Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. https://www.facebook.com/100044281273887/posts/540350817450956/ עכשיו תבואו תגידו זה הצל, הוא קיצוני, הוא מסית, בלה בלה בלה. השאלה היא למה אירועים כאלה לא יוצאים לתקשורת וכאשר מרססים כתובת מסכנה בכפר כל התקשורת והמשטרה שם? איפה הכותרות המפחידות של "פשע שנאה"?
  2. הלוואי, צבא כושל שדואג לאויבים במקום ללוחמים שלו. לא נצחנו בצורה מוחצת כבר 40 שנה. בעולם מתוקן אתה לא מביא להם כסף והם יפלו לבד, אבל אתה לא יכול לדרוש להפסיק להעביר להם כסף ובאותה נשימה לאשר 53 מיליארד לעבאס. או שכולם מקבלים (וזה גרוע), או שאף אחד. חופש התנועה - מסכים, אמרתי כבר מקודם שצריך פה תחבורת פרטית עובדת חופשית. לחיות חופשי עם מי שאתה רוצה - יש הרבה יותר פתיחות במדינה ולא ראיתי אותם רצים להפריד בין אדם לאדם. כן, יש עוד לאן להתקדם אבל צריך להבין שזה תהליך. באופן עקרוני אני בעד לאפשר לכל אדם להירשם כנשוי עם מי שבא לו, מבחינתי שיתחתן עם חתולה. פרוטקשן - מישהו אמר לבעל עסק ללכת איתם? יש את צהר. לא רוצה לאכול כשר? אל תאכל, לך ליומנגוס תאכל המבורגר עם 3 קילו גבינה. כמו שרשמתי ל-SLOWRIDE, אל תיתן לאלה ואל תיתן לאלה. אבל זה שאתה בסדר עם להעביר כסף לאוכלוסיה אחת מראה שהיחס שלך אל החרדים יותר גרוע כי הם עם כיפה. אני גם מהמר שאתה מזדעזע מממנהג כפרות אבל לשחוט כבש בעיד אל פיטר זה תרבות.. (ולפני שיקפצו, לא תומך בכפרות, עדיף לתרום במקום).
  3. 1. השכלה לא מחייב להגיע לאקדמיה, זה שההשכלה שלהם לא מסתדרת עם ההשכלה של יבגניפ לא אומר שהם לא משכילים, רק שהם חיים בצורה אחרת ממך ורואים את הצורך שלהם בצורה שונה. 2. החברה החרדית בסופו של דבר תורמת גם אם זה בצורה פחותה ממהנדס תוכנה ברמת החייל. רוב (וכן, זה עדיין רוב) האוכלוסייה היהודית בישראל עדיין עושה ברית מילה, עלייה לתורה וחתונה יהודית כשרה. החב"דניקים שמזלזלים בהם עוזרים לכל יהודי ברחבי העולם ללא שום תמורה, וכנראה שהילדים של אותם חילונים שכל כך שונאים את החרדים יגיעו אליהם פעם או פעמיים בטיול שלהם בדרום אמריקה. 3. החרדים לא באמת מזיקים לך. כן, הם מקבלים קצת יותר כסף ממך אבל הם לא פוגעים לך במשפחה, גובים פרוטקשן או רוצחים את מי שהסתכל על הבת שלהם לא נכון. מבסוט עליו. אם צה"ל הגדול עם ה-60 מיליארד שקל שלו מפחד ממחבלים בג'נין, אנחנו בבעיה. אתם לא מבינים שהרצון הזה להקטין את הפעילות שלנו ולנסות להיות חמודים רק מביא עלינו עוד ועוד טרור. אלוף פיקוד פחדן. אם יש איום לכוחות צה"ל שיכניס גם טנקים. פתאום הארץ נלחמים ב"סיכון חיי אדם", כשנכנסים שבחים ורוצחים הם יושבים בשקט. עריכה: קראתי את התלונות של הגורמים המדיניים, שהוא גרם למבוכה לרשות הפלסטינית. שקודם כל אותה רשות תפסיק לשלם משכורת לרוצחים אחרי זה שידברו על מבוכה.
  4. הדרישה הייתה גם כשעודה הסית נגד שוטרים ערבים? או רק נגד סמוטריץ? האמירה שלו מטומטמת אבל לא מסכנת חיים, סתם אמצעי להפעיל קצת לחץ. אף אחד לא יתייחס לזה חוץ מחברים שלו בישוב שבנט גם ככה לא יגיע לשם. די להתעסק בתפל. הזבל בישראל מטופל ברמה גבוהה ולא באמת מזהם את הכדור. זה כמו להגיד לשוטר להתעלם מרצח באמצע הרחוב כי הוא ראה מישהו עובר ברגל מעבר חצייה באור אדום. מטילים עלייך את המיסים בזמן שהפוליטקאים נהנים מזה חופשי... אתה משלם פי שלוש על זירו וחד פעמי כשבישיבות כל השולחן מפוצץ בדברים האלה, על מי הם באים לעבוד? לחרדים אתם לא מוכנים לתת כסף, אבל להעביר מהכיס שלי למדינה זה כן?
  5. החד פעמי בארץ לא באמת מזהם, תטפל בזיהום של מדינות כמו סין והודו לפני שאתה הולך על זוג בפארק בהוד השרון או משפחה חרדית מבני ברק. לא היית עם ערימה של גופות, כי היו יורים ב-1 ואז היו אומרים שזה בטעות, אחרי השני היו מבינים שזאת מדיניות וכל הורה היה שומר על הילד שלו קרוב מאוד.
  6. בנט פשוט איבד את זה. המשפחות עדיין יושבות שבעה והוא באילקה מרים צ'ייסר. העיקר למשפחות שיושבות שבעה הוא לא מוצא זמן להגיע. כל הכבוד לבעלים של הבר שהחזיר את המקום לפעילות זה דבר מאוד חשוב אבל ראבק מה בנט הולך לגרוף שם לייקים.
  7. אבל למה לשקר? סמוטריץ קרא לציבור, עודה קרא ל*משרתים* לעזוב. הקריאה שלו היא לעלות לחומש, לא ללכת לתקוף צבא. אם כבר, תביא את כל הציטוט, רשום בהמשך ההודעה "צהל בהנחיה של דרג מדיני", כלומר הוא מוציא אותו מהמריבה. העיקר תמיכה של פאקינג חבר ממשלה בפורעים בדואים זה בסדר. אתם הזייה.
  8. נעלבת מהיהודי מחמד? חשבתי רק הימין הם בכיינים. סמוטריץ לא המציא את הגלגל ולא עשה קומבינה כמו בר רפאלי, ניצל הזדמנות שנתנו לו. ההבדל הוא שהם בחיים לא היו מעיזים לעשות דבר כזה, אבל אתה תשפוט אותם כאילו כן. מעצר לפני התנגדות זה עמידה על הערכים שלהם, השאלה היא אם הם תקפו שוטרים או לא. בקשר למחבלים, יש לכם אפס הבנה במנטליות הערבית. הם מתבססים על כוח, ברגע שתתן להם את האפשרות הם יפגעו. ויש דבר כזה שנקרא אווירה ציבורית, אם הם מתפרעים בנגב ויאיר גולן אומר להם שלא ידאגו הוא ישחרר את כולם ולאלקין אין כוח בממשלה, אז מהנגב הם ילכו לדקור בבאר שבע.ה יה פיגוע אחד בתל אביב (פיגוע נוראי כן, שלא יהיו ספקות), ופתאום כל אנשי המרכז בשוק וכל אחד מספר על הפעם ההיא שהלך לאילקה והעמיס מישהי. זאת צורת החיים של אנשים במדינה ההזויה במשך שנים. זה התפתח בתקופה של ביבי ובגלל זה אני אישית לא הצבעתי לו, אבל הממשלה החדשה ממשיכה לעודד את זה.
  9. אתה יודע למה השמאל הוא יהודי מחמד? הערבים דוברים 2 שפות, אנחנו רק 1. בעברית הכל טוב ויפה, אבל כשעוברים לפוסטים בערבית? היהודים באים להחריב את אל אקצא. אם בן גביר היה קורא לסירוב פקודה של דתיים הוא לא היה מקבל הזמנה לערוץ 12 להסביר את עצמו ולהציג את עצמו כלאבי דאבי. תפסיקו לאכול את השקרים שלהם ולחפש דרכי פעולה אלטרנטיבים לחייל שעומד בעמדה ואישה רצה אליו באמצע גל טרור רצחני. אתם משחקים לידיים שלהם ורק מעמיקים את התהליכים שקורים במדינה. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10159658843561465&id=755961464
  10. תגובה אלייך בסוף ביחד עם פרקש. השינוי הגיע אחרי שינוי שהממשלה גרמה לו, הכנסת גורמי שמאל קיצוניים העלתה את רמת הטרור בארץ וגבתה 14 נרצחים בשבועיים. זאת הסיבה היחידה שקצת משחררים את הרסן לצה"ל. הבעיה שלי היא לא בנט בראשות הממשלה, הצבעתי לו, הבעיה שלי שהוא יושב עם רע"מ ומרצ ועכשיו מתלבטים על להכניס את המשותפת. איבד את עצמו. איילת שקד אמרה שלא יקרה? אמרה את זה על מרצ לפני שנה. בנט אמר שלא יקרה? חתם בשידור חי שלא יישב עם לפיד כראש ממשלה. ראינו מה קרה. @BloodFist אתם כאילו מנסים להוציא פה איזה אמירה שתוכלו לסמן עליה V. כל אדם שרק רוצה להעביר את היום שלו בסבבה צריך לחזור הביתה בשלום, לא משנה אם התוקף שלו הוא ערבי, יהודי או סמי הכבאי. יש הוראות פתיחה באש מסודרות, אמצעי כוונה ויכולת. אבן מקילומטר לא מסכנת אבל אבן מ-20 מטר כן. סכין מ-100 מטר לא אבל סכין ב-7 מטר כן. הנוהל אפילו מאפשר במקרים מסויימים לדלג על שלבים ולעבור ישירות לשלב האחרון של ירי למרכז מסה. אם חייל בסכנת חיים, הוא צריך להגן על עצמו ועל הסביבה שלו בכל מחיר. לא מעניין מי מולו. מה לעשות שרוב המקרים של הזריקות אבנים הם של ערבים על יהודים? העיקר תמשיכו להזדעזע מכתובות על מסגד, אבל רכבים שחוטפים בלוקים במארבים של מחבלים מבחינתכם זה סתם עוד מבזק.
  11. אתה לא מבין.. החיילים היו צריכים לחכות לראות איזה 2-3 חברים שלהם עם אף מרוסק או גולגולת מנופצת ורק אז היו יכולים לירות.. כמו שגנץ התגאה שסיכן לוחמי גולני בצוק איתן בשביל אזרחי אויב. כל חייל צריך לחזור הביתה בריא ושלם לא משנה מה המחיר. אם אכפת לערבים מהילדים שלהם שיישבו בבית, כמו כל אחד פה שיידע שיש עימות ליד הבית ינעל את הילדים שלו בחדר ולא ייתן להם לצאת.
  12. תלוי גיל.. אם הם כבר בגילאי 15-16 כן, אם הם מתחת שיירו באבא שלהם. השינוי הגיע בגלל שהבינו שהמצב קשה ברמה אחרת ואין להם ברירה, בגלל זה מח"ט יורד בצומת באשקלון ומפרק מחסנית על מישהו שמנסה לחטוף נשק. אגב מקרה טראגי אבל מחזק את המח"ט שעשה את זה, אדם שחוטף נשק לחיילת צריך להיות מחוסל באותו רגע, לצערנו היה לוקה בנפשו אבל אין ברירה אחרת. בנט בסה"כ בחור טוב אבל נהיה לו שגעון גדלות והוא מנסה להיאחז בכסא בכל הכוח, לא אכפת לו ולאיילת שקד שהם מפרים הבטחות לבוחר. אני לא אבחר בו שוב. החוק מטומטם והאזרחים משלמים בדם.
  13. @פינדר מה לדעתך היה צריך לעשות? לתת לו ללכת לבית ולחכות שיזרוק על רכב נוסע עם אישה בהיריון? מתיישבת שווה פחות מאישה במרכז הארץ? כל הכבוד שהתחילו לירות על מיידי אבנים, אין ספק שיש שינוי בתקופה האחרונה וטוב שהבינו שאבן הורגת. כל מי שפוגע בחפים מפשע צריך לקבל כדור, בין אם הוא ערבי או יהודי.
  14. גם הבלשים שהפכו את אהוביה סנדק עמדו לדין? לא תומך במעשים שלו, אבל העובדה היא שזה המקרה היחיד שבו בלשים באופן אקטיבי הפכו את המכונית שרדפו אחריה. לא ראיתי בלשים בכלא..
  15. ברור, סתם צלמי החדשות פתחו זיגים בשאיפה לתפוס קרב יריות. או לשדר שוב ושוב את הסרטונים מהפיגועים האחרונים בזמן אמת. מהנדסי תודעה. @farkash7 עצימת עיניים למצב במדינה. האמ אמא של הסתה וניסיון למנוע מלוחמי צה"ל להגן על עצמם. בעניין נוסף, איימן עודה והקריאות שלו זה הסתה וקריאה למרד או לא? ואשכרה רוצים שיתמכו כדי שהממשלה הזאת תשאר..
  16. @SlowRide יש סרטון של הירי עצמו גם אבל לא בכתבה הזאת, מעניין למה.
  17. יש סרטון של הירי, מה שאומר שאו שהם באמת קראו לה לעצור וירו באויר והיא המשיכה להתקדם מספיק זמן כדי שמישהו יצלם, או שזה היה מארב מתוכנן. אין משהו אחר, ותמיכה או קריאה להעמדה לדין זה הסתה ברורה נגד חיילי צה"ל.
  18. רע"מ על הירי למוות בחשודה פלסטינית: "הוצאה להורג, להעמיד לדין את החיילים" (ynet.co.il) איזה כיף להיות תלוי בהם.. או שיש פה מישהו שתומך בהעמדה שלהם לדין?
  19. אז לא יהיו נהגים דתיים. זה יוביל לאחד מ-2 דברים: או שיהיו חברה שיגידו וואלה שווה לי את הכסף ויעבדו, או שחברות פרטיות יגידו שאין להם מספיק אנשים ויתגמשו על נהגים דתיים שיעבדו רק אמצע שבוע ובסופ"ש יהיו פחות קווים. דגש - חברות פרטיות, לא המדינה. #להפריט.
  20. גבי לסקי, מנסור עבאס, יאיר גולן, ניצן הורוביץ ותמר זנדברג.
  21. תמיד זה ככה, מקללים את הימין ואז אומרים לא הבנתם (ולא חלילה להגיד אני מצטער יצאתי טיפש). עודד בן עמי ואמנון אברמוביץ עם קדיש על ביבי, עודד קוטלר עם הנאום בהמות, אפילו גבי לסקי היום בבוקר. תמיד הימיד אשם שלא מבין בדיחות ולוקח הכל ברצינות. השמאל שכח מה זה דמוקרטיה, והניסיון לקעקע את כל מי שלא מסכים איתם כ"ביביסט" או כגזען קיצוני (סמוטריץ ובן גביר) מראה שאין להם טיפה מהערכים שהם מבלבלים עליהם תשכל כל היום.
  22. לא כתבתי אתמול כי לא מאמין להתווכח בזמן אירוע כזה, אבל: 1. בנימין נתניהו עם מירי רגב בתור שרה וחרדים בממשלה סיפק לאזרח ביטחון אישי ברמה הרבה יותר גבוהה מאשר ממשלה עם בנט, בר לב, גנץ וכל שאר אותם לוחמים מהוללים שותי פק"ל קפה. וכאמור אני חושב שביבי הוא שמאל. 2. כתבי החדשות של ערוץ 11,12,13 צריכים לשבת בכלא על בגידה ומסירת ידיעה לאויב בשעת מלחמה. 3. כל מי שפחד להראות נוכחות בערים המעורבות ולהלחם על הזכות של בן גביר להסתובב בשער שכם והר הבית קיבל מחבלים במסעות הרג במרכז הארץ, ולפי איך שזה נראה המצב יחמיר ונבלה את פסח מטיילים מבית לבית בג'נין. כן כן, ביבי אשם בהכל, גם בקרעים במדינה גם בהתחממות הגלובאלית וגם במחירים שעולים. תמצאו כבר משהו חדש. ביבי לפחות שמר על בטחון פה, ממשלת השינוי לרעה שלכם לא שמרה על בטחון ולא על הכלכלה.
  23. @SlowRide במקרה זה קורה כשסילמן פורשת והממשלה בדרך לפירוק.. וליברמן הקשוח מקבל החלטה להתגמש במס הבלו..
  24. ממשלות הליכוד ב-12 שנה האחרונות היו שמאל. זה הכי מדהים, מאישה חזקה עם בעל תומך הפכה לבוגדת עם בעל "בכיר בקופת חולים ותורם לביבי". צבועים כמו איטלה שומפלבי שביוני אמר שכל מי שיקרא למישהו בוגד הוא יעיף אותו משידור (מעניין מאיזה צד..) מעלה פוסט על "היסטורית הבגידות של סילמן", כאילו הבגידה הראשונה שלה לא הייתה זאת שהביאה אותנו למצב הזה. העיקר השמאל ימשיך להגיד שהתקשורת נייטרלית. ======= תהנה.
  25. אני אקח פה הימור מושכל - אולי הקימו על בסיס אנשי ימין, אחד מהם הבין כבר בהתחלה שזאת לא ממשלת ימין, השנייה הבינה את זה עכשיו, ויש עוד בדרך?
×
×
  • תוכן חדש...