היי,
קיבלתי הצעה על סאב של חברת אודיסון,אני לא כל כך מכיר אבל מדובר בדגם audison apbx 10 as2
אשמח לקבל את דעתכם,המחיר שהוצע הוא 2500 ש"ח.
הבנתי שהסאב הוא מגיע כבר עם מגבר (מה שמקל עלי מבחינת סאב לרכב יש לי לקסוס IS300H)
שקלתי לעבור לתואם מקור מפחד שיבטל לי אחריות על הרכב אני צריך לבדוק את זה עדיין.
לגבי הקומפוננט האם יש צורך ב2 זוגות? הכוונה זוג קדימה זוג אחורה? מה שאומר שרק על קומפוננטים זה השקעה של 3400 או שהחבילה כוללת ארבעה קומפוננטים במחיר של 1700 ש"ח, אני לא כל כך מבין איך זה עובד.
היה לי לנסר ספורטבק עם המערכת של רוקפורד ואני דיי בטוח שהיה בכל הדלתות קומפוננט אך רק מקדימה היו 2 טוויטרים
אז התחדשתי בגי'פ חדש (2018 ליתר דיוק ) אני מחפש תחלופה לרמקולים המקוריים של הרכב.
אשמח לקבל המלצות מהממומחים פה האם לשים 2 קומפוננטים יספיק או כדאי לכל הדלתות?
מציין אני מעוניין גם בסאב שיהיה באוטו. לא מחפש רעש ועוצמה אלה איכות
תקציב עד 4 אלף אם אפשר להביא משהו יותר טוב ובאמת כדאי אפשר למשוך קצת
אחרי הרבה ניסיונות סוף סוף לפני רכישה של לקסוס IS300H , ניסיתי לדבר עם המוסך המרכזי של לקסוס לצערי הם לא מבצעים בדיקה לרכב.
מישהו מכיר מכון באיזור המרכז שיודע לבדוק את הרכבים האלה? (היברידים)
אני מחפש להשכיר רכב בלאס וגאס הרבה המליצו על אתר Alamo
ראיתי שם קטגוריה בשם Luxury car, מישהו מכיר? התנסה?
אני מאמין שיש את הקטגוריה הזאת בכל החברות אילו רכבים אפשר לקבל?
בפעם האחרונה שהייתי בווגאס השכרתי בארץ גראנד שירוקי מפה לשם קיבלתי סנטפה (טענו שזו אותה קטגוריה) לא מעוניין ליפול שוב...
היי,
אני מעוניין לקנות את הרכב שנתון 15-16 לא כל כך מכיר את הרכב...
האם אמין? מחיר הטיפולים בערך?
ראיתי שגם הפסיקו להביא כאלה באתר של אינפיניטי אז מעניין למה.... האם כדאי להכניס ראש בריא למיטה חולה?
מדבר בשמו.
איך אפשר לדעת האם הקלאצים רטובים או יבשים? קראתי בפורומים שהיבשים בעייתיים בארץ.
אני מחפש גם בסופו של דבר אמינות וצריכת דלק האם ה2.0 נותן את זה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש לי חבר שמעוניין לרכוש A4 בין השנתונים 2016 עד 18
הוא מתלבט אם ללכת על ה1.4 אבל שמע שהגיר קצת מפחיד הבין שעדיף ללכת על ה1.8 אך זה לא נכנס בתקציב.
האם כדאי להמשיך לחסוך עוד קצת וללכת על ה1.8 או שה1.4 תקין?
לצערי ניסיתי לכוון אותו ליד שניה,הוא מעוניין רק בחדש.
נראה לי הq5 אחלה בחירה הוא ראה את האינפיניטי,מרצדס וב.מ.וו החליט ללכת על אודי
Sent from my iPhone using Tapatalk
הרוכש מחפש לעבור לג’יפ כרגע בא מרכב ספורטיבי גרמני מחפש את ה״ריגוש״ הבא מה שנקרא אז הוא חשב על הרכב הזה ורצה להישאר עם רכב גרמני
Sent from my iPhone using Tapatalk
האם שווה לקחת סיכון?במידה לאיזה ג’יפ כדאי לנסות לפזול בערך באותו מחיר? הוא מעדיף גרמני אבל אולי יהיה אפשר לשכנע על משהו אחר
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש לי חבר שרוצה לרכוש q5 אם זה משנה הדגם design 45
אשמח לקבל את דעתכם כמומחים יותר ממני על הרכב,האם אמין? גיר ומנוע לא בעייתיים?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אשמח לשאול כמה שאלות על זה.
1. האם מדובר בנסיעות בינעירוניות גם?
2. ראיתי באתר שלהם שאפשר לעשות אחריות על הסוללה עד 10 שנים ( כולל ה5 שנות אחריות הראשונות ) האם זה אומר שבאמת צריך להחליף סוללה בתום התקופה?
3. האם המנוע החשמלי עובד בדרך בינעירונית אם זה יוצא ככה?