מאמין שזה יעזור לך
https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?635418-UNIDEN-R1-%D7%94%D7%92%D7%9C%D7%90%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C-%D7%91%D7%A9%D7%95%D7%A7
צריך את עזרתכם,אני מחפש רכב עד 130 אש"ח רוב הנסיעות הן בינעירוניות...
מחפש רכב חסכוני אך אוטומט.
חשבתי ללכת בכיוון is300h בדקתי את הרכב אכן מרשים ונוח אך אני לא יודע איך הוא מבחינת דלק בנסיעה בינעירונית.
אשמח לקבל את עזרתכם
http://www.autostore.co.il/%D7%A7%D7%99%D7%98-%D7%9C%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%95%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%97-%D7%A2%D7%95%D7%A8-Meguiar-s-Gold.html
האם זה טוב?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אשמח לדעת מה זה כלול בחבילה.
זה כלול חיבור ישיר לתיבת פיוזים?
והאם אתה משתמש בmount למראה או שזה מודבק על השמשה? במידה וכן אשמח ללינק גם
Sent from my iPhone using Tapatalk
למי שהזמין מאמזון ישירות יכול להיות שתהייה בעיה במכס עם משרד התקשורת?
אני שואל כי נשאר אחד אחרון במלאי ואני מתלבט אם להזמין,לא דרך חברת שילוח אלא דרך אמאזון עצמם
מישהו יודע איך המצלמות החדשות של המשטרה עובדות? אלה שמצלמות את פנים הרכב.
האם זה מצלם את השמשה הקדמית? את החלון בצד? והכי חשוב כמה זה אמין? במידה ויש לי חפץ אחר ביד (כוס קפה,שקית במבה) האם זה יצלם?
כאחד עם לנסר האצ'בק חסכונית היא לא...
חזק אני לא יודע להגדיר,כן זה מנוע 1800 אבל ביחס ל1800 אחרים היום בשוק היא לא מטוס...
עריכה :
סליחה לא שמתי לב שאתה עם לנסר כבר
גרסא מעודכנת... אני משתמש גם ב550 גם שקניתי את המכשיר הבחור אמר לי שזה ככה.
אבל בסדר אתה מסתכל על הכביש קצת קדימה אתה יודע אם יש מצלמה על הנתיב שלך או לא
הצי'טה יכולה להתריא לך על מצלמות שנמצאות גם בצד השני שלך... מה שאומר שאם אתה נוסע בנתיב שלך ובנתיב הנגדי שלך יש מצלמת רמזור או מהירות יש סיכוי שהצי'טה תתריאה על כך... ( התגובה נכתבה כאחד שיש לו צי'טה חחחח )
אני יכול להגיד לך כאחד עם לנסר ספורטבק כרגע, היא מאוד מרווחת מאחורה,אבל זריזות זה לא הצד החזק שלה עם הגיר רציף.
רוצה קצת "להשתגע" תעבור לטיפטרוניק ואז תראה תמד דלק יורד באותה מידה .
אבל בעיקרון מאוד מרוצה מהאוטו.