Jump to content

yair.arad

  • הודעות

    110
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yair.arad

  1. תיקון קטן למושג OEM. בעולם הרכב מקובלת הטרמינולוגיה הבאה: OEM - Vehicle manufacturer such as VW, Toyota, FCA, Ford etc. Tier-1- Direct supplier for the OEM such as Bosch, Continental, Denso, Mahle Tier-2 - Direct supplier for the Tier-1 such as Qualcomm or Mobileye (מצטער על האנגלית, הסתבכתי עם הימין/שמאל באפליקציה ) בתעשיות אחרות המשמעות של OEM לפעמים שונה אבל בתעשיית הרכב OEM הוא יצרן הרכב עצמו. Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  2. תוחלת החיים הממוצעת לגברים ברוסיה 65 (המון וודקה ואלכוהול גרוע), לנשים 76. מטורף ! Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  3. מנהלים: אשמח אם תעבירו את ההודעה לפורום הטכני. תודה.
  4. אהלן, סיאט איביזה 1.0 שנת 2016. צינור הואקום שמוביל למשאבת הבלם נראה חופשי מדי. הוא לא מאובטח בשום צורה לגוף הרכב. הצינור נמצא בצד ימין של תא המנוע בצמוד למצבר. צרפתי תמונה. אשמח אם מישהו יוכל לפתוח מכסה מנוע ברכב דומה ולספר לי האם צינור הואקום מחובר/מאובטח או חופשי. (אני שואל כי הצינור ניזוק אצלי ונוצר בו חור לאחר שהשתפשף בכבל המינוס העבה שמתחבר למצבר. מחיר צינור הואקום המקורי .... 1880 ש"ח לפני מע"מ ועבודה ) תודה, יאיר
  5. אני עם איביזה 2016 1.0 ונסועה של כמעט 40,000 בשנה. ב 70,000 ק"מ הוחלט להחליף את הצמיגים המקוריים עקב בלאי טבעי. בפנצ'ריה המליצו מאוד על toyo nano energy 2 בתור צמיג איכותי שחוסך דלק. לא שאלתי, לא בדקתי, קניתי.... לאחר כ 12,000 ק"מ עם הצמיגים החדשים אני יכול לספר (ולא בגאווה) שאין שום שינוי בצריכת הדלק. מצד שני האחיזה והבלימה בכביש רטוב נעשו פחות טובים בצורה מוחשית לעומת הצמיג המקורי. לא ממליץ ! Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  6. שנתיים. בדיוק נגמר Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  7. איביזה מינואר 2016, מנוע 1.0, גיר רובוטי. 70,000 ק"מ, לא מעט פקקי תנועה. עדיין אין בעיות גיר. Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  8. האחריות שלי נגמרת החודש (איביזה מינואר 2016). אשמח להסבר לגבי 'עוד שנת אחריות [רצון טוב]'. האם במקרה של בעיות גיר/מנוע לאחר תום השנה שנייה יש לקיחת אחריות של צ'מפיון או שאכלתי אותה ? תודה, יאיר
  9. החודש האיביזה שלי מסיימת את תקופת האחריות. עד כה הרכב טופל במוסך היבואן בחדרה. לא התרשמתי מהמקצועיות והמחירים לטיפולים השוטפים היו מוגזמים לחלוטין. אני מחפש מוסך מקצועי ולא יקר באיזור חדרה (ובעדיפות נמוכה יותר בנתניה) שמכיר את הרכב. תודה, יאיר
×
×
  • תוכן חדש...