Jump to content

EcoLine

  • הודעות

    177
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי EcoLine

  1. אז כמו שאמרתי,אני מצהיר על זה בביטוח מציג לסוכן שלי חשבוניות ומבטח את זה.
  2. אוקיי חברים הגעתי לפתרון הקל,פשוט מוסיף עוד כמה מאות שקלים לביטוח ויש לי ראש שקט. אני גר באיזור ששמעתי שנגנבו רכבים במיוחד על מערכות או סתם כי הרכב נראה יפה. הפחד הוא לא שיגנבו את הרכב או את המערכת,הפחד הוא שיגנבו את הרכב עם ההשקעה הכספית הזאת ובמידה וייגנב אני לא אוכל לקבל את זה חזרה.
  3. עדכון קל,יצא לי לדבר היום עם הסוכן הוא אמר שיש אופציה לבטח אביזרים נוספים. ואמר שבאמת אין טעם לשים כל מיני מערכות כאלה או אחרות באוטו כי אם גונבים עדיף שלא ימצאו.
  4. לאחרונה קניתי מיצובישי לנסר ספורטבק,והחשש שלי היא הגניבה של הרכב. אני מתכנן להשקיע יחסית סכום של כמה אלפי שקלים על מערכת והפחד שלי שאם יגנבו הלך גם הכסף על המערכת. מישהו ממליץ על משהו? חשבתי ללכת על איתוראן אולי? שמעתי גם שיש בחברות ביטוח ביטוח מערכות שמבטח את הציוד שיש ברכב לאחר הצגת קבלות המלצות?עזרה מישהו?
  5. אני רוצה להחליף את הפנסים לרכב ( לנסר 2009 ) יצא לי לראות בחנות רדליין את הפנסים הללו הנה הפנסים למישהו יצא להתנסות איתם? ראיתי אותם בEBAY ביותר זול אבל המכס לא נראה לי שווה את הסיכון,ואת האחריות שיהיה לי על הפנסים. בקיצור נגיע לשאלות,איך החנות עצמה אמינה?מישהו מכיר? והאם הפנסים האלה באמת כדאיים וחוקיים?
  6. מעולה,תודה רבה עידן עזרת לי מאוד.
  7. היי עידן,שוב תודה על העזרה אני לא מוצא את המיקום של הבחור הזה. במידה ואני אביא לו את המוצרים למקום הוא יוכל פשוט לעשות לי את ההרכבה והכל? למרות שאני מעדיף להגיע אליו לשאול אותו על המצלה על סטאפ מלא עד 5-6 אלף שקל זה יהיה אפשרי?
  8. קודם כל תודה רבה על התשובה עידן, האם אתה מכיר מתקין באיזור המרכז שיוכל לעזור לי בכל העניין הזה? אני עושה הכל במכה אחת.
  9. מישהו יכול לעזור לי?
  10. אני מעוניין לעשות הכל עכשיו. במידה ויש צורך להוסיף אז נוסיף,בגבול הטעם הטוב כמובן. כמו שהזכרתי אין לי ולו שמץ של מושג בזה כמעט,בגלל זה ביקשתי סטאפ. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  11. אז לאחרונה רכשתי לנסר לימיטד שנתון 2009,הוא הגיע באמת עם מערכת של רוקפורד 9 רמקולים נשמע מעניין אך עדיין רמקולים של הרכב. הייתי מעוניין לשדרג את כל המולטימדיה של הרכב,שמתחיל מדאבל דין עד לרמקולים. אני חושב שסכום של 4000 ש"ח אמור להספיק לי,האוטו כרגע עם המערכת של הרכב מה שאומר שצריך להכליל בסכום הזה מתאם לדאבל דין. מישהו יכול להמליץ לי על רמקולים ( אם אינני טועה זה נקרא קומפוננטים סליחה על הבורות ) ומקום שיעשה לי כבר את כל ההתקנה הזאת?
  12. ובכל זאת?מישהו?
  13. נשמע כמו אחלה של דרך לעלות מחירונים לרכב. תודה על התשובה חברים.
  14. איך זה הגיוני שמחירון יד 2 הרבה יודע גבוהה משמעותית מלוי יצחק? לאחרונה קניתי רכב והסוחר טען שהמחירון של הרכב הוא X לפי אתר יד 2. מישהו יודע את שיטת החישוב באתר הזה?
  15. אז לאחרונה רכשתי לנסר לימיטד שנתון 2009,הוא הגיע באמת עם מערכת של רוקפורד 9 רמקולים נשמע מעניין אך עדיין רמקולים של הרכב. הייתי מעוניין לשדרג את כל המולטימדיה של הרכב,שמתחיל מדאבל דין עד לרמקולים. אני חושב שסכום של 4000 ש"ח אמור להספיק לי,האוטו כרגע עם המערכת של הרכב מה שאומר שצריך להכליל בסכום הזה מתאם לדאבל דין. מישהו יכול להמליץ לי על רמקולים ( אם אינני טועה זה נקרא קומפוננטים סליחה על הבורות ) ומקום שיעשה לי כבר את כל ההתקנה הזאת?
  16. ראיתי את זה,הבעיה היא שאני מתל אביב,להגיע לאיזור הנגב קצת בעיה. אבל נראה לי שאני אחכה קצת. תודה בכל מקרה על העזרה והתמיכה.
  17. בגלל זה אמרתי אם יש אופציות לרכבים אחרים אני פתוח. הקנייה תתבצע עד סוף החודש.
  18. לגבי הצורה זה לא משנה,אבל מעדיף את הרמת גימור הזאת,בגלל שזה גם האיבזור ברכב הזה לא מלהיב. נכון שהסכום נמוך אבל לנסות להוציא את המקסימום מהמינימום. כל הצעה אחרת כמובן תתקבל.
  19. יש לי סכום של עד 50 אלף בערך,אם ככה נעלה את השנתון.
  20. קודם כל תודה על העצה לגבי המחיר,אני ינסה להוריד אותו באתי בלי ידע על המחירון פשוט ראיתי מודעה על רכב. לגבי הרמת גימור הבנתי שחלק באים עם KEYLESS וחלק לא בגרסאת הלימיטד,יכול להיות שבגלל זה המחיר הוא ככה?
  21. ראיתי לנסר ספורטבק 2008 לימיטד לפני שאני סוגר עם הבחור את הקנייה רציתי לדעת איך הרכב אמין? קל לתחזוקה? איך הצריכת דלק שלו? עשה 120 אלף ק"מ... רוצה עליו 43 אלף שווה לסגור? תודה לעוזרים.
  22. EcoLine

    רכב עד 150 אלף

    הגודל לא כזה משנה לי כמו שהזכרתי,אני חונה בחניון אם זה בעבודה או אם זה בבית. אני לא מתלהב מרנו בכללי אבל אחפש עליה תודה.
  23. EcoLine

    רכב עד 150 אלף

    אני לא מתחבר לרכבים ההאלה,כמו שגם כתבתי אני מעדיף רכב עם נוחות ולפעמים באמת אני יוצא מתל אביב. מבחינת חניה בתל אביב יש לי חניון בעבודה ובבית אז מבחינת מקום זה לא מה שמשנה.
  24. EcoLine

    רכב עד 150 אלף

    אוקיי,תודה רבה מאיר. אני שבוע הבא כבר יתחיל לקחת נסיעות מבחן.
  25. EcoLine

    רכב עד 150 אלף

    חשבתי אולי ללכת על הלקסוס,בגלל שזה באמת טויוטה אז חשבתי אם אפשר לעשות את הטיפולים במוסך טויוטה וכך זה יחסוך את הכסף על השם לקסוס בעצם האם זה אפשרי? או שזה באמת איכות אחרת של חומרים בטיפולים?
×
×
  • תוכן חדש...