Jump to content

nissan1211

  • הודעות

    488
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

466 צפו בפרופיל

הנקודות של nissan1211

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

133

מוניטין

2

תכנים שנפתרו

  1. הקשקאי מצוינת בדיזל ולדעתי יותר טובה מה3008 מבחינת אמינות מנוע דיזל מוכר בפיתוח משותף לרנו , והגיר למרות שהוא רובוטי דו מצמדי הוא אמין יחסית עדיף לשאוף לרמות גימור מאובזרות
  2. רכב מוצלח, חזק ומהנה החסרונות הם מחיר קצת גבוה והעובדה שכמו רכבים גרמניים אחרים , המתלים מכוילים לצד הקשיח של הסקאלה, יחסית דומה למאזדה ככה שאם אתה מסתדר מהבחינה הזו אז היא יכולה להתאים.
  3. מאזדה 2 או מאזדה 3 יכולות להתאים, אולי הונדה סיוויק. תחזוקה זולה ומספיק גודל
  4. קח בחשבון שהסוויפט עלולה להרגיש לך חלשה קצת לעונת האיביזה כי היא עם מנוע אטמוספרי 3 צילינדר ואתה מגיע ממנועי טורבו הדגם היחיד שעולה לי בקטגוריה הוא קליאו ידנית טורבן אבל שווקה עד 2022 ולכן רק ביד 2 תמצא כזו
  5. נסיעה ארוכה שתחמם את המנוע לטמפרטורה שבה הפיח יישרף (אגב סביב 320 מעלות בתא הבערה) היא חייבת לקרות בכביש מהיר לא אמרתי שום דבר על המהירות בנוסף אתה שוכח את הפקטור שזה מאזדה 3 עם 4 הילוכים משמע מ100 וצפונה הסלד כבר נמשך על הילוך רביעי לאיזור ה3 אלף ומעלה , וכאמור נסיעה כזו לכמה שעות ברצף בהחלט כן מנקה את המנוע , גם אם לא לגמרי מן הסתם . וכמובן את הממיר שגם הוא משפיע על הביצועים ויכול לפתור את הבעיה שהוא מחפש
  6. תחליף פילטר ו פלאגים למותג איכותי או מקורי שמן אם לא הוחלף , ניקיון מצערת כמו שאמרו וקח את הרכב לנסיעה ארוכה בכביש מהיר , מה שמכונה ״Italian tune up" ובו בעצם המנוע עובד בטמפרטורות גבוהות ושורף את הפיח שמפריע לפעולה , לצד זה שהנוזלים מתחממים וזורמים מהר מה שעוזר לתאוצה בסופו של דבר
  7. מודל 3 - יותר מינימליזם בתא הנוסעים וחווית משתמש מקיפה שכוללת מולטימדיה נוחה עם עדכונים קבועים , רשת סופר צארגרים . היעדר טיפולים ויבואן ושירות טוב הסיל רכב מצוין , אולי הטוב ביותר של byd , אבל הוא פחות רכב ״טכנולוגי״ ויותר רכב שיש לו הנדסת אנוש קלאסית בכל מקרה אני בספק אם יש איפה לטעות כאן כי שתי הרכבים טובים
  8. פורד פומה יותר מהנה לנהיגה , ויותר איכותית בסך הכל , גם יותר קטנה אמינות לא הייתה הכי טובה בשנים הראשונות , כחדשה אולי השתפרה , שוק לא חזק הfx יותר חזקה, יותר שנים אחריות ועם יותר גודל ואבזור , אבל יש תלונות על מולטימדיה , הנדסת אנוש ומערכות בטיחות אגרסיביות .
  9. רכבים דומים מחברות שמשתפות ייצור בספק אם יתאים כי הקונה ההיברידית מניסיון מכוילת לצד הקשיח אז לא בטוח שזה יהיה שדרוג , וגם המושבים הם סבירים ברמה של המאזדה ולא נוחים מאוד כפי שאתה אולי מחפש
  10. התשובה פשוטה , לרוב המוסכים הכלליים הטובים יש ידע לטפל ברכבים אסייתים בגלל הפשטות והעובדה שאפשר לאתר ולפתור תקלות בקלות ויחסית בנגישות בלי לגרום נזקים לעומת זאת ברכבים אירופאים צריך יותר ידע לתקן ולאתר דברים בגלל הנדסה קצת יותר מסובכת , חלקים נדירים יותר והעובדה שהפ רגישים יותר לחלפים ושמנים פשוטים תתקל לדוגמה את וולוו , בדגמים החדשים כדי לעשות אבחון תקלות מקצועי אתה צריך תוכנה מיוחדת של מוסכים מורשים שעולה כסף וכבל מיוחד שמתחבר למחשב רכב והחלקים לא הכי זמינים כנל ב.מ.וו ומרצדס , אתה לא רוצה שמוסך אבי את אבי ששם שמן 5w30 של חברה עלומת שם תיכנס לך לבמוו ואחר כך יהיו נזקים וגם המוסך לא רוצה לקחת אחריות על העבודה שלו ברכבים שדורשים ידע למוסכים של אסיאתיות ישנות פחות אכפת כי זה גם עושה פחות נזק ומגיעים אליהם להחלפות פילטרים ובלמים
  11. אך ורק מנועי 2.0 ו1.6 אטמוספריים או 2019 ומעלה בקשקאי הגיר בקשקאי יחסית סביר עם תחזוקה טובה בגוק הוא בעייתי
  12. מנועים אמינים מאוד, גירים לא הכי אמינים, גם במנוע 2.0 כדאי לוודא שתוחזק כמו שצריך והחליפו לו נוזל בזמן.
  13. זו הערכה די גסה , כדאי לבדוק בקבוצת פייסבוק של בעלי גילי מה הטווח שלהם במהירויות האלה קח בחשבון רגנרציה ונסיעות שלא תצליח בהם לנסוע על 130 ברצף ועוד דיוקים של הנוסחות חישוב הזו , לדעתי זה יכול להביא את הטווח הסופי אחרי כל ההורדות שלך יותר לכיוון ה280-290 אבל כן זה האיזור , אם זה מרגיש בעייתי אז המרוול לא רלוונטית יותר מדי ואולי שווה להסתכל לכיוון טסלות או פולקסווגן id4 משומשות עם טווח גדול יותר
  14. שמן הוא זול, מנועים זה לא זול תחליף שמן עד 15k בכל החלפה , במיוחד שהמנוע טורבו עובד בטמפרטורות גבוהות ומגדש הטורבו זקוק לשימון איכותי וקבוע כדי להאריך חיים, במיוחד כשהשמן מאבד מהתכונות וסופח פיח וחום שמפחית מרמת השימון של הטורבינה בטורבו . ההמלצות נועדו כדי למכור יותר ולחסוך ללקוחות כסף , בשביל המנוע זה יותר מדי זמן על אותו שמן סינטטי או לא. אפ אתה רוצה לחסוך אפשר להחליף רק שמן ופילטרים בעצמך בזול או לקנות את החלקים וללכת למוסך וככה גם לצמצם עלויות.
×
×
  • תוכן חדש...