Jump to content

EcoLine

  • הודעות

    177
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי EcoLine

  1. האם שווה את ההשקעה? או שכדאי ללכת על חברה אחרת ואקבל משהו אחר?
  2. היי, קיבלתי הצעה על סאב של חברת אודיסון,אני לא כל כך מכיר אבל מדובר בדגם audison apbx 10 as2 אשמח לקבל את דעתכם,המחיר שהוצע הוא 2500 ש"ח. הבנתי שהסאב הוא מגיע כבר עם מגבר (מה שמקל עלי מבחינת סאב לרכב יש לי לקסוס IS300H)
  3. אשמח לעוד שאלה אחרונה,האם החברה (cheaper) יודעת לבצע התקנות מקצועיות וכיוונים?
  4. שקלתי לעבור לתואם מקור מפחד שיבטל לי אחריות על הרכב אני צריך לבדוק את זה עדיין. לגבי הקומפוננט האם יש צורך ב2 זוגות? הכוונה זוג קדימה זוג אחורה? מה שאומר שרק על קומפוננטים זה השקעה של 3400 או שהחבילה כוללת ארבעה קומפוננטים במחיר של 1700 ש"ח, אני לא כל כך מבין איך זה עובד. היה לי לנסר ספורטבק עם המערכת של רוקפורד ואני דיי בטוח שהיה בכל הדלתות קומפוננט אך רק מקדימה היו 2 טוויטרים
  5. אז התחדשתי בגי'פ חדש (2018 ליתר דיוק ) אני מחפש תחלופה לרמקולים המקוריים של הרכב. אשמח לקבל המלצות מהממומחים פה האם לשים 2 קומפוננטים יספיק או כדאי לכל הדלתות? מציין אני מעוניין גם בסאב שיהיה באוטו. לא מחפש רעש ועוצמה אלה איכות תקציב עד 4 אלף אם אפשר להביא משהו יותר טוב ובאמת כדאי אפשר למשוך קצת
  6. אחרי הרבה ניסיונות סוף סוף לפני רכישה של לקסוס IS300H , ניסיתי לדבר עם המוסך המרכזי של לקסוס לצערי הם לא מבצעים בדיקה לרכב. מישהו מכיר מכון באיזור המרכז שיודע לבדוק את הרכבים האלה? (היברידים)
  7. EcoLine

    השכרת רכב לאס וגאס

    תודה רבה לכם,אבדוק את החברות הנל Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. אני מחפש להשכיר רכב בלאס וגאס הרבה המליצו על אתר Alamo ראיתי שם קטגוריה בשם Luxury car, מישהו מכיר? התנסה? אני מאמין שיש את הקטגוריה הזאת בכל החברות אילו רכבים אפשר לקבל? בפעם האחרונה שהייתי בווגאס השכרתי בארץ גראנד שירוקי מפה לשם קיבלתי סנטפה (טענו שזו אותה קטגוריה) לא מעוניין ליפול שוב...
  9. EcoLine

    אינפיניטי Q50

    אשמח לדעת סדר גודל אם בדקת,כי אני לא מבין לאן אתה חותר כל כך... ומוזר גם שבאתר של אינפיניטי הרכב כבר לא למכירה
  10. EcoLine

    אינפיניטי Q50

    מחירי טיפולים גם כמו מרצדס? Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. היי, אני מעוניין לקנות את הרכב שנתון 15-16 לא כל כך מכיר את הרכב... האם אמין? מחיר הטיפולים בערך? ראיתי שגם הפסיקו להביא כאלה באתר של אינפיניטי אז מעניין למה.... האם כדאי להכניס ראש בריא למיטה חולה?
  12. EcoLine

    UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?

    R1 או החדש יותר R7
  13. האם יש דרך לדעת כמה אגרה משלמים על רכב מידי שנה? הכוונה האם יש סוג של מחירון כזה? Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. EcoLine

    אאודי A4

    אז לפה או לפה כדאי ללכת על ה2.0 ... תודה רבה Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. EcoLine

    אאודי A4

    מדבר בשמו. איך אפשר לדעת האם הקלאצים רטובים או יבשים? קראתי בפורומים שהיבשים בעייתיים בארץ. אני מחפש גם בסופו של דבר אמינות וצריכת דלק האם ה2.0 נותן את זה? Sent from my iPhone using Tapatalk
  16. יש לי חבר שמעוניין לרכוש A4 בין השנתונים 2016 עד 18 הוא מתלבט אם ללכת על ה1.4 אבל שמע שהגיר קצת מפחיד הבין שעדיף ללכת על ה1.8 אך זה לא נכנס בתקציב. האם כדאי להמשיך לחסוך עוד קצת וללכת על ה1.8 או שה1.4 תקין?
  17. EcoLine

    רכישת q5 חדשה

    לצערי ניסיתי לכוון אותו ליד שניה,הוא מעוניין רק בחדש. נראה לי הq5 אחלה בחירה הוא ראה את האינפיניטי,מרצדס וב.מ.וו החליט ללכת על אודי Sent from my iPhone using Tapatalk
  18. EcoLine

    רכישת q5 חדשה

    הרוכש מחפש לעבור לג’יפ כרגע בא מרכב ספורטיבי גרמני מחפש את ה״ריגוש״ הבא מה שנקרא אז הוא חשב על הרכב הזה ורצה להישאר עם רכב גרמני Sent from my iPhone using Tapatalk
  19. EcoLine

    רכישת q5 חדשה

    אני לא מכיר את הרכב בגלל זהה הגעתי לקבל את עצת המומחים פה.
  20. EcoLine

    רכישת q5 חדשה

    התקציב בערך 380
  21. EcoLine

    רכישת q5 חדשה

    האם שווה לקחת סיכון?במידה לאיזה ג’יפ כדאי לנסות לפזול בערך באותו מחיר? הוא מעדיף גרמני אבל אולי יהיה אפשר לשכנע על משהו אחר Sent from my iPhone using Tapatalk
  22. יש לי חבר שרוצה לרכוש q5 אם זה משנה הדגם design 45 אשמח לקבל את דעתכם כמומחים יותר ממני על הרכב,האם אמין? גיר ומנוע לא בעייתיים? Sent from my iPhone using Tapatalk
  23. אני מעדיף פחות יונדאי מטעמים אישיים. אולי כדאי ללכת על מנוע קטן עם טורבו? ( גולף? )
  24. אני לא מעוניין להוציא חדש,אבל אחפש ביד 2. לא חשבתי על הרכב הזה
  25. אשמח לשאול כמה שאלות על זה. 1. האם מדובר בנסיעות בינעירוניות גם? 2. ראיתי באתר שלהם שאפשר לעשות אחריות על הסוללה עד 10 שנים ( כולל ה5 שנות אחריות הראשונות ) האם זה אומר שבאמת צריך להחליף סוללה בתום התקופה? 3. האם המנוע החשמלי עובד בדרך בינעירונית אם זה יוצא ככה?
×
×
  • תוכן חדש...