Jump to content

donker

  • הודעות

    91
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי donker

  1. מקרר מעוצב של קולטק לרכב או למשרד בצבע לבן, בנפח 17 ליטר. חדש באריזה, ללא שימוש, אפשרות חיבור לשקע חשמל או לרכב. 470 ש"ח.
  2. שחכתי לציין שעד שעברתי לקליאו נהגתי על אקורד 2.4 ליטר, כך שאולי לך לא יורגשו חלק מהבעיות שציינתי.
  3. יש לי את ה0.9 הידנית, ה1.2 תשתה קצת יותר. בין עירוני בנהיגה רגועה 22 ק"מ לליטר, בתוך העיר 14-15. במאמץ זה יותר כמו 15 מחוץ לעיר ו10 בתוך העיר.
  4. הקליאו נראית הרבה יותר טוב מהפיאסטה. יש לה בעיות כמו שדה ראייה לקוי, מרגישים מהמורות וכו', רעשים במהירות גבוהה מהמראות. חוץ מכל אלו אני ממש מבסוט על הרכב.
  5. נראית כמו שואב אבק... מה זה הגריל הזה? נראה כמו חלת דבש
  6. היאריס יקרה בהרבה מהתקציב. קח את הפיאסטה אם אין לך כסף להוסיף לרנו קליאו(הדגם הפשוט עם מנוע ה1.2 הוא דיי עצלן ולא מומלץ)
  7. אנשים יורדים על רנו.. מי ישמע, כשאתה שומע את השם פיאסטה יש לך קונוטציה יותר טובה?
  8. שלום, רכשתי רנו קליאו חדשה לפני כחודש. יש רעש מציק מפתח המזגן שליד הנהג, רעש כמו של מעיכת נייר או משהו כזה.. לא משהו קריטי אבל עדיין מציק. יש מה לקחת את הרכב למוסך? להתחיל לפרק חלקים ברכב בגלל זה? תודה על העזרה.
  9. אני עומד עכשיו על 2700 ק"מ ברנו 0.9 ידנית שלי. בנהיגה רגועה אני מוציא 22-23 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית.
  10. לא כולם אבל בטוח שלהגיד על רכב צרפתי שהוא לא "אוטו" לעומת קוריאני זה שטות גמורה. כאחד שלא מת על צרפתיות ידוע שמבחינת בנייה ותחושה של "אוטו" הן עדיפות בהרבה על קוריאניות.
  11. זה לא מבצע זה המחיר הרגיל. אני שילמתי על הקולקשן 0.9 עם כל התוספות 87,000 על הכביש דרך המבצע של "חבר".
  12. מה ירגיש "אוטו" ברכב קוריאני? זה סתם צעצוע בעיצוב יפה..
  13. הצריכת דלק משתפרת אחרי ה3K קילומטרים? אני ב2K.. מקווה לשיפור קל.
  14. בדיוק עברתי מאקורד 2.4 ליטר לקליאו חדשה 0.9, תאמין לי רק לראות את הצריכה דלק הזו עושה לי טוב על הלב. אין מה להשוות בין הפינוק של האקורד המפוארת לקליאו המפוארת אבל עדיין הקליאו משוכללת יחסית לאחרות בסגמנט. חוץ מזה הקליאו בכלל לא קטנה.. אני לא מרגיש כאילו אני נוסע ברכב פצפון( יצא לי גם להסיע 5 אנשים ברכב בנסיעות בינעירוניות ורק אז הרגיש קצת לחוץ)
  15. יש לי את הקליאו החדשה.. מבסוט עליה בינתיים, הבעיה היחידה היא שהשדה ראייה קטן בגלל המראה שתקועה באמצע השמשה.
  16. תקנה עכשיו לנד קרוזר ישנה, ואחרי זה תחליף ללנד קרוזר חדשה
  17. אתם סתם זורקים מחירים באוויר.. תעלו לפה הצעות מחיר במקום סתם לרשום מספרים. אלה לא המחירים. ב"חבר" הקולקשן עולה 85900 לפני אגרת רישוי וכל זה אז איך 85 על הכביש??
  18. donker

    רנו קליאו

    87,400 על הכביש, מנסיון.
  19. משחק אדיר! חבל שאין למחשב
  20. זכור לי על מישהו שעושה דברים כמו שציינת, הוא מבית שמש והנסיעה היא בכביש מבית שמש לירושלים.
  21. המלצה חמה על הג'אז, שמירת ערך מצויינת ורכב מעולה
  22. 1/9 גם אצל חבר
  23. מבחינת המחיר הסיוויק עוד איכשהו שומרת על מחיר, ברנו זה כבר בעייתי
×
×
  • תוכן חדש...