Jump to content

Avia

  • הודעות

    2,925
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Avia

  1. ח"ח אביחי, לקרוא ולהתרגש... מה שנקרא - "ככה ייעשה לאיש..."
  2. Avia

    התחדשתי לי בספרינט :)

    בגרסת הקרב' אכן יש 2 כפולים, אך יש גם 1.7 הזרקה.
  3. Avia

    התחדשתי לי בספרינט :)

    מזל"ט על האוטו, תהנה ממנה ושמור עליה ועל עצמך... 1.7 קרב' או הזרקה? וסתם מעניין אותי לדעת, מה קרה לרעיון הקורטינה MK5?
  4. מעוניין לדעת מחירון של ב.מ.וו E21 דגם 320/6 שנת 1980 ידנית. תודה
  5. לא נראה לי שהבעלים של הסיירה החומה מפ"ת מעוניין למכור. ד"א, הרכב השני שלו: פיג'ו 309 GTI-16 (בסטנדרט עם מנוע Mi16) מושתלת מנוע T16 מאוד מאוד משופר.
  6. 1) ה-TTP השתנתה מאז ב-40 כ"ס. 2) לא מבין מה התברר כלא מדוייק במפלצות התאוצה 2, לדעתי התוצאות היו מאוד ברורות עוד לפני (יוצאות מכלל זה היו הסיירה והאימפרזה האדומה שלא נסעו, שכן הן היו "נושפות בעורפה" של ה-911 83'.) 3) 100 אחוז צודק בקשר לתיעוד.
  7. אני מציע לך להכנס לכאן: http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleID=212&SubjectID=141 ולהזכר מה עשתה ה-993 לאותה TTP. עכשיו תחשוב, שבאותה תקופה, הדבר היחיד שממנו "פחדה" ה-993 המפלצתית הייתה אותה C קלאס - וזה מתועד.
  8. איך שהיא נוסעת היום כנראה לא (עם סופרצ'ארג'ר), אבל ה-TTP לא מתקרבת לאיך שהיא נסעה לפני 4-5 שנים עם ה-TT.
  9. RS500 - הנעה אחורית! ספייר היו באמת במרכב 4 דלתות סדאן - הנעה אחורית או הנעה כפולה. אתה פשוט מצליח לגרום לי להתגלגל מצחוק כל פעם מחדש... ד"א, אני רוצה להצטרף לאגודת הטלטלים!
  10. אוקיי, אז רק שתדע שהרכב הזה עבר כבר הרבה בעלים ובכלל נבנה ע"י דוד שלי (לבחור אנגלו-סקסי שאני לא זוכר כרגע את שמו) בתחילת שנות ה-90. סתם לראיה, יש לי תמונות שלה ממפגשים לפני 4-5 שנים... וראיתי תמונות אפילו לפני... מי שמכיר את הפורד קאפרי טורבו הלבנה עם הספויילר הכפול (של סיירה קוזוורט'), שעדיין נוסעת ד"א, אז גם היא הייתה במקור של אותו אנגלו-סקסי. לפי דוד שלי, בתחילת שנות ה-90 אותו בחור היה מאוד מאוד מוכר במפגשים...
  11. על אילו שנים בערך אנחנו מדברים?
  12. דוד שלי בנה אותה
  13. הצהובה היא 325 במקור עם מנוע 3500 סמ"ק 287 כ"ס וקיט קומפלט של M3
  14. בסיירה קוזוורת' יש סיבוב ורבע מנעילנ לנעילה! ויש אחת כזו בארץ... (כחולה, צהובה לשעבר)
  15. הייתה בצבע כסף. ולפרנואידים ממקודם ( ) - לא, אני לא נציג של סוזוקי...
  16. חבר'ה! משהו די מדהים הדבר הזה. יש כבוד לסוזוקי, הרבה כבוד (עם כל הכבוד...) אחרי מה שראיתי היום. כן, כן זה היה כמו כל סיפור תצפיתי על רכב שרואים בפעם הראשונה... אני הולך לי לתומי ברחוב הראשי בעירי (שהיא רעננה, לדוחפי האף שביניכם...) ומבחין במכונית מיקרו יפנית שכזו, לא כ"כ מתרגש בהתחלה, כמו כל אוטו יפני וקטן מהתקופה האחרונה... בהתחלה אני לא מבין איזה רכב זה מרחוק ואני חושב ש - וואגון R חונה כמה מטרים לפני... מתקדם קצת יותר ומבחין שזאת סוזוקי איגניס... כן, סוזוקי איגניס, סתם, כלום, גורנישט, לא כ"כ מיוחד... טוב, אני חושב להמשיך ללכת אבל... רגע... משהו פה מוזר... איגניס... אני שפוי?! עוצר, מתקרב, בוחן... ו... ו... די נדהם בהתחלה. הפגוש הקדמי גדול, יפה, מצוייד בפנסי ערפל גדולים ויפים. מוזר. ממשיך, ומבחין במעין גריל/רשת אפרפרה-כסופה. הממ... נחמד. מוזר. מסתכל בפנסים... קצת שונים, קצת מיוחדים. הנורות שבפנים נראות עסיסיות יותר, יפות יותר... אני כבר מתחיל להתרגש. ממשיך בתנועה ובוחן לעומק יתר את המכונית. בצד יש מעין "חצאית צד" שכזאת שעולה למעלה ונותנת מראה של ניפוח. החישוקים - לבנים, יפים, סגנון O.Z, נחמד מאוד. צמיגים לא כ"כ קיצוניים אבל לא של איגניס רגילה בעלת כורחה. הצצה פנימה לתוך הגלגל הראתה דיסק מאוורר גדול ויפה. רגע, ממשיך לגלגלים האחוריים ומבחין ב... ב... דיסק מאחורה? ועוד אחד שלא יבייש הרבה מכוניות ספורט וספורטיביות עם שם וכבוד. עכשיו אני נלחץ, על סף הזעה, זאת לא האיגניס שאני מכיר. תוך כדי כן, גם הבחנתי במעין ציור בצד הרכב (פסים אדומים וכחולים ולידם כיתוב Motor Sport אגרסיבי). נחמד. הצצה לפנים הרכב הראתה באקטים של Recaro מהיפים שראיתי בתקופה האחרונה, תיבת הילוכים ידנית עם ידית יפהייפיה וספורטיבית והגה 3 זרועות קטן, ספורטיבי ובהחלט סטנדרטי. מאחורה היא צויידה בפגוש גדול ומשלים צורה והתכנפה בספויילר שהוא, איך אומרים, לא פראייר. כל זה, נראה סטנדרטי כמו הלבנה של לירן. שום שיפור, איבזור, תוסף (טוב, נו, אולי הקישוט בדמות הציור הוא סוג של תוספת), חוץ מ... אגזוז רמוס שהסגיר את עצמו (נו בטח הסגיר עם החירורים האלה בקצה שלו - כמו האגזוז שהיה לרוני ב - S16). וזאתי רבותי, הייתה סוזוקי, מכונית סוזוקי, שעשתה לי את זה. מבחינה חיצונית ופנימית, היא בהחלט ראויה, ואפילו יותר מזה, להתחרות ב - TS מבית טויוטה. עכשיו, רק צריך להזמין נסיעת מבחן. http://motocar.msn.co.il/bin/node3/1994_1.jpg
  17. יש רק אחת בארץ כמדומני (לפחות אחת שאני יודע עליה) - אפורה עם ג'אנטים של BBS. שאר ה - GT3000 בארץ הן N/A (חלקן אפילו אוטומטיות...)
  18. תודה לכם... אבל האמת, שעל כל המכוניות האלו גם אני חושב (הצרפתיות הכוונה) אך הן לא כ"כ אמינות, לא? וזה קצת בעייתי בשבילי, כי "השלדה המטורפת" ( ) מאוד חשובה לי... חשבתי אולי ללכת על סיוויק האצ'בק + שיפורים למינהם (שיפורי מנוע-שלדה, אני לא מהערסים...) אבל התחרטתי ורובכם בטח יבין אותי... בכל זאת, אתה אומר (הפנייה לרוני) שהראלי זולה לאחזקה, זה גם אומר שהיא אמינה ולא תיכנס הרבה למוסך? ומה עם 205 GTI? אמינות? תדירות במוסך? כי אני מאוד אוהב את הרכב הזה ובסכום הנ"ל אפשר לקנות אחת משנתון 92 ולעבוד עליה המון. מה אתם אומרים? אביה.
  19. על איזה רכב ספורט/ספורטיבי עד הסכום הנ"ל הייתם ממליצים? תנו לי רעיונות, כי אני לא כ"כ בטוח מה לעשות... וזה לא צריך להיות רכב בכל הסכום, נהפוכו, יכול להיות אוטו ישן יותר עם אופציה לשיפורים. אני פשוט רוצה שתגידו לי מה אתם הייתם עושים בסכום שכזה... (אני כבר מנבא שחלק נכבד מן ההצעות יהיו ראלי... ) בתודה מראש, אביה.
  20. 1. מה הוא הרכב הנוכחי של טלאור? 2. על איזה אוטו עם 500 כ"ס מדובר? 3. למישהו יש עוד פרטים על הניסאן עם ה - 400 כ"ס? לא ידעתי שיש אחת כ"כ משופרת בארץ... (הבודדות שנמצאות פה הן די סטנדרטיות, לא?) אביה.
  21. כבר ראיתי כמה כאלה - לפני שבוע בערך ראיתי אחת צהובה נוסעת ברעננה ולפני כמה חודשים ראיתי אחת שחורה נוסעת באזור נתניה...
  22. אם כתוב CL 500 AMG אז זה קיט חיצוני + סמלים של AMG וזה...פוזה... יש טונות כאלה (CL, SLK ,CLK, SL, S וכו') !!!
  23. Avia

    vw tuning

    אני מחפש אתרים כלליים ואם יש לך אז על לופו...ואם לא, כל אתר על VW יהיה נחמד... תודה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...