Jump to content

EcoLine

  • הודעות

    177
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי EcoLine

  1. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    אשמח לדעת איך קנית דרך USHOPS
  2. איך אפשר למצוא כזה? יש לי גם יונדאי בבית אשמח לעזרה עם מציאת הרכיב
  3. מחפש צי'טה C550i
  4. ראיתי לפני כמה ימים דבר מעניין, ניתוק של המצבר ע"י סיבוב של כפתור שאתה בוחר איפה להתקין במידה והוא לא מסובב הרכב לא יתניע. האם זה באמת יכול למנוע? קשה לי להגיד לך כי אני לא יודע איך זה מחובר.
  5. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    לפי מה שראיתי בסרטונים זה גם נותן להם מהירויות לאו דווקא פרטים מזהים של בעל הרכב. מקווה שאני לא טועה ואתם צודקים
  6. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    האם הV1 או יש גלאי נגד זה? שיכול להתריע לפני
  7. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    יצא למישהו לשמוע על הדבר החדש של המשטרה נקרא 'עיני הנץ' האם יש משהו שיודע לעזור נגד זה?
  8. היי מישהו יודע איזה מתאם צריך כדי לחבר מצלמת דרך לסוויץ של הרכב? זה משנה איזה דגם המצלמת דרך?
  9. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    תבורך חבר,יוזמה מעולה.
  10. לכל מי שמעוניין בדגם A119 יש עכשיו ב270 במקום 300+ https://www.zapals.com/viofo-a119-1440p-car-dash-camera-64gb-micro-sd-card-without-gps-module.html?admitad_uid=e0cc1435970f36d70caed208b35ea697
  11. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    ממתין לעדכון גם,אני מודה לך שפקחת את עיני לפוסט הזה
  12. EcoLine

    וולנטיין 1 מEBAY

    השאלה היא אם זה אפשרי לקנפג אותו לפי התדרים של הארץ? במידה וכן,וההבדל בכסף הוא קטן אז זה לא רציני
  13. האם יתאים לארץ? או שאפשר לכוון אותו לתדרים של הארץ? תודה רבה לעוזרים
  14. אני יודע שבעקרון אסור,מה שעניין אותי אם ללנסר כן אפשר לשנות בגלל שיש גרסאות כאלה (EVOׂ)
  15. היי, יש ברשותי מיצובישי לנסר ורציתי לדעת אם אפשר לשים את הלוחית רישוי בצד,כמו הEVO כמו פה לדוגמא https://www.evolutionm.net/forums/attachments/outlander-sport/205093d1366058389-outlander-sport-mods-pic2.jpg האם זה חוקי? זה עובר טסט?
  16. יש לי לנסר ספורטבק כרגע,שנתון 11 ומנם אך מרוצה ממנה מאוד. אני לא אגיד שהיא חסכונית אך היא גם לא זוללת. מבחינת אבזור האבזור ברמה אחרת לגמרי ריפודי עור,חימום במושבים,מערכת רוקפורד לא מאמין שאתה מקבל דברים כאלה בספיריט
  17. יצא לי לראות לאחרונה בהרבה רכבי יוקרה מצלמת 360 ( שמראה לך את הלמעלה של הרכב ) האם אפשר להתקין דבר כזה לבד? זה מאוד מעניין אותי איך מתקינים את זה ברכב למישהו יש מושג? ניסיתי לחפש ביוטיוב התקנה של זה לא מצאתי
  18. Tom_22,אני מעדיף ללכת על הגרסאות הללו כי אני מחליף רכב כל שלוש שנים בערך. וכל שלוש שנים להעביר מערכת והתקנות זה נראה לי כמו כאב ראש מיותר. lanosforce, תודה רבה אני אבדוק את זה.
  19. אחרי הרבה חיפושים מצאתי תג'יפ הבא ( CX-5 ) עם מערכת BOSE מהחברה. יש לי כרגע ספורטבק עם מערכת של רוקפורד מהחברה,האם זה שווה ערך? ( אני מתאר לעצמי שלא כי אין בג'יפ סאב מאחורה... ) או דומה?
  20. מה שאומר ששוטר יכול לתת דו"ח על עבירת מהירות ( לא מדובר על מצלמות מהירות שיש ברמזורים או באמצע הדרך ) גם בלי שום תיעוד ( מצלמת דרך,ממל"ז,דבורה ) שאכן נסעו מעל המהירות המותרת?
  21. במידה והוא מצלם עם מצלמת דרך?
  22. היי, שוטר יכול לתת דו"ח על מהירות בלי שהוא השתמש באיזו מצלמה שאכן מתעדת שעברתי את המהירות? בין אם בכביש עירוני או בינעירוני? הכוונה שלי אני מתאר לעצמי שהוא יכול אבל אם אני הולך למשפט מה היסכוי שלי לצאת זכאי?
  23. EcoLine

    גלאי רדאר

    אתה יודע להסביר לי מה עושה ההתקן הזה בעצם?
  24. EcoLine

    גלאי רדאר

    נכנסתי עכשיו לאתר שלהם וראיתי שההתקן שמקבלים עם החבילה נקרא SAVVY זה לא מה שמתחבר לפלאפון,אפשר הסבר לגבי ההתקן הזה? ראיתי את ההתקן שמתחבר לפלאפון זה נטו שליטה ומידע של הV1,לא רואה שום טעם לקנות את זה כי הV1 מתריע...
  25. EcoLine

    גלאי רדאר

    אני עוד חודש אגיע לארה"ב אז זה יהיה יותר קל לראות שם. לגבי התקן הbluetooth,ראיתי שזה בא בחבילה מסויימת שעולה 450 דולר. לאן מתחבר ההתקן הזה?זה סוג של תוסף שמתחבר לגלאי?
×
×
  • תוכן חדש...