שלום חברים קצת עזרה לגביי קבלת החלטה לרכישת רנו מגאן...
בכללי אני סטודנט שמחפש רכב בתקציב של 30 אלף שקלים, ככה שאם יש הצעות אחרות לפני הרכישה הן ייתקבלו בברכה, רכב אוטומט.
רנו מגאן 2 שנת 2005 יד 2 פרטית הכל עובד תקין עברה טיפול גדול ב140 קמ כרגע עומדת על 148 ..
גיר מנוע שילדה והכל חשמל תקין.. המחירון של האוטו זה 26 אלף שח
אני יודע שמבחינת צריכת דלק היא לא הכי מתאימה לסטודנט 1 ל12 אבל זה מה שמצאתי כרגע, האוטו יפה נוסע טוב ג'אנטים מגנזיום ריפודי עור, הכל יפה בפנים..
דעתכם, אני יודע שאומרים לא להתקרב למגאן אבל יש הרבה אנשים באופן אישי שאני מכיר שנהנים מהרכב, אני מוכן לשלם בין 18 ל19 אלף על האוטו..
אלטרנטיבות ייתקבלו בברכה
25 אלף גג 30 אוטומט חסכוני ואמין!.