Jump to content

donker

  • הודעות

    91
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי donker

  1. donker

    רכב מהנה עד 90k

    קליאו חדשה 0.9 , אבזור קולקשן נכנס בדיוק בתקציב
  2. עברתי מהונדה אקורד 2006 לרנו קליאו 0.9, הקליאו רכב יפהפה לדעתי, קליל וחסכוני יחסית בדלק. פעם היו סטיגמות שרכבים צרפתיים עושים בעיות. יש לי את הרכב שנה ואחרי 15 אלף קילומטר אני מבסוט.
  3. היא פגעה בחיבור בין דלת הנהג לדלת שמאחורה. היא נהגה במהירות גבוהה כי המכה היא מכה חזקה+ לא בלמה כלל(גם אין סימני בלימה על הכביש). ניתנה זכות קדימה. השאלה היא איך ניתן להוכיח דבר כזה?
  4. שלום, חבר שלי היה מעורב בתאונת דרכים היום. הוא נכנס לכיכר כאשר הייתה ריקה ולפתע מישהי במהירות גבוהה נכנסה לכיכר ופגעה בו בדלת של הנהג ובדלת של הנהג שמאחוריו(הלכו הדלתות לגמרי), חלון הנהג גם כן התנפץ וגם הכנף למטה קיבל מכה חזקה. לנהגת שנכנסה בו לא קרה משהו רציני אבל הגיעה משטרה ובוחן, והיא ביקשה להתפנות באמבולנס למיון. יש לו ביטוח ומקיף ולנהגת שנכנסה בו ספק אם יש צד ג'. מה ניתן לעשות במצב זה? תודה!
  5. צדקתם. הם שכחו לעדכן במחשב הרכב את העניין. תודה רבה!
  6. עלה לכביש בסוף אוקטובר
  7. לא הייתה התראה מוקדמת על כלום. יש קשר לזה שרחצתי את הרכב? לא זכור לי שזה הופיע לפני
  8. תודה על התשובה המהירה. אך טיפול בקליאו החדשה זה אחרי 30 אלף ק"מ או שנה מרכישת הרכב.
  9. שלום, נדלקה לי נורה של מפתח שוודי ובמחשב דרך מופיע לי service required. מה לעשות? אציין שהרכב עבר 10,017 קילומטר, והוא בן פחות משנה. תודה רבה על העזרה.
  10. עשיתי נסיעת מבחן על הקליאו 0.9, נתנו לי את הרכב לבד לשעה וחצי, בלי נציג או משהו בסגנון.
  11. איך אפשר לנסוע עם הגיר הזה? עשיתי עליה נסיעת מבחן וזה פשוט רכב שאין אופציה להינות ממנו בשום צורה.
  12. הפיאסטה מכוערת!
  13. wellcome to the club, כמה שילמת עליה? בנוגע לSTART AND STOP, כשאתה עומד ברמזור תעביר לניוטרל, תשחרר קלאץ ואז הרכב יכבה עד ששוב תלחץ קלאץ.
  14. ב120 קמ"ש מרגישים והרעש זה מהמראות של הרכב, תקפל אותן ותראה שאין רעש
  15. אף אחד כאן לא חנה על מדרכה. מה הבעיה בלתת דוח אחד ולאחר מכן לגרור את הרכב? ואם הרכב היה נשאר שם שבועיים, הוא היה מקבל דוח של 100 אש"ח?
  16. במקרה הסטודנט המדובר הוא חבר טוב שלי. הוא חנה במגרש חנייה כאשר מס' רכבים פתחו טור חדש במרכז החנייה שלא מפריע לשאר הרכבים והוא נעמד אחריהם. הוא חשב שלא תהיה בעיה עם החנייה ולכן בא לקחת את הרכב רק לאחר יומיים(כדי לא להחנות בכחול לבן בב"ש צריך ללכת קילומטר כדי להחנות באחד ה"חניונים" הללו. עיריית ב"ש חבורה של ליצנים, נתנו לי דוח ב8:04 כאשר חלוקת הדוחות מתבצעת בין 08:00-19:00
  17. רק טורבו! זה רכב אחר לגמרי
  18. יוצא לי לבקר הרבה בפירנצה. טיסה לפירנצה עם קונקשן ברומא עם חברת ALITALIA יעלה לך מינימום 470 דולר לראש. אתה יכול לחפש טיסות עם EASYJET למילאנו ולהוזיל כל כרטיס בכ200 דולר. תבדוק גם את חברת התעופה MERIDIANA שטסה למילנו. ממילאנו ברכבת לפירנצה זה שעה וחצי נסיעה, אז ברכב זה מעט יותר. כמו כן אתה יכול לחפש טיסות לורונה שיחסית קרובה. אמליץ לך להזמין טיסות בנפרד ורכב בנפרד וכך להוזיל עלויות. בכל אופן מחיר הטיסה תלוי בתאריך, אם תרצה להזמין מעכשיו למרץ 2015, תוכל להזמין כרטיס טיסה בכ150 דולר לבנאדם.
  19. חוץ מרעשי הרוח, שדה ראיה קטן והרגשת הבורות הרכב מרגיש מצויין ומהנה מאוד
  20. סטארטר של הונדה אקורד 2.4 ליטר שנת 2005. הסטארטר עבר שיפוץ והוא מחודש, עובד כמו חדש. 500 ש"ח. 052-5583266(עדיף בהודעה ואחזור אליכם)
  21. עזבו את המצלמות.. איך הוא יעשן וינהג??
  22. ממוקמות בתוך העיר בצמתים על שדרות רבין. לא ידוע לי אם הן עובדות או לא, בטח יתנו להם שבוע שבועיים ניסיון לפני שיתחילו לחלק דוחות.
  23. גם האדומה והלבנה יפות ^^
×
×
  • תוכן חדש...