Jump to content

trekampt

  • הודעות

    537
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי trekampt

  1. באמת נראה שהתופעה מחריפה, מה שנשאר זה לשמור מרחק ולעקו במהירות במידת האפשר
  2. מומלץ במיוחד לאחר 3 תאונות ב-31 ימים
  3. אני לא יודע אם אפשר לשנות את זה דרך המערכת שלך אבל תנסה, אם לא והעלות של החלפת המצלמה זניחה אתה יכול להחליף או להישאר אם זה לא דחוף
  4. יש על צבע לבן http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?563138-מסופר-מיני-למשפחתית-סיפור-קצר
  5. פלואנס דיזל תהיה טובה לצרכים שלך בנוסף לשנתון חדש יותר
  6. בזמנו הייתי בטוח שזה רק אני אבל כשתידלקתי בסדש סגולה פעמיים חשבתי שהדלק נגמר קצת מהר... בכל מקרה מאז אני מתדלק בדיסקאונט סגולה, הכי זולה באזור לפי פול טנק וכנראה גם חברה בת של פז כי ראיתי על הקבלה את הסמל שלהם
  7. תנסה לבדוק אם יש לך אפשרות לשנות את רגישות החיישן לאור במצלמה (ערכי ISO), כנראה הוא מוגדר לערכים גבוהים (800+) שמתאימים למקומות מוארים
  8. מניסיוני עם כבל AUX בלבד, רק משנת 2006 ומעלה יעבוד (תבדוק שיש לחצן MEDIA מצד ימין ולא TAPE/MD)
  9. trekampt

    206 במקום פולו

    איזו אופציה? להפסיק לעשן?
  10. trekampt

    206 במקום פולו

    470 שקלים לטובת הפולו או הפז'ו? אם לטובת הפז'ו אולי באמת כדאי ואתה צריך לוודא את זה עם עצמך. אם לטובת הפולו אז אתה גם תצטרך להחזיר את ההלוואה וגם להוציא עוד 470 שקל בחודש על הפז'ו ואז לדעתי זה לא מומלץ. בהצלחה
  11. לפי חיפוש ברשת צריך להיות, תנסה לבדוק אם במשני יש לך. אם לא תבקש שיעשו לך חדש
  12. אני מסכים איתך בהכל חוץ מהקטע האחרון, אמא אומרת לך להיזהר עליו כי אתה הגדול ואתה תגרום לו נזק. אבל אם גם השני גדול ויודע שהוא לא צריך להיות מניאק ולגרום לי לבלימה חזקה כי בא לו לחצות בלי לראות שאני במרחק יריקה מהמעבר חציה זה מעצבן.
  13. עצה שראיתי בפורום ואני מיישם גם בהצלחה: סע עם חלונות פתוחים ותדליק מזגן על קור, תסבול דקה אחת אבל אחרי זה לא יהיו לך בעיות
  14. לא קורה אצלי בחניה הפרטית ובתנאי שאתה לא מכניס אוכל לרכב שבועיים אפשר להתפשר ולקחת את האוטו לשטיפה שבועיים לפני פסח והמחירים עדיין יהיו כרגיל במקום בשבוע האחרון כמו כולם ואז מה שנותר לך זה לבעוט בעמוד תאורה.
  15. אני קניתי את Black Box GS8000L (כמו זאת http://www.amazon.com/Black-Box-GS8000L-Mini-Dashboard/dp/B00QLB7I2U), איכות מעולה (כמובן עם G Sensor, Full HD, מצב לילה, הקלטה בלופים וכו') ובקשר להתקנה שלחתי לך הודעה פרטית
  16. גם אני נתקל באותה בעיה בדיוק, האם התקנת המצלמה באופן קבוע לרכב כמו במדריך הזה יעזור או שהיא עדיין תכבה? http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?440339-CAR-DVR-שרשור-הייעוץ-בתחום-מצלמות-לרכב&p=3730932&viewfull=1#post3730932
  17. לא משנה את התמונה כי הוא עדיין תופס 2 חניות
  18. עם c4 אין לי ניסיון אישי אבל ראיתי שהרבה אנשים בפורום כתבו שהיא בעייתית מבחינת אמינות של הגיר אם אני זוכר אז קח בחשבון. לגבי הליאנה אני יודע שהיא די אמינה מחבר שיש לו אותה מספר שנים בלי בעיות מיוחדות
  19. עדיף אחת שעברה גם החלפה של תושבות מנוע, אם אני לא טועה הימנית עליונה הכי יקרה
  20. למה כולכם סוברים שהוא ראה את הבבון מתקרב? יכול להיות שהבבון היה מאחורי מכונית אחרת / טנדר אחר שהסתיר אותו, זה לא אומר שהוא לא בדק ולא היה בסדר או חשב שהוא יספיק לעקוף לפני הבבון. גם אני נסעתי היום בכביש עם 2 נתיבים בפקק ומישהו עם ג'יפון (שכידוע יש להם זכות קדימה אוטומטית בכביש) כמעט נכנס בדלת הנוסע אצלי (הייתי בנתיב השמאלי שבהמשך היה לפנייה שמאלה - לפני שמישהו יחשוב שגם אני לא בסדר) וכשראה שהוא יכול לעקוף את הפקק רק מהשול הימני עשה זאת. כמובן שההתנהגות שלו בכל הפקק הזה הייתה כמו של בבון.
  21. המאזדה עם מנוע 1.6 ליטר שוקלת 1247 עם מומנט 14.8 . עם מנוע 2 ליטר היא שוקלת 1284 עם מומנט 19.1 . יש לך תוספת של 4.3 קג"מ בתוספת של 37 ק"ג שזה המון. וכמו שאמרו לך פה, המנועים בקטגוריה מתקשים לזוז מתחת ל-3000 ס"ד
  22. טוב לפי מה שקראתי בביקורות ובדקתי גם בעוד 2 רכבים (2008 + 2009 צורה חדשה) כנראה שזאת בעיה בכל השנתונים.. נקווה שיפתרו את זה בדגם/ מתיחת פנים הבאה
  23. כביש 4 בוודאות... התכוונתי לירידה ממשה דיין -היציאה האחרונה מראשון לצפון בכביש 4
  24. אולי זה יעזור http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?73501-מאמר-טכני-רגע-לפני-שמחליפים-מנוע-צעדים
  25. אוקיי, אז לפי הרעש באחת מ 2009 צורה חדשה שנסעתי בה היום הרעש לא חריג, אולי טיפה יותר אבל גם שם הבידוד פחות טוב ממשפחתיות אחרות. בקשר לגומיות יש מקום מומלץ?
×
×
  • תוכן חדש...