Jump to content

EcoLine

  • הודעות

    177
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי EcoLine

  1. מאמין שזה יעזור לך https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?635418-UNIDEN-R1-%D7%94%D7%92%D7%9C%D7%90%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C-%D7%91%D7%A9%D7%95%D7%A7
  2. צריך את עזרתכם,אני מחפש רכב עד 130 אש"ח רוב הנסיעות הן בינעירוניות... מחפש רכב חסכוני אך אוטומט. חשבתי ללכת בכיוון is300h בדקתי את הרכב אכן מרשים ונוח אך אני לא יודע איך הוא מבחינת דלק בנסיעה בינעירונית. אשמח לקבל את עזרתכם
  3. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    אשמח לקבל עזרה אודות הMOUNT.. מה שמגיע כברירית מחדל לא מלהיב בעליל... הבנתי שהMOUNT של הוונלטיין הוא מעולה האם הוא תקין ל R1?
  4. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    ראיתי כמה סרטונים אני אלך על המיקום החלק התחתון או במרכז,בזמנו שלחת פה הגדרות למכשיר האם זה עדיין תקין?
  5. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    מצאתי תמונה להדגמה אתה ממליץ לשים במיקום של ה low? Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    היום הזמנתי R1,איפה כדאי למקם אותו? קראתי שכמה שיותר קרוב לאיזור המספר רכב. האם אפשר לשים אותו מתחת למראה? או שלא מומלץ?
  7. אשמח לדעת אם מישהו מחזיק ברכב כזה ויכול לתת לי מידע אודות מחירי טיפולים,ביטוח והאם בכללי הרכב הזה אמין כמו שאומרים. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. http://www.autostore.co.il/%D7%A7%D7%99%D7%98-%D7%9C%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%95%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%97-%D7%A2%D7%95%D7%A8-Meguiar-s-Gold.html האם זה טוב? Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. אשמח להמלצה לחומרים לשמירת וניקיון מושבי העור ברכב. ריפודי עור שחורים ( לא אלקנטרה )
  10. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    מה הכוונה בחצים? Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    אשמח לדעת מה זה כלול בחבילה. זה כלול חיבור ישיר לתיבת פיוזים? והאם אתה משתמש בmount למראה או שזה מודבק על השמשה? במידה וכן אשמח ללינק גם Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    למי שהזמין מאמזון ישירות יכול להיות שתהייה בעיה במכס עם משרד התקשורת? אני שואל כי נשאר אחד אחרון במלאי ואני מתלבט אם להזמין,לא דרך חברת שילוח אלא דרך אמאזון עצמם
  13. לאחרונה שמעתי גם שאסור לגעת במערכת המולטימדיה,קצת הזוי לי אבל מה שאומר שיתחילו לאסור מערכות מולטימדיה ברכבים? כאילו לאן עוד נגיע במדינה...
  14. מישהו יודע איך המצלמות החדשות של המשטרה עובדות? אלה שמצלמות את פנים הרכב. האם זה מצלם את השמשה הקדמית? את החלון בצד? והכי חשוב כמה זה אמין? במידה ויש לי חפץ אחר ביד (כוס קפה,שקית במבה) האם זה יצלם?
  15. כאחד עם לנסר האצ'בק חסכונית היא לא... חזק אני לא יודע להגדיר,כן זה מנוע 1800 אבל ביחס ל1800 אחרים היום בשוק היא לא מטוס... עריכה : סליחה לא שמתי לב שאתה עם לנסר כבר
  16. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    פעם ראשונה אני שומע על מצלמת מהירות דו כיוונית
  17. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    תודה רבה !!!! , אם אפשר עוד שאלה ראיתי שיש להם תוכנה לC50 האם ידוע לך אם היא עובדת על C550?
  18. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    ואוו , מעניין לדעת אשמח לדעת איך כי עברתי על ההגדרות כמה וכמה פעמים
  19. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    גרסא מעודכנת... אני משתמש גם ב550 גם שקניתי את המכשיר הבחור אמר לי שזה ככה. אבל בסדר אתה מסתכל על הכביש קצת קדימה אתה יודע אם יש מצלמה על הנתיב שלך או לא
  20. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    הצי'טה יכולה להתריא לך על מצלמות שנמצאות גם בצד השני שלך... מה שאומר שאם אתה נוסע בנתיב שלך ובנתיב הנגדי שלך יש מצלמת רמזור או מהירות יש סיכוי שהצי'טה תתריאה על כך... ( התגובה נכתבה כאחד שיש לו צי'טה חחחח )
  21. היי, אשמח לדעת איך זה עובד הפטור תאוריה לרישיון A2,אני פשוט בא למורה עם הטופס ירוק? או שאני צריך לעבור שלבים לפני?
  22. האם בדקת במאפיינים של הקובץ עצמו מתי הוא צולם? אולי זה מעודכן לפי התאריך האמיתי?
  23. אני יכול להגיד לך כאחד עם לנסר ספורטבק כרגע, היא מאוד מרווחת מאחורה,אבל זריזות זה לא הצד החזק שלה עם הגיר רציף. רוצה קצת "להשתגע" תעבור לטיפטרוניק ואז תראה תמד דלק יורד באותה מידה . אבל בעיקרון מאוד מרוצה מהאוטו.
  24. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    מעניין לדעת על הזמנה מAMAZON? מישהו יודע אם כדאי?
  25. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    האם יש עדכון?
×
×
  • תוכן חדש...