס' הרישוי אפילו). בדומה לפות"ש, מדובר ברכב הראשון של המשפחה, ואחרי שגדלתי והתחלתי להרוויח מספיק כדי לקנות רכב בן 20 בלי לשבור את הבנק, חשבתי שאקנה אותו בשביל החוויה. אך לצערי, אחרי בדיקה ברישומי משרד התחבורה, מספר הרישוי שלו ירד מהכביש, כך שהחלום לא התממש.
  3. בחיי שאני לא מבין את התלונות של אנשים על ידני בפקקים. שנים שאני עומד בפקקים עם רכבים ידניים (ויצא לי לנהוג בפקקים גם על אוטומט, אז זה לא שלא ניסיתי), והדבר האחרון שמפריע לי זה המצמד-ראשון-שני.
  4. כשאתם מדברים על המחירון, אתם מורידים ממנו 12% כחלק מעסקת טרייד אין? כי לאחרונה גיליתי שזה חלק מהשקלול של לוי יצחק (אשכרה יש סעיף שאומר שיש להוריד מהמחיר המשוקלל 12% אם מוכרים את הרכב לטרייד אין).
  5. זה נשמע כאילו הוא מתחמק מהאחריות, ומנסה למכור את החוק להגנת הצרכן (שקובע שאתה אמור לקבל מוצר תקין, ללא קשר לאחריות) בתור אחריות. מרתיח.
  6. למכירה - קיה פיקנטו ספורט ידני (1250 סמ"ק), צבע שחור. יד 1, נהג יחיד, 5200 ק"מ, באחריות לעוד 6 וחצי שנים! עלייה לכביש - יוני 2014, טסט עד יוני 2016 (או 2017, אם השינוי של שר התחבורה יעבור). תוספות: כל התוספות המקוריות מהחברה - חלון בגג, ספויילר, חישוקי מגנזיום, פנסי LED (קדימה/אחורה) + ערפל, כפתורי שליטה מההגה, Bluetooth. מצב מכני/חיצוני/פנימי: כחדש. אחרי טיפול ראשון (אחרי חצי שנה, כמו שכתוב בספר נהג). פרטים בטלפון - 054-7932-713.
×
×
  • תוכן חדש...