Jump to content

EcoLine

  • הודעות

    177
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי EcoLine

  1. אחי יש בבית שמש עליות יותר רציניות זה הכוונה שלי
  2. אני מחר עושה נסיעה ליישוב אחרי הקו הירוק עכשיו הנסיעה היא דרך בית שמש ואני נוסע עם יונדאי גטס אוטומט חברים שלי אמרו לי צריך לדעת לנהוג בעליות כאלה מה הכוונה שלהם?
×
×
  • תוכן חדש...