avihai007
-
הודעות
184 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי avihai007
-
א. תודה על התגובות לגבי ה-Maxxis דווקא מחיפוש בפורום קראת ישהם צמיגים איכותיים ומומלצים. אז מה אתם אומרים, ובכל קרה אני אברר לגבי האופציות האחרות. תודה רבה!!!
-
שלום, אני הגיע הזמן להחליף צמיגים, את כל הרביעיה. הציעו לי צמיגים של מקסיס מתאריך יצור שבוע 37 של 07. שזה בערך שלושה חודשים, במחיר של 700 ש"ח כולל התקנה לכל ה-4 מה דעתכם? איך החברה הזאת? ראיתי ב-tires4u רביעיה של DUNLOP ב-988 או 4 של SAVA ב-892 תודה רבה!!!
-
מזגן לא מקרר מספיק טוב בנסיעה עירונית במהירות נמוכה בפונטו.
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מתנצל על ההקפצה של נושא ישן, אבל אני חושב שאולי אנשים יוכלו ללמוד מהסיפור. התחלת הבעיה שלי כתובה בהודעות הראשונות. ובסיכומו של דבר, אותו חשמלאי שמילא לי את הגז 'בדק' וטען שהבעיה היא שהמדחס נחלש ולכן במהירות נמוכה ובעמידה הוא לא מקרר טוב, כבר כמעט שהסכמתי להחלפת המדחס, ואז בגלל המחיר הגבוהה של החלפת מדחס החלטתי לחכות קצת, בינתיים יצא לי להגיע למזגניסט אחר, והחלטתי שבכל מיקרה עדיף לקבל עוד חוות דעת\הצעת מחיר לתיקון מעוד מישהו. הוא בדק את המזגן, ומצא שיש חור ממש ממש קטן במאדה המזגן ומה שקורה זה שכשיש לחץ גבוהה של גז יש דליפה איטית מאוד, וכאשר לחץ הגז יורד אז כבר לא יוצר ולכן רוב הגז לא בורח אלא רק קצת בהתחלה כשהלחץ יחסית גבוהה. בסיכומו של דבר הוא תיקן לי את החור ומילא גז, ומאז המזגן חזר לקרר בצורה מעולה גם בעמידה. אז חשבתי שאנשים יוכלו ללמוד לקח מהסיפור שלי, ולא לרוץ להחליף סתם דברים יקרים לפני שבטוחים שזאת הבעיה. אני יצאתי מזה בנס ולא הוצאתי כסף על כלום. תודה רבה לכולם!!! וערב טוב.... -
שלום, דוד שלי מחפש לקנות רכב בעל 7 מקומות אוטומטי לא עקרוני אם זה בנזין או דיזל, כי הם נוסעים רק כ-15K בשנה. בהתחלה הצעתי להם ג'מפי, אבל זה נפסל בגלל התיבה הידנית. אבל בכול שהצריכת דלק תהיה סבירה. איזה אפשרויות יש לדעתכם במחירים האלה. תודה רבה!!!
-
האם כדאי לעבור לרכב דיזל? נוסע 30K בשנה וכרגע יש לי פונטו
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
האמת שהדבר היחיד שמפריע לי באוטו זה הציון שלו ב-יורונקאפ חוץ מזה אני ממש מרוצה , ואני בכלל לא רוצה להחליף אותו. אבל אני נוסע דיי הרבה, והצריכת דלק של רכב דיזל קטן מן הסתם תהיה נמוכה משמעותית, מיהו יכול אולי להגיד כמה ק"מ לליטר נוסעת בערך סקסו דיזל או רכב בסגנון? וכמה באמת ההפרש בטסט? כרגע אני משלם 700 ש"ח טסט. כמה זה יהיה בדיזל? והאם יהיה הבדל המחיר ביטוח החובה? תודה רבה!!! -
שלום, ברשותי פיאט פונטו שנת 95 דגם S75 שעברה 130K הרכב ברשותי שנה, ואני מתלבט האם כדאי לעבור לרכב דיזל, אני נסעתי השנה 32K וכנראה שאני אמשיך ליסוע בקצב הזה. האמת שאני ממש ממש מרוצה מהאוטו, ולא כל כך בא לי להחליף אותו. אבל השאלה היא מה דעתכם מבחינה כלכלית מה משתלם יותר? השאלה היא גם האם אפשר למצוא רכב דיזל שמחיר של עד 20K? תודה רבה!!!
-
[פיאט פונטו 98 ,1300] טיפול 10 אלף
avihai007 פרסם הודעה בנושא של PorSche-911 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה ההבדל בין טיפול קטן לגדול? מסנן דלק? -
[פיאט פונטו 98 ,1300] טיפול 10 אלף
avihai007 פרסם הודעה בנושא של PorSche-911 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה בטוח לגבי זה? ברשותי פונטו שנת 95 ואני עושה טיפול כל 10K. דבר שני לגבי הרגישות לפלאגים, הבנתי שהרגישות הגדולה היא בפונטו דור שני ולא בדור הראשון, או שאני טועה? -
שלום ברשותי פונטו שנת 95 דגם S75, האוטו הגיעה ל-130K ואני רוצה לעשות לו טיפול שכולל החלפת טיימינג.(מי שמכר לי את האוטו טען+הראה חשבונית של טיימינג ב-90K אבל בחשבונית לא כתוב קילומטראז' וגם אני לא יודע מה טיב העבודה אז אני מעדיף כבר להחליף(. השאלה היא איזה חלקים כדאי לקנות מקוריים? ועוד שאלה במידה ויהיה צורך בהחלפת משאבת מים, זה נשמע הגיוני להוציא את המים לכלי ואז להחזיר? יש כמובן מי פראפלו ששמתי לפני כחצי שנה וסתם חבל לי לקנות שוב. המוסכניק שיעשה את העבודה מוכן שאני יביא לו חלקים והוא ישים ומה שלא הוא ישים תחליפיים. תודה רבה!!!
-
מחפש המלצה על רכב עד 30,000 ש"ח עם airbag + ABS
avihai007 פרסם הודעה בנושא של odm בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לפי NCAP הכריזמה נבחנה רק בדגם החדש יותר מ-01 והוא קיבל רק 3 כוכבים. ולנסר של אותם שנים 98-99 קיבלה רק כוכב וחצי. וכנראה שהציון יותר קרוב לשם. לעומתם הפונטו קיבלה 4 כוכבים. -
סיטרואן ג'מפי שפתאום באמצע נסיעה לא סוחב לכמה דקות. וחוזר להיות רגיל.
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה קורה באמצע נסיעה והאוטו לא רועד ולא שום דבר. מי שלא נוהג אפילו לא מרגיש, רק יש בעיה בסחיבה. ואני אבקש ממנה שכאשר זה יקרה שוב שתעצור בצד ובדוק האם זה יציב. תודה רבה!!! -
סיטרואן ג'מפי שפתאום באמצע נסיעה לא סוחב לכמה דקות. וחוזר להיות רגיל.
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש מחשב שונה לטורבו? או שיש חיבור של מחשב הרכב לטורבו? ויש עוד דברים שכדאי לבדוק? אגב לפני 3 חודשים החליפו איזשהו צינור אוויר בטורבו, לאחר שהוא לא עבד. תודה רבה!!! -
סיטרואן ג'מפי שפתאום באמצע נסיעה לא סוחב לכמה דקות. וחוזר להיות רגיל.
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אכן ברכב המדובר יש מנוע טורבו דיזל HDI . -
שלום, רציתי לשאול יש לדודתי סיטרואן ג'מפי שנת 04, והבעיה היא שברוב הזמן האוטו נוסע רגיל, ופתאום באמצע נסיעה הוא לא סוחב לכמה דקות כאילו הטורהו לא עובד. ואז הוא חוזר לעבוד רגיל. יש לציין שהייתי במוזך ולא מצאו שום בעיה ברכב. מה ניתן לעשות? תודה רבה!!! )כתבתי בטעות בפורום לא נכון, אם אפשר להעביר. מתנצל מראש.(
-
שלום, אנחנו מחפשים רכב בעל 7 מקומות, לא בעיה אם יהיו יותר מעדיפים דיזל כדי שצריכת הדלק לא תהיה זוועתית כמו בבנזין. מה שחשוב זה שיהיה אמין עד כמה שניתן, וזול לתחזוקה. כמובן שידני בא בחשבון)אפילו מועדף(. מה דעתכם? תודה רבה!!!
-
ירידת ערך של ניסאן נוט+בקשה לחוות דעת כללית עליה
avihai007 פרסם הודעה בנושא של xtract1 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מה היתרון הגדול ברכב חדש? מה כבר יכול לעבור על רכב שנסע 17K ומן הסתם עוד אפילו לא עבר טיפול ראשון. בכל זאת 15 אלך ש"ח זה סכום מכובד מאוד. -
מתלבט בין סיטרואן C5 ליונדאי סונטה...[עזרה]
avihai007 פרסם הודעה בנושא של ofergpr בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מדד האמינות אצל אנשים לפעמים גם מוטה. הכוונה היא שמישהוא שקונה סיטרואן ולדוגמא צריך להחליף אפילו מצבר או חלקים כאלה שבכל אוטו היו הולכים אומר לעצמו, הנה הרכב הזה לא אמין דפוק ומתקלקל הרבה ולעומת זאת בעל קורולה שיקרה לו אפילו תיקון אומר לעצמו אין מה לעשות אפילו באוטו כזה צריך קצת לטפל. ובגלל זה לפעמים אני מעדיף לא לשכנע חברים לקנות רכבים כאלה אלא שיקנו מה שהם מרגישים. -
אלי כדאי לך לשקול את האופציה של קטנוע 125 סמ"ק? תוכל לקנות גם בפחות כסף, יותר זריז עם כמות הפקקים שיש בכביש הזה, אין בעיות חניה, חסכוני הרבה יותר. ורק יש את החיסרון של הבטיחות.
-
התככוונתי לכתוב בנסיעה לא מאוד רגועה.
-
היה להורים שלי מולטיפלה דיזל 2002 ובנסיעה בין עירונית רגועה מאוד עם שלושה מבוגרים ברכב וכמובן תיקים גדולים של נופש לשבוע הצלחתי לעשות צריכת דלק של 1-20 בדרך לאילת.-לפי מחשב דרך שבדיקתו אומתה כמה פעמים ע"י התידלוקים. וצריכת הדלק הממוצעת שלנו הייתה באיזור ה-1-14 כאשר איפסנו מתדלוק לתדלוק. ונסענו בערך חצי נסיעה עירונית וחצי בין עירונית. כך שנראה לי שבמכוניות בגודל הזה יש יתרון רציני לדיזל. ודבר נוסף אין שום בעיה לשבת 3 מבוגרים מקדימה בנוחות. בהצלחה.
-
ברוך ה' אתמול עברתי טסט. יש לי פונטו 95 דגם S75 ןעברתי טסט בזיהום אויר היה בסדר גמור 0.05% CO ב-2320 סל"ד ו-1.15 בזונדה למבדה. חום מנוע היה 88 - אחרי שנסעתי בסלדים גבוהים כל הדרך ובתור לחצתי על הגז כל הזמן. (אחרי שהחלפתי דוד אחורי וסעפת קדמית שהיו רקובים לגמרי וכבר לא היה אפשר אפילו לרתך. סה"כ עלה 450 ש"ח.) עכשיו יש לי שאלה עשיתי בדיקה במוסך לפני והיה לי בזונדה ערל גבוהה ואז הוא ראה שאחד מחוטי החשמל של הקטליזטור לא מחוברים. הוא חיבר אוטו ואז הערך ירד. השאלה היא מה זה קטליזטור? והאם זה יכל היה לעשות נזק שהוא מנותק? תודה רבה!!!
-
שיפור מערכת בפונטו בסכום של 500 ש"ח
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כמה עלה לך לעשות בניה? ואיפה ניתן לעשות את זה? ונראה לי שאני באמת יקנה יד שניה. תודה רבה!!! -
שיפור מערכת בפונטו בסכום של 500 ש"ח
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
למה צריך דווקה רמקולים לא חזקים? כי אין מגבר? וכמה וואט זה לא חזק? ומה שחשוב זה הנצילות של הרמקול לא? תודה רבה על העזרה!!! -
שיפור מערכת בפונטו בסכום של 500 ש"ח
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא מאמין שאני יוכל בזמן הקרוב להשקיע סכום כל כך גדול, ולכן אני מעדיף להתחיל בסכום הזה ומידי פעם להוסיף עוד משהו עם הזמן. כי בפעם אחת להוציא 2000 ש"ח יהיה גדול עלי. במה לדעתכם כדאי להתחיל. יש לי מערכת של פיוניר ניסיתי למצוא את הדגם באינטרנט אבל לא מצאתי. זה דגם פשוט ודיי ישן בלי MP3. והרמקולים שיש לי מאחורה הם 5.25 של פיוניר נראה לי ממש ממש פשוטים. מה דעתם ממה כדאי להתחיל? ממש ממש תודה רבה על כל העזרה!!!
