שלום לכולם
היום קרה לי מקרה מוזר. המצלמה [מצלמה] צילמה אותי ועוד אחד, רק שאני נסעתי בנתיב השמאלי והוא בימני.
נסעתי על השמאלי, כי אחר כך יש רמזור לפנות שמאלה לגהה. יש 3 נתינים [נתיבים]. אני הייתי על 80 ק"מש [כאשר המהירות המותרת היא]מותר על 70 והוא היה לפחות על 100+.
שניינו עברנו באותו הזמן את החריצים ברצפה.
איך אפשר להוכיח שהוא נסע מעל המהירות המותרת?
מה קורה במצב שיש שתי רכבים באותה תמונה?
דרך אגב, זה היה רכב משטרה סאבנה לבנה.
הצומת נמצאת אחרי בית דגן לכיוון גהה, כשישר זה אזור.
בתודה טל.