Jump to content

במבליק

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ירושלים
  • איזה רכב יש לך?
    מאזדה 6

צפיות אחרונות בפרופיל

2,936 צפו בפרופיל

הנקודות של במבליק

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

109

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. טיוטה היילנדר. קצת יותר זול, הרבה יותר נוח בכביש. בונוס - צריכת דלק.
  2. האם הכנסת לחשבון הקניה גם עלות ביטוח לחודש? אם אין לך היסטוריית ביטוחים, שמעתי על הצעות מחיר של איזור ה-12,000 ש"ח, דהיינו כאלף ש"ח לחודש. את הסכום הזה לא תצטרך לשלם ברכב מהשכרה.
  3. סליחה על איכות התמונה. המרצדס הייתה צבועה בצבע זהב בוהק כולל חלונות עם "השחרה" מוזהבת (מעניין מי מעביר אותו טסט) לדעתי מכוער ברמה שכואב.
  4. דווקא הבוקר יצא לי לעבור ליד הר חוצבים, נכנסתי לכיכר היכן שאתה מחנה את האופנוע כדי לעשות שלום. האופנוע לא היה, חשבתי אולי בגלל הבחורים הזזת אותו מקום.
  5. מאזדה 3 היה לי כרכב חברה לפני בערך 14 שנים - אני לא ממש זוכר את הפרטים כדי להשוות. המאזדה 6 מנוע 2.0 הרגישה לי קצת הססנית בתחילת נסיעה אבל מיד אח"כ הכח הגיע ולא היה בו מחסור כלל. המנוע 2.5 כבר יותר עצבני ובשבילי הוא קצת too much. יש כח די והותר מההתחלה. בדגם הפשוט יותר היו צמיגים 17" עם חתך 55 שהרגישו לי נוחים יותר על הכביש (גם זולים יותר לקניה - כמעט חצי מחיר) בדגם הפרמיום יש צמיגי 19" עם חתך נמוך יותר (45) שמרגיש קצת יותר נוקשה על הכביש. כמובן שיש לזה ייתרון ספורטיבי אבל אני ברגוע וזה לא משמעותי לי.
  6. היה לי מאזדה 6 סטיישן 2016 - עד שנגנבה (בהמשך נמצאה, עברה שיפוץ כלשהו ועלתה חזרה על הכביש) מנוע 2.0 צריכת דלק ממוצעת 11.08 ק"מ לליטר. הכי טוב שקיבלתי ממנה היה בנסיעה בין ערונית ארוכה 14.49 כרגע עם מאזדה 6 סדאן 2016 (פרימיום) מנוע 2.5 צריכת דלק ממוצעת 10.27 ק"מ לליטר. בינתיים הכי טוב שקיבלתי היה 12.24. בשני הרכבים הנסיעות היו דומות. 85% נסיעות ערוניות בירושלים הפקוקה. אם תרצה אשמח לפרט על ההבדלים שאני הרגשתי בין הרכבים.
  7. לא הכרתי. מסתבר שאכן היה ויש אף דיבורים על החזרה של דגם הסטיישן (ווגן) https://www.autoevolution.com/news/2025-toyota-camry-welcomes-back-the-station-wagon-option-at-least-in-fantasy-land-228164.html
  8. לא צירפת תמונה אז אני לא יודע מה היה במקרה הספציפי שלך. אבל בתור אחד שעבד שם באזור כמה שנים אני יכול לספר שעל בסיס קבוע יש במיקום הנ"ל רכבים שחונים כפי שאתה מתאר ואז אוטובוסים בכלל ודו מפרקיים בפרט נתקעים שם בסיבוב. הרבה פעמים יצא לי לעזור "להקפיץ" רכב קצת עמוק יותר לאי תנועה כדי שהאוטובוס יוכל לעבור.
  9. במקרה יצא לי היום לעבור שם שוב ולצלם מהצד השני של הבנין, קרוב יותר
  10. אתמול שמתי לב לראשונה למנוף שמותקן רק מחצי הבנין ומעלה ולא מתחיל מהרצפה. צולם בירושלים רח' יפו - אזור שוק מחנה יהודה
  11. תודה על העדכונים. אני מאוד נהנה לקרוא על התפקיד הזה שאף פעם לא הכרתי מבפנים. לגבי המסמך האחרון שפרסמת, אני שואל את עצמי האם זה מותר, זהו לכאורה מסמך פרטי של החברה - זה כמו שאכנס לרכב שלך ואפרסם את רשיון הרכב שלך וכדו' ללא רשות, גם אם אין שם שום דבר חריג.
  12. בכפיפות לתנאי מוסך \ השכרה - אני מבין שמדובר בקבלת רכב שהשימוש בו (ביטוחים, השתתפות עצמית וכדו') יהיו בכפיפות לתנאי המוסך \ השכרה. מה קורה במוסך הסדר? - אני מעדיף לא לבדוק 😉 הרגיע אותי שמוסך ההסדר הוא מוסך יבואן (לפחות במקרה שלי, לא קראתי את כל הרשימה). לא נראה לי שמוסך יבואן יתלכלך בדברים כאלו.
  13. צודק, השתמשתי בביטוי לא מדוייק. אם אתה פונה למוסך שלא בהסדר אתה משלם השתתפות עצמית ענקית כך שזה ממש לא מתשלם ובעצם הם "מכריחים" אותך שלא להשתמש באופציה הזו.
  14. חידשתי ביטוח לפני כשבועיים. גם אצלי הפניקס היו הכי זולים בצורה משמעותית. לא מצאתי "אותיות קטנות" בעייתיות. המצחיק היה שבמקרה של ח"ו תאונה הם מכריחים אותך לתקן במוסכי הסדר שלהם, בהתחלה לא אהבתי את זה, אבל אז גיליתי שברשימה מופיע (לפחות בירושלים) מוסך יבואן מאזדה.
×
×
  • תוכן חדש...