ראיתי לפני כמה ימים דבר מעניין, ניתוק של המצבר ע"י סיבוב של כפתור שאתה בוחר איפה להתקין במידה והוא לא מסובב הרכב לא יתניע.
האם זה באמת יכול למנוע? קשה לי להגיד לך כי אני לא יודע איך זה מחובר.
לכל מי שמעוניין בדגם A119
יש עכשיו ב270 במקום 300+
https://www.zapals.com/viofo-a119-1440p-car-dash-camera-64gb-micro-sd-card-without-gps-module.html?admitad_uid=e0cc1435970f36d70caed208b35ea697
היי,
יש ברשותי מיצובישי לנסר ורציתי לדעת אם אפשר לשים את הלוחית רישוי בצד,כמו הEVO
כמו פה לדוגמא
https://www.evolutionm.net/forums/attachments/outlander-sport/205093d1366058389-outlander-sport-mods-pic2.jpg
האם זה חוקי? זה עובר טסט?
יש לי לנסר ספורטבק כרגע,שנתון 11 ומנם אך מרוצה ממנה מאוד.
אני לא אגיד שהיא חסכונית אך היא גם לא זוללת.
מבחינת אבזור האבזור ברמה אחרת לגמרי ריפודי עור,חימום במושבים,מערכת רוקפורד לא מאמין שאתה מקבל דברים כאלה בספיריט
יצא לי לראות לאחרונה בהרבה רכבי יוקרה מצלמת 360 ( שמראה לך את הלמעלה של הרכב )
האם אפשר להתקין דבר כזה לבד?
זה מאוד מעניין אותי איך מתקינים את זה ברכב למישהו יש מושג? ניסיתי לחפש ביוטיוב התקנה של זה לא מצאתי
Tom_22,אני מעדיף ללכת על הגרסאות הללו כי אני מחליף רכב כל שלוש שנים בערך. וכל שלוש שנים להעביר מערכת והתקנות זה נראה לי כמו כאב ראש מיותר.
lanosforce, תודה רבה אני אבדוק את זה.
אחרי הרבה חיפושים מצאתי תג'יפ הבא ( CX-5 ) עם מערכת BOSE מהחברה.
יש לי כרגע ספורטבק עם מערכת של רוקפורד מהחברה,האם זה שווה ערך? ( אני מתאר לעצמי שלא כי אין בג'יפ סאב מאחורה... ) או דומה?
מה שאומר ששוטר יכול לתת דו"ח על עבירת מהירות ( לא מדובר על מצלמות מהירות שיש ברמזורים או באמצע הדרך ) גם בלי שום תיעוד ( מצלמת דרך,ממל"ז,דבורה ) שאכן נסעו מעל המהירות המותרת?
היי,
שוטר יכול לתת דו"ח על מהירות בלי שהוא השתמש באיזו מצלמה שאכן מתעדת שעברתי את המהירות?
בין אם בכביש עירוני או בינעירוני? הכוונה שלי אני מתאר לעצמי שהוא יכול אבל אם אני הולך למשפט מה היסכוי שלי לצאת זכאי?
נכנסתי עכשיו לאתר שלהם וראיתי שההתקן שמקבלים עם החבילה נקרא SAVVY זה לא מה שמתחבר לפלאפון,אפשר הסבר לגבי ההתקן הזה?
ראיתי את ההתקן שמתחבר לפלאפון זה נטו שליטה ומידע של הV1,לא רואה שום טעם לקנות את זה כי הV1 מתריע...
אני עוד חודש אגיע לארה"ב אז זה יהיה יותר קל לראות שם. לגבי התקן הbluetooth,ראיתי שזה בא בחבילה מסויימת שעולה 450 דולר.
לאן מתחבר ההתקן הזה?זה סוג של תוסף שמתחבר לגלאי?