אני רוצה לקנות מערכת לאוטו או יותר נכון כמה חלקים...
יש לי מערכת JVC KDS 900 משהו כזה ואני לא רוצה לקנות חדשה כי היא בסדר גמור.
יש לי רמקולים קדמיים של פיוניר אין לי מושג כמה וואט אבל הם בסדר גם.
עכשיו אני מתלבט בין לקנות רמקולים אחוריים שינצלו את המקסימום של המערכת(משהו כמו הפיוניר האלה ב350-400 שקל)
איך הם? אני נוטה לקחת אותם.
או לקנות מגבר,סאב ורמקולים אחוריים בבערך 1200 ש"ח, יש כזאת חייה?
אני לא רוצה משהו מטורף אלא משהו נחמד שישמע טוב.
תודה מראש